4.

478 33 1
                                    

Noć je uveliko pala i čitav dan provela sam sa Šejdom u sobi čitajući o vukodlacima, našoj prošlosti i temi koja je mene najviše zanimala i zaintrigirala- utiskivanje. Zbilja sam se iznenadila kada sam pročitala gda su nekada utisnute duše mogu jedna drugoj da čitaju misli.
Diskretno sam posmatrala Šejda iz ogledala dok je samo tako ležao u pidžami na kopčanje od crvene svile koja mu je stajala kao na Kralju. Kao da je sišao sa stranica modnog žurnala. Besramo sam se pitala o čemu ražmišlja i u pojedinim trnutcima sam bila ubedjena da sam mu ušla u glavu, ali da je on previše prazan da bi razmišljao, a onda sam pomislila da se on uvukao u moju glavu, ali se pretvara da je sve normalno, pa sam odlučila da ga maltretiram dok se ne oda. Vrištala, pričala besmislene šale koje sam sakupljala u gradu, nazivala ga poganim imenima, pa čak i igrala na najopasniju kartu- priča da planiram da odem. Dovedena sam na dva rešenja: Prvo- Šejd je gluv kao top, drugo- spona nam ne radi.
,,Još uvek ne mogu da verujem.,, frktala sam posmatrajući kako na kolenim, sitna vučica dugih crvenih dredova skuplja srču nastale od kristalne činije i par čaša za viski koje je Šejd držao pored kreveta, kada sam saznala da ne postoji moja soba, već samo naša soba što mi i ne bi toliko smetalo da u sobi postoje dva kreveta, što sada definitivno nije slucaj. Moram da spavam u istom krevetu sa Šejdom, i pobogu to zvući tako loše...
Hitrim mahom ruke, Šejd je vučicu, nekim nemuštim jezikom izbacio iz sobe. I kada sam na trenutak spustila gard par čvrstih ruku snažno me je obglio oko struka. Iz grla mi se oteo izdah, kada nisam ni trepnula, sa ravne površine belog stola podigla svoj pištolj i uperila mu ga u čelo. ,,Šta misliš da radiš?,, procedila sam škrgućući zubima spremna da povučem okidač i raskončam sa ovom. ,,Ne dozvoljavam da se posečeš.,, šerotski se osmehnuo kao da smo u kafiću i pričamo o ko zna čemu, a ne kao da mu je izmedju očiju cev pištolja koj može da mu raznese mozak.
,,Sećaš se?,, glavom je pokazao na mesto na kojem je pre par trenutaka klečala mlada vučica. ,,Izlomila si sve što ti je palo pod ruku,, uzeo me je za ruku prebacivši je preko svog ramena, a potom me, kao iz šale, podigao u naručje. Dopustila sam sebi da se prepustim i obgrlila sam ga oko vrata dok mi je glava ležala na njegovim toplim grudima. Ovo je lepo...
,,Tako.,, Naježila sam se od njegovog glasa na svojoj koži kada me je spustio na krevet. ,,Izvini, ali zašto ne mogu da imam svoju sobu. Ova palata je ogromna!?,, osvrata sam se oko sebe detaljno pogledom skenirajući krevet u kojem ću prvi put spavati neonesvećena. ,,Nema mesta. Rekao sam ti. Sve sobe su popunjene, u ovoj kući je puno vukodlaka. Naš čopor je enorman.,, zavalio se na krevet kraj mene dok su mu se iz usta nizale laži toliko da sam se zapitala da li postoji Sindrom patološkog lažova.
,,Oboje znamo da je to laž.,, pažljivo sam jezikom prešla preko zuba pazivši da se ne posečem na očnjake. ,,Znam. Važni mi je da si tu, pored mene. Da znam da si pored mene čak i kad spavam.,, laganim pokretom sklonio mi je odbegli plamen iza uva. ,,Da mogu da te zaštitim od svega, čak i od lošeg sna.,, polako, ali sigurno privukao me je sebi fiksirajući me pogledom. Srce je počelo da mi bubnji, a Šejdov pokvareni osmeh jasno mi je davao do znanja da ga čuje jasno i glasno, na šta sam pocrvenela kao proključala. Niodkud usporeno približavanje lica je nestalo i divljački mi je zarobio usne svojim kada je kroz mene proletela bujica osećanja. Usne su nam se grubo poigravale dok me je privlačio sve bliže i bliže dok to nije postalo fizički nemguće. Čvrsto sam ga obgrlila oko vrata, kroz gustu, svilenu kosu sam mu provukla prste dok mu je iz dna grla dopirao zuk. Kao da prede, ili reži. Iznenada nežno, ugrizla sam ga za donju usnu i dok je njegova usna klizila izmedju mojih čeljosti pod svojim usnama osetila sam njegov širok osmeh od kojeg mi je srce zaigralo kada su se vrata iznenada otvorila. Lecnula sam se i odskočila sam od Šejda kao opečena posramljeno i besno posmatrajući osobu koja nas je zadivljeno posmatrala na pragu sobe, a zatim zviznula zadivljeno još više me posramivši. Jebote...
Na vratima je stajao visoki, razvijeni momak, izražajnih plavih očiju koje su pravile ubitačan kontrast sa kosom tamnijom od noći. Užasno je potsećao na Šejda, samo nekoliko godina mladji. Imao je sigurno oko dvadeset. Zbunjeno sam nakrivila glavu posmatrajući Šejda koji je nekako besano, ali ipak zadovoljno posmatrao dečka na vratima koji me je poprilično indiskretno i nepristojno odmeravao dok sam tako sedela u polu providnoj spavaćici od cevene svile. ,,Šta je bilo Šejde? Ranije ti nije bilo ni važno kada ti udjem u sobu, a ti imaš posla sa ovakvom. Oduvek si nastavljao svoj posao do kraja ne obraćajući pažnju na mene, šta se to desilo?,, Momak je odlučnim korakom krenuo ka sredini sobe kada mi je vilica pala od iznenadjenja. Jel to on mene upravo nazvao 'ovakva'?!
,,Jezik za zube. Ona nije jedna od njih.,, Šejd je pomalo ljutito zarežao oštrim pogledom prateći svaki momkov korak, kada je ovaj podigao vrlo zapanjen pogled, a onda me još jednom velo nepristojno odmerio. ,,Nije? Od kad ti imaš devojku?,, zvučao je suviše zabezeknuto, toliko da nisam mogla, a da se ne zapitam kakav je to Šejd ranije bio. ,,Jadene, ovo je Bejbi.,, pogledom mu je pokazao na mene.
,,Bejbi, želim da upoznaš Jadena. Mog mladjeg pobrata,, Šejd je pogledom pokazao ka momku na vratima koji je u mene piljio kao da sam propala kroz plafom sa bundevom na glavi. Trebalo je da znam da su braća, samo slepac to ne bi video. ,,I, šta ste to vi tačno?,, Jaden je pogled preskakao sa mene na Šejda kao da gleda tenis. ,,I kakvo je to ime Bejbi, dodjavola?,, frustrirano je bacio ruke u vazduh kao da odbacuje suvišne činjenice od sebe. ,,Bejbi i ja smo se utisnuli jedno na drugo.,, Šejd mu je mirno rekao na šta je Jaden vrlo zbunjeno odreagovao. ,,Izvini? Utisnuli? Kao pre milion godina?,, zamuckivao je očigledno u potpunosti izveden iz takta. ,,Šejd, to više ne postoji!,, počeo je da me gleda sa nekim čudnim besom u očima, kao da sam ga upravo odvalila preko usta. ,,Pa, nama se desilo i verovatno se više nikada neće dogoditi.,, Okrenuo se prema meni blago mi se osmehnuvši, a onda se Opet vratio bratu vrlo ga mrzovoljno gledajući. ,,Sada budi dobar i idi spavaj, prekinuo si nas u nečemu,, Šejd je počeo provokativno da mi se približava dok je Jaden sa isčekivanjem gledao. Bez razmišljanja podogla sam pištolj upreviši mu cev medju oči. ,,da se nisi usudio!,, obrusila sam kad je Jaden počeo cinično da se cereka držeći se za stomak. ,,Svidja mi se ova devojka!,, Jaden je vikao kroz smeh poskakujući ka vratima. Vrata su se zatvorila, a ja sam spustila pištolj. ,,Koj ti je bre djavo?! O čemu je on to pričao i sa kime me je pomešao?!,, pravila sam se luda, ali vrlo dobro sam znala o čemu je Jaden govorio i sa kim me je pomešao. Osećam se tako prljavo, trebaće mi nedelja i gomila kupke da sa sebe zgrebem desed slojeva srama dok mi koža ne prokrvari.
,,To sad nije bitno. To je neko drugo vreme i drugi Šejd.,, zavalio se u gomilu jastuka kada sam uzela pištolj i počela da prelazim dlanom preko njega kao da ga milujem, na šta je Šejd zabezeknuto podigao obrve i nabrao nos kada sam iznenada snažno povukla obarač. ,,Čemu to?,, čula sam kako me pita dok sam ciljla u svoj lik u ogledalu. ,,Nikad se ne zna.,, podigla sam ogroman perjani jastuk ispod njega ostavivši pištolj.
,,Dodji ovamo.,, ciknula sam kada su me Šejdove snažne ruke obgrlile oko struka i pоvukle me da ležim pored njega. Promeškoljila sam se kroz smeh dok sve nije utishnulo i našla sam se oči u oči sa Šejdom. Bili smo toliko blizu da su nam se nosevi skoro dodirivali mogla sam da osetim njegov ledeni dah na koži, i svoj odraz u njegovim vatrenim očima. Od jednom sam zaboravila na sve, a vreme kao da je iznenada stalo. Iznenada Šejd se nagao nad mnom kada mi je srce zastalo, a onda su se sva svetla ugasila. Trgla sam se kad sam shvatila da ne vidim prst pred okom. ,,Šejde! NE!,, zarila sam mu pste u biceps kada je klupko staha počelo da se stvara u mom stomaku, a suze da me peku. Videla sam visoke jezive figure u senkama, lica i ruke koje su sezale za nama. ,,Šta ti je?,, uhvatio me je za ruku koja je slepo lutala po vazduhu. ,,Upali svetlo.,, suze su mi se kotrljale niz obraze kada je Šejd počeo dlanom da luta po belom drvenom stolu kada se čuo tupi zvuk padanja i konačno svetlo se upalilo, a Šejd se trznuo kada mi je ugledao uplakano lice. ,,Nisam te valjda nekako povredio?,, spustio je dlan na moj kuk pažljivo odmeravajući svaki ceo mog tela, kada sam konačno, sa gorčinom u grlu odmahnula glavom. ,,Molim te nemoj da gasiš svetlo... Molim te.,, čvrsto sam mu stezala dlan, vrlo me je zbunjeno posmatrao dok su mu se iza očiju kotrljali točkići sagledavajući situaciju. Nabrao je nos pogledavši u skupocenu lampu na niskom stočiću pored kojeg je na podu ležala prazna čaša za viski od debelog stakla. ,,Plašiš se mraka?,, sumnjičavo je rekao kao da ne verujem u sopstvene rečki, kada mi se srce steglo, a grlo osušilo, oborila sam posramljeni pogled. ,,Bejbi, pogledaj me!,, povisio je ton naredivsi mi. ,,Pogledaj me!,, Nisam se usudila da ga ne poslušam, prodorno pogledala sam ga pravo u oči. ,,Ja...,, promucala sam gutajuci ponos. ,,Ne mogu Šejde... Ne mogu da budem u mrtvom mraku. Seti me na onaj dan kada sam bila zatvorena u podrumu. Molim te, ne radi mi to...,, zajecala sam kroz gorki plač dok su mi pred očima sevala sećanja na onaj nemili dogadjaj. Iznenada Šejd me je podigao na grudi čvrsto me zagrlivši, zabio mi je lice u rame. ,,Ne plači. Sve ćemo popraviti i sve će biti kako želiš. Samo ne plači više.,, odmakao se od mene kada sam gledajući ga u oči klimnuvši glavom čvrsto ugrivši usnu. ,,Dodji,, uzeo me je za ruku i poveo ka kupatilu, otvorivši skrivena vrata. Svetla na senzor upalila su se obasjavajući Šejdovo lice tako da je izgledao kao kakav bog. Apolon je za njega bio malo dete. Šejd je ugasio stonu lampu, tako da je soba bila obasjana slabom, zlatnom svetlošću i okvirivala svaki predmet u sobi tako da sam dovoljno videla. ,,Jel sada u redu?,, pružio mi je ruku kao da se nudi da me vodi. Prihvativši njegov dlan pustila sam ga da me vodi do kreveta koji je sada izgledao rastureno i izgužvano. Legla sam na desnu stranu kreveta, onu bližu vratima ostavivši Šejdu mračniji deo prostorije. Podvukla sam se pod jorgan kada mi je od jednom nešto kvrcnulo u glavi. ,,Možeš li da me ne dodiruješ na pogrešan načnin dok budem spavala?,, posramljeno sam pitala, Šejd legao razrogačio oči ne skrivajući koliko sam ga prokleto uvredila. Nabrao je čelo kao da broji do deset, a onda se opustio. ,,Obećao sam da te neću povrediti, Bejbi. Veruj mi.,, osmehnuo se, a potom iznenada zabio pesnicu u perjani jastuk u kojem je ostao krater. ,,Verijem ti.,, rekla sam kada me je, raširivšo ruke pozvao u svoj zagrljal. Trenutak sam oklevala, pa konačno legla u njegov zagljaj pustila sam mu glavu na grudi i prebacila noge preko njegovih, stopala su mu bila hladna kao led. Čula sam ritmične otkucaje Šejdovog srca, melem za uši. ,,Laku noć Šejde.,, prošaputala sam kada sam se nagla ka njemu i spustila usne na njegov obraz na par sekundi, a onda se vratila na svoje mesto. Ritam srca mu se drastično ubrzao kada sam osetila kako me Šejd grli i čvrsto pripija uz sebe. ,,Laku noć ti želim, Malena.,,

Šejd

Teško se budim sa težinom na grudima, a kad to kažem to i mislim. Kapci su mi se teško otvarali kada sam udahnuo snažan miris vanile i maline gotovo oživeo. Na meni, je celom dužinom spavala Bejbi, licem zabijena u moj vrat. Jednom rukom je čvrsto držala moju ispetenih prstiju, drugom mi gužavala pidžamu kod srca dok sam je ja čvrsto grlila oko struka. Jedna noga bila joj je ispružena, a druga povijena u kolenu dok su joj ledja bila gola, a ja svojevoljno nikada ne bi spustio pidžamu. Priznajem nije bila najlakša, kraj činjenice da je visoko oko metar šezdeset sa sedamnaest godina, pored ravnog stomaka i do nekle taknih butina, upadljive obline zauzimale su veći deo tih 55 do 60 kilograma koji su ležali ma meni. Bože kako je bio divan osećaj imati je kraj sebe, toliko da mi čak i nije smetalo što jedva dišem. Mogao bih ovako zauvek. Osetio sam kako se promeškoljila i promumlala nešto sasvim nerazumno sebi u bradu još više mi se približivši, a onda se naglo cimnula. ,,Ššš... Spavaj.,, prošaputao sam što sam tiše mogao na šta je ona samo klimnula glavom i zabila lice u moj vrat na šta sam se po prvi put posle mnogo vremena naježio.

Prošlo je više od pola sata nakon što je Bejbi ponovo zaspala i da sam u ovom trenutku umro, definitivno bi mi duša bila spokojna. Na digitlnom belom satu crvenim slovima sijalo je 12.58 a.m. i naprtost u palati je rasla, niko nije navikao da me nema toliko dugo u sred nedelje. Žamor u kući rastao je toliko da sam se uplašio da bi mogli da probude Bejbi. Ubrzo, i Adam se čuo sa druge strane vrata, dozivao me je, a ja nisam želeo da se javim. Delom da ne bi probudio Bejbi, delom jer mi se nije htelo. U tenutku kada je ućutao pomislio sam da je otišao, nisam imao pojma koliko sam se zajebao. Uleteo je u sobu kao razjareni nosorog, kada se ukočio i ugledao me sa prstom preko usana kako ga prekorno gledam. Duga crna kosa padala mu je preko lica kada sam ga prekinuo kada je krenuo da zausti. ,,Budeš li je probudio, biće ti poslednja!,, siktao sam što sam tiše mogao, na šta se Adam dostojanstveno uspravio i klimnuo glavom. ,,Šta to misliš da radiš?,, Adam je pogledom odmerio kako Bejbi spava na meni na šta su mu obrve poskočile do po potiljka. Zamahnuo sam rukom kao da sam mu otvorio nove horizonte. ,,Kao što vidiš, spavam. Šta se dešava?,, čvršće sam prigrlio Bejbi dok je Adam izbegavao da pogleda ka Bejbi i njenim golik ledjima. ,,Jaden je opalio Karen šamarčinu preko usta. I uskoro moramo da krenemo. Kola su spremna.,, glavu je cimnuo ka prozoru, dok sam se ja suzdržavao da ne prasnem u smeh i više nego ponosan na svog malog brata. ,,Jaden je odrastao momak, a što se Karen tiče zaslužila je. Ako nije danas onda je pre tri dana. Krenućemo za sat vremena, a sad izadji napolje moram da probudim Bejbi.,, Adam klimnu, na pustivši sobu kada su par čuvara provirili kroz vrata koja su se zatvorila. ,,Bejbi?,, prstima sam joj prelazio preko golih ledja ne bi li je što lepše probudio. Svaka dlačica naježila joj se kada je počela da mi prede na uvo. ,,Hajde, Malena.,,
,,Ne smaraj me, Šejde!,, mrmljala je sebi u bradu dok sam je čekao uzduž ledja. Nasmejao sam se ,,Hajde, moraš da ustaneš!,, malkice sam povisio ton kada je počela da otvara oči. ,,Ako ti ne ustaneš ne mogu ni ja!,,
,,Šta?,, Pogledom je šarala po sobi kada joj je pogled pao na naša tela. Nekoliko sekundi piljila je tako, a onda je skočila u sedeći položaj kada joj je cevena svila prkrila stomak na šta sam se, priznajem, poprilično razočarao. ,,Šta to dodjavola radiš?!,, u treptaju oka posegnula je za pištoljem i uperila mi ga je medju oči. Koji joj je ovo put da mi je prislonila cev uz čelo? ,,Prekini sa tim.,, dlanom sam pomerio cev od sebe uputio sam joj prodoran pogled na koj kao da pokelkla. ,,To si ti uradila.,, mirno sam je posmatrao kada je nabrala čelo jako me čudno gledajući u oči. ,,Ja?,, zamucala je u neverici. ,,Mhm,, odlučno sam joj spustio dlanove na gola kolena puna ubokih ogrebotina i ljubičastih modrica. ,,Kada sam se probudio bila si na meni. Ne sećaš se? Budila si se i opet vratila da spavaš. Moramo da idemo.,, bacila je pogled na digitalni sat, a potom na mene. ,,Gde?,, sumnja u njenim očima bila je neporečiva i još uvek mi nije verovala, a to me je jebeno nerviralo. ,,Videćeš,, nisam se više suzdržavao i podigao sam se u sedeći položaj okrznuvši joj usne vojim ostavivši je u čistom bunilu. ,,Koliko god bih voleo da doveka ovako sediš na meni, moraš da se pomeriš. Tuš zove.,, osmehnuo sam se prativši njen pogled. Zabezeknuto je piljila u svoje noge, a onda kao oparena odskočila od mene. ,,Hoćeš sa mnom?,, pitao sam otkopčavajući srebrne dugmiće košulje. ,,Nosi se!,, oštro je zarežala. ,,Tako sam i mislio.,,

AlfaWhere stories live. Discover now