Vreme je previše brzo klizilo kraj mene, dani su se nizali i definitivno odlazili u nepovrat. Ostalo mi je svega par dana do osamnaestog rodjendana, s toga sam svaki dan provodila sa Izabo i Solanž koje su uporedo jedno sa drugim planirale i moj rodjendan i venčanje, a to je ostavljalo ozbiljne posledice na mene i mogla sam da osetim kako Šejd počinje da sumnja neke stvari.
,,Hej, Bejbi! Jesi li dobro?,, Šejd mi je blago dlanom masirao ledja pokušavajući da me smiri. Teško sam otvorila oči naslonjena na Šejdove grudi iz sedećeg položaja.
,,Mhmm?,, mahinalno sam mu prebacila ruke preko ramena i uzdigla se bliže se pribivši uz Šejdove čvrste grudi.
,,Opet si plakala, jesi li dobro?,, rekao je najtužnijim glasom koji sam ikada čula iz Šejdovog grla tako da sam se uspravila kao ošinuta. Pogledi su nam se streli, njegov tužan i srozan, a moj krmeljiv i pospan prožman šokom.
,,Zar opet?,, jagodicama prstiju sam dotakla vlažne obraze koji su potvrdjivali Šejdovu priču. Skrenula sam tužnan pogled već umorna od svega.
,,Molim te mi reci šta te muči, ubija me da te vidim takvu.,, nežno mi je dotakao uzne svojima, pa obraz, pa vrat; ma koliko god to volela želudac mi se prevrtao od griže savesti. Nisam ni primetila koliko sam jako stezala pesnicu dok je Šejd nije pokrio svojim dlanom.
,,Zbog venčanja si toliko napeta, zar ne?,, umalo se nisam šlogirala na Šejdove reči, tako da sam se trznula. Šejdu je to bila potvrda na pitanje i njegova reakcija je bila jasan dokaz da nije očekivao takav odgovor.
,,...Bejbi...?,, zacvileo je gotovo suznih očiju, suza mi je kliznula niz obraz. Zašto se ovo dogadja? Nisam znala šta da kažem, šta da radim, ništa osim da mu sedim u krilu i plačem izbegavajući mu pogled.
,,Ljubavi, molim te ne plači...,, dlanovima mi je obuhvatio lice i podigao ga tako da ga gledam, ali sam ja njegov pogled svakako izbegavala. Udahnuo je beznadežno:
,,Molim te me pogledaj, pričaj sa mnom....,, preko volje sam ga pogledala i oči su mu se tako caklile da sam mogla da se ogledam u njima. Bila sam zarozana, crvena, obraza mokrih od suza i bila sam samoj sebi grozna. Grozna što sam uspela da unesrećim osobu koju volim više od života.
,,Život mi se rasapada od trenutka kada sam shvatila da ovako mlada moram da se udam, ne jer ne želim...,, nekontrolisani jecaj mi se oteo iz grla:
,,Ne jer ne želim i jer te ne volim, već skroz nasuprot. To što smo zajedno i što smo utisnuti jedno na drugo je poput prokletstva, zbog mene si otrovan, zbog mene si u konstantnoj opasnosti... Ja te previše volim, više od sopstvenog života i kada bi morala da biram da tvojim životom spasim živote stotinu ljudi i obratno, bez razmisljanja bih izabrala tebe. Uvek biram tebe... Ja ne znam šta bih radila da te nemam...,, sekund ne pažnje i našla sam se na ledjima, poklopljena golemom prilikom koja mi je krala usne.
,,i ja tebe.,, došpnuo mi je na usne izmedju divljih poljubaca.
,,previše te volim...,, zadihan, sa usana mi je prešao na vrat dok su mu ruke divljale po mom telu.
,,Šejde, ne možemo...,, uzdisala sam kada mu je ruka skliznula preko mog stomaka ka donjem delu pidzame.
,,Zašto...?,, uzdahnuo je usnama mi okrznuvši uho dok je zavukao ruku u donji deo pidzame. Dotakao me je i cimnuo se kao opečen. Izvukao je dlan vrhova prstiju crvenih od krvi i naglo prebledeo ko krpa.
,,Još uvek?,, isfrustrirano me je pogledao uspravivši se u sedeći položja. Skoro je bilo jezivo kako me je gledao sa visine, gotovo me je podsetilo na dan kada sam došla u palatu. Skoro sam se naježila.
,,A jebeš ga, prestaje polako, taman će se do venčanja proći.,, zakikotala sam se na Šejdovo bledo lice, mogla sam da osetim kako mu se želudac prevrce koliko je bio gladan ljubavi.
,,Žao mi je ljubavi...,, uspravila sam se za njim i naslonila sam lice na Šejdovo razvijeno rame udišući njegov umirujući miris.
,,Uredu je, ne bih te nikada povredio, čekaću te koliko je potrebno.,, spustio mi je usne u kosu čvrsto me grleći.
,,Plašim se, Šejde...,, izgovorila sam tako tiho ispod glasa tako da me je začudilo da me je uopšte čuo
,,Uredu je, prolazimo kroz ovo zajedno. Neću dozvoliti da mi ponovo neko tako važan proklizi kroz prste; ubiću svakoga ko se usudi da pomisli da nas razdvoji. Obećavam ti.,, govorio je tako brzo i reči su se gotovo stapale u ehu, ponovo sam dobila taj čudan osećaj u stomaku. Vrata su se otvorila uz snažan tresak, tako da sam se zapitala da li uopšte ima čuvara ispred vrata.
,,Dobro jutro!,, piskav glas je viknuo, a zatim ciknuo i pre nego što sam uspela da shvatim šta se dogadja Solanž nam je bila okrenuta ledjima dok je pored nje stajala Izabo bezizrazno nas posmatrajući.
,,Budući kraljica i kralj bi trebalo čak i dolično da spavaju. Mogao si da se obučeš Šejde.,, oštri francuski naglasak kao da mi je udario šamar dok je modrim očima, sa dozom gadjenja odmeravala Šejdove gole grudi koje sam koliko toliko uspevala da sakrijem svojim telom. A onda me je ošinula pogledom od čega mi se krv sledila.
,,Ti takodje Maja, sramota za jednu vučiju princezu!,, mogla sam da udjem u Šejda koliko mi je bilo neprijatno pod njenima pogledom. Čvrsto je stezao stisak oko mene dok je strelio Izabo najogorčenijim pogledom koji sam ikada videla na njemu.
Ona to radi iz najbolje namere, umirujuće sam mu šputala u glavin, na šta se trzao kao opečen. Nisam mogla, a da se ne podmehnem.
Mrzim je, jedva sam čula njegov šapat medju ušima. Izabo nas je čudno odmerila i na peti se okrenula ka vtatima.
,,Čekam vas dole...,, doviknula je pre nego što su se vrata zatvorila. Solanž je bledo piljila u zatvorena vrata, a onda se osvrnula ka nama.
,,Bejbi, ponekada stvarno zaboravim tvoje pravo ime.,,
,,Zaklaću je kad tad!,, Šejd je zarežao ne sklanjajući pogled sa zatvorenih vrata, Solanž me bledo pogleda.
,,Šejde mogao bi da se ošišaš...,, Solanž je istakla nešto što do sada nisam primetila, Šejdu je blago talasasta kosa padala skoro do ramena, a i brada mu je poprilično porasla. Zaškiljila sam proučavajući mu svaki milimetar lica.
,,Nemoj, tako si jebeno prelep takav...,, Šejd je gotovo goreo u ovom izdanju, bio je prelep; budući vučiji kralj.Kao što sam napisala u mom drugom delu "POSTOJANJE" mogu da obećam da ću češce objavljivati.
VOTE&KOM