Zakoračila sam ka stepništu kada me je Adam snažno povukao i umalo sam se prosula. ,,Ne tuda.,, vukao me ka drigoj strani hodnika. ,,Kako ne?,, preskakala sam korake i uplitala noge dok me je vukao ka drugom kraju hodnika pustog hodnika. ,,Uspori čoveče, nećemo crveni i zadihani da udjemo na ceremoniju.,, povukla sam ga. Lepo sam ga uhvatila pod ruku i lagano zakoračila pustivši ga da vodi. ,,Dvorana ima normalan ulaz, ali i svečani ulaz. Veliko stepenište, možda kao ono u filmovima. To stepenište je bilo Solina zamisao. Oduvek je želela da bude princeza.,, Adam se tiho zakikota. ,,Poenta priče: ogromno stepenište, pazi da ne padneš i izblamiraš se pred 300 ljudi.,, Adamov govor u meni je probudio gorčinu i nepotebnu tremu. Strgla sam stisak na Adamovoj mišici. Što smo se više približavali dvorani klasična muzika i žamor bili su sve jači. Srce mi je dobovalo u ušima kada smo se našli ispred ogromnih dvokrilnih vrata od mahagonija. Adam kucnu tri puta na drvena vrata i vrati se kraj mene. ,,Pažnja!,, zvučni glas se orio ogromnom dvoranu koju sam jedva čekala da vidim. Žamor je utihnuo, a muzika se utišala, stomak mi se prevrtao od treme. Jasno sam čula zvuk flaute, klavira i violine. Zvučni glas ponovo zabruja dvoranom: ,,Princeza Maja Elara Merima Domino Samos.,, vrata pred nama su se naglo otvorila i blistavo svetlo nas je zaslepelo. Dvorana je sijala u srebrnoj boji, sa plafona je visio enormni kristalni luster koji bi mogao da ubije barem desetoro ljudo, dvorana je bila okićena kao da čekaju kraljicu Engleske. Svi su u tišini piljili ka vratima zeljno iščekujući da Adam i ja izadjemo. ,,Princeza?,, došapnula sam Adamu kroz zube. ,,Ti to jesi.,, uzvratio mi je na isti način. ,,Ne, nisam.,, procedila sam. ,,Da, jesi. Ti si čistokrvni alfa, jedina na čtavom kontinentu. Ti si princeza.,, izgovorio je i konačno zakoračio napred povukavši me sa sobom. Bili smo na vrhu ogromnog mermernog stepeništa. Mogla sam sve da vidim odatle. Dvorana je bila pepuna ljudi, muškaraca u smokinzima i žena u dugačkim elegantnim haljinama. Nisam znala gde da gledam tako da sam namestila držanje i gledala u stepenište. ,,Ispred sebe.,, Adam mi je došapnu što je tiše mogao. Podigla sam odvažan pogled ispred sebe polako se približavajući dnu stepeništa. Osetila sam olakšanje kada smo se konačno spustili u dvoranu. Gosti su polako počeli da se odmiču i prave nam prolaz do centra dvorane koji je označavao ogromna okrugla ploča nalik na kompas. Simbol Dartovih. Pustila sam Adamovu ruku i stala u centar kompasa. Filimon mi je polako prišao sa oštrim nožem u ruci. Prihvatila sam balčak čekajući da se Filimon skloni iz centra. Videla sam svoj odraz na oštrici mača, bila sam prestravljena. Pogledala sam Adama koji mi se široko osmehnuo i klimuo. Osetila sam kako mi se želudac prevrće. Pogledala sam ka plafonu. Mama, Tata, Bako, nadam se da gledate ovo, rekla sam u sebi. Samoj sam sebi klimnula kao znak da sam spremna. Otvorila sam levi dlan i vrhom oštrice prešla preko linije života. Linica života pustila je slab mlaz krvi. Prinela sam nož usnama i liznula kap svoje krvi sa blistave oštrice. Usta su mi bila okupana bakarnim ukusom krvi, i niodkud osetila sam naglu navalu snage u sebi. Pustila sam balčak iz ruke, nož udari o pod uz snažam zveket metala. Podigla sam odvažan pogled, duboko udahnula i pustola svoj unutrašnji glas na slobodu. Počela sam da ričem tako glasno da se orila cela palata, a kristalni luster i čaše počele da se tresu uz melodičan zvuk. Oko mene počela je da izbija plavičasta sila. Ne, ne oko mene. Iz mene. Uzdasi i blagi žamor čuo se oko mene. Našla sam se u silovitom vrtlogu koji se podizao do plafona, pramenovi kose leteli su pod silom koja je izbijala iz mene. Sila i moja rika polako je počela da jenjavaju. Uskoro plavičasta svetlost oko mene je nestala, a oči su mi zasijale u jarkocrvenoj boji. Široko sam se osmehnula pogledom prelazeći preko mase. Podigla sam dlan, rana je već zacelila, a oko mene se čuo snažan aplauz. Cela porodica porodica Dart našla se ispred mene, a oko kraj njih i Adam, Džeremaja, stariji elegantni par ruku pod ruku i još petnestak osoba. Filimon je bio u elegantnom teget odelu, ozarenog lica, kraj njega je stajala Lajza smedje kose spuštene preko ramena, u dugačkoj crvenoj haljini. Pored njih stajao je Šejd u upadljivom crnom odelu, bio je prelep i ponosno me je gledao, pored je stajao Adam, pored njega Jaden slično obučen kao Filimon i na kraju Solanž. Bila je prelepa, u lepršavoj haljini boje sampanjca, kosa joj je bila podognuta u divlju kovrdzavu pundju. Ponosno mi je klimala. Šejd ponosno istupi. ,,Kao Alfa čopora Sive Kandže, ja Šejd Dart, pozivam vas da budete moji svedoci.,, Šejdov glas odjekivao je dvoranom. ,,Poglavari čopora Sive Kandže da li prihvatate Maju Elaru Merimu Domino Samos kao novog člana čopora Sive Kandže?,, Svako je pognuo glavu i ponsno izgovorio ,,da,,.
,,Ja, Maja od Samosa zaklinjem se na vernost i odanost čoporu Sive Kandže.,, viknula sam tako glasno da svi mogu da me čuju. ,,Poklonite se budućoj Kraljici!,, Šejd viknu iz sve snage kada su svi ko jedan popadali na kolena. Kap mi je stala u grlu od samog tog prizora. Jedina sam stajala uspravljena u armiji ljudi koji su se klanjali meni. Zbunjeno sam zavrtela glavom kada su svetla postala prigušena, a vukovi jedan za drugim podizali na noge. Muzika je ponovo počela. Šejd mi je prišao uz blagi naklon. ,,Nedostajala si mi.,, privukao me je sebi i spustio usne na moje, ali brzo se odmakao kako ne bi privlačili pažnju. ,,Osećanja su obostrana.,, uzela sam ga pod ruku krenuvši koračamo kroz gomilu. ,,Postala si Čisti Alfa.,, Šejd mi ponosno došapnu.
Pogledom sam šrala po dvorani. Bila sam najmladja osoba u dvorani. Pre nego što sam uspela da odreagujem ispred nas su se našli Lajza i Filimon ruku pod ruku. ,,Princezo.,, Filimon mi klimnu. ,,Sine.,, klimnuo je Šejdu kome sam se već zbunjeno mrštila.
,,Možemo li molim vas da preskočimo formalnosti i tog princezo?,, pitala sam što pristijnije sam mogla. Filimon mi uputi prazan pogled. ,,Ne.,, mirno je rekao. Lajza je ispružila ruke ka meni i čvrsto me priglila iskeženog lica. Šejd, ona me dodiruje! Vrilštala sam u glavi, na šta me je on samo pogledao kao da ništa ne može da uradi. ,,Bože!,, Lajza se odmaknula još uvek iskeženih belih zuba. ,,Tako sam ponosna na tebe, oboje smo. Postala si Čisti Alfa.,, Ponovila je Šejdove reči pogledom izučavajući moje oči. Podigla sam dlan ka licu. ,,Nešto nije u redu?,, u vidokrug su mi ušli moji zamagljeni prsti. Lajza odmahnu uz coktanje. ,,Šejde, provedi Bejbi po dvorani i upoznaj je sa velikim Alfama.,, Filimoj je izdao naredjene Šejdu. Pažljivo sam odmerila Šejda, nešto nije štimalo. Bio je previše napeta, duboko je disao i mišići su mu bili stegnuti. ,,Jesi li dobro?,, došapnula sam dok smo koračali ka šačici ljudi koji su medjusobno čavrljali. ,,Sve je u redu, samo se smeši.,, procedio je pre nego što smo prišli posetiocima. Srce mi je preskočulo dva takta, a stisak na Šejdovoj ruci se stegao kada sam ugledala par poznatih lica. To su bili Alfe Krvavih Šapa i Okrutnih Lovaca, svaki je pod ruku vodio po atraktivnu prsatu vučicu. Sa njima su bili još dva para koji nisam poznavala. ,,Vaša Visosti.,, izviknuli su svi ko jedan uz naklon. Blago sam ustuknula suzbijajući želju da pobegnem glavom bez obzira. Pažljivo sam posmatrala Alfe Krvavih Šapa i Okrutnih Lovaca. Kopilad. Posmatrala sam ih sa visine. Alfa Krvavih Šapa bio je negde Adamovih godina, kratke svetle kose i upadljivih zelenih očiju. Alfa Okrutnih Lovaca bio je skoro sličnih godina, možda stariji. Preplanuli ten govorio mi je da ne provodi vreme u svojoj palati, duga srebrna kosa doprinosila je njegovoj odvažnosti i upadljove crvene i crne linije iscrtane ispod očiju preko nosa pa sve do obrva iskazivale su njihovu odanost divljini i lovu. Kopilad.
Nakon par dugih sekundi naklona Alfe i njihove prsate pratilje se uspraviše. Nisam se smešila kako mi je Šejd rekao, ozbiljno sam ih posmatrala. Onako kako je mene Adam kada sam tek došla u palatu. ,,Eksavijer Kiler, Alfa Krvavih Šapa.,, Eksavijer mi pristojno pruži ruku kao znak upoznavanja. Kiler? Stvarno?, nasmejala sam se u sebi. Nisam se makla, spustila sam strog pogled na njegovu ruku, pa ga prodorno pogledala. Pruži mu ruku! Čula sam Šejdov glas u glavi. Nema šanse! Lik me je umalo zaklao! Besno sam rekla u sebi na šta je Šejd ustuknuo.
,,Oprosti te joj, ona to ne radi.,, Šejd je suzbijao bes ispoljavajući svoju pristojnost. ,,Oh.,, Ksavijer povuče ruka ka sebi odmerivši me. ,,Bejbi teško podnosi fizički kontak čak i sa mojom porodicom.,, Šejd uvravajući klimnu. ,,Vaša Visosti, moje ime je Donald Vest, ovo je moja žena Rozi.,, Stari gospodin koji me je neodoljivo potsećao na Deda Mraza u Sakou pretstavio mi se. ,,Bejbi od Samosa. Drago mi je.,, Klimnula sam smeškajući se Donaldu i njegovoj ženici. ,,Oprostite, Princezo, ali primetiću promenu u vašem imenu.,, Gospodin Donald nakrivio se ka meni kada mu se Šejd isprečio i prostelio ga pogledom. Donald naglo ustuknu i povuče se kraj žene. ,,U pravu ste. Bejbi je nadimak.,, smeškala sam mu se dok sam krvnički stiskala Šejdov biceps. Sledeći par se takodje pretstavljala. Oni su kao i Donald i Rozi samo komponente čopora, važne, ali samo komponente. Alfa Okrutnih Lovaca istupi. ,,Princezo, moje ime je Ajzek Slejer, Alfa Okrutnih Lovaca.,,
Slejer? Mene neko ovde zajebava?
Ajzek očekujući da mu kažem da mi je drago, gotovo je srušio kada sam mu hladno rekla: ,,Znam.,, pogledom sam prešla sa njega na Eksavijera. ,,Znam ko ste obojica.,, Strelila sam ih pogledom dok su razmenjivali zbunjene poglede. ,,I vi ste meni užasno poznati kad smo već kod toga.,, Eksavijer se smeškao pristojno.
,,Mogu isto da kažem.,, Ajzek dodade.
Prišla sam im korak i opako se osmehnula. Šejdu nije bilo sve jedno i čvrsto me je držao za ruku u strahu da ne izvučem pištolj i obojici im prospem mozgove. Klimnula sam mu preko ramena. ,,Dozvoljavate mi da vas potsetim?,, pitala sam. Ovi razmeniše poglede, pa konačno klimnuvše. Svakom sam postacila vrhove prstiju na čela i pustila da moja sećanja teku iz moje u njigove glave. Pokazivala sam im kako su me pretukli na mrtvo ime, kako sam zapomagala i plakala. Lica su im belela kako su moja sećanja dospevala do njih. Kada sam završila, pogled mi se nije promenio, ali njihove reakcije bile su neprocenjive. ,,Princezo?,, čula sam kako me neko doziva, klimnula sam komponentama čopora. ,,Bilo mi je zadovoljstvo upoznati vas i proćaskati.,, osmehnula sam se ponosno, a onda sam se mrko okrenula prema Eksavijeru i Ajzeku. ,,Gospodo, bilo je lepo upoznati vas, barem drugi put.,, klimnula sam im i obojica su mi se naklonili skoro poljubivši mermerni pod. Pustila sam Šejda da me vodi, upoznala sam mnoge zanimljive ljude i Alfe. Pogledom sam lutala po gomili dok mi je jedan stari Alfa koji je bio jednom nogom u grobu pričao svoje priče kako je postao Alfa. Medjutim kao i svi stari ljudi preuveličavao je priču i sebe uzdizao u nebesa toliko da mi je postalo mučno da mu se na silu smešim. Pogled mi se zaustavio na osobu koja se ispod crnog ogrtača sa svojom malom hordom izdvajala od ostalih gostiju. ,,Izvini te me na trenutak.,, poklopila sam šaku starom Alfi uz klimanje dok me je Šejd upitno posmatrao. Odmah se vraćam, oblikovala sam usnama previše iscpljena da sklopim umnu sponu izmedju naša dva uma. Šejd mi klimnu kada sam jurnula kroz rulju ljudi. ,,Izabo!,, više mi nije bilo važno da li gazim ljude ili ih rušim. Crna kapuljača bila je moj cilj i niko drugi u dvorani nije postojao. ,,Izabo?,, dozvala sam je. Crni ogrtač i čitava horda istih zaustavili su se. Uz jedan hitar zamah rukom kapuljača je pala na ramena otkrivajući dugu plavu kosu vezanu u dugu pletenicu. Zagrizla sam usnu dok se poznati lik osvrtao ka meni. Modre oči se nasmejaše. ,,Da li to mene moje uši varaju ili je to zaista Bejbi Samos.,, oštar francuski naglasak golicao mi je nepca pri samoj pomisli da pokušam da ga kopiram. ,,Vaša Visosti.,, horda crnih kapuljača naklonila mi se. Izabo pognu glavu, ali ne pokloni se, šamanka Plemena Pasa nikome se ne zaklinje na vernost osim svome čoporu. ,,Pleme Pasa, drago mi je što ste došli.,, uzvratila sam im pognute glave kao znak poštovanja. ,,Oh, draga. Tako mi je drago da si našla svoju sreću. Ali priznajem, krivo što nisi postala član Plemena Pasa.,, Izabo pruži bele ruke okićene srebrnim narukvicama, perlanin narukvicana od konoplje i srebenim prstenjem ka meni i uvuče me u koščati zagljaj. ,,Da se nisam utisnula na Alfu Sive Kandže ne bi im dozvolila da me zadrže.,, šaputala sam joj dok su mi njeni odbegli pramenovi golicali nos. Izabo se odmaknu, a onda joj pogled odluta iznad moje glave. Nisam ni morala da se okrenem, osećala sam Šejdovo prisustvo. ,,Draga Izabo, želim da upoznaš moju srodnu dušu. Ovo je Šejd.,, govorila sam ne osvrnuvši se ka Šejdu. ,,Šejde, želim da upoznaš moju jedinu preostalu porodicu. Izabo, Šamanka od Plemena Pasa.,, Izabo odlučno klimnu, mogla sam da osetim da Šejd uradi isto. Smešila se ponosno otkrivajući svoje duple očnjake, koji su bili znak kolika si zver. Ja sa druge strane imala sam trostruke očnjake, i prvi su mi bili duži od ostalih i prosto su padali u oči.
,,Izabo mi je spasila život.,, Objasmila sam Šejdu uzvrativši joj istim osmehom. Mogla sam da vidim tu zadovoljno isprovociranost u njenom pogledu, od kad smo bile male izmedju Izabo i mene radjalo se okorelo rivalstvo, ali vremenom smo odrastale, redje se vidjale i nekako odaljile. Ali uvek mi je bila kao starija sestra i ako nažalost nismo bile krvno povezane.
,,To što si mi maločas rekla, to je istina?,, pogledom je prešla na Šejda koji je mogao da pretpostavi o čemu Izabo priča. Klimnula sam joj.
,,I to znači...?,, osmeh joj se raširio na usnama. Klimnula sam i ako nisam baš mogla da pretpostavljam na šta je mislila.
,,Ali kako je to moguće? To je nestalo.,, sumnjičavo je pogledala Šejda, ne spuštajući gard. Slegla sam ramenima.
,,Iskreno draga, mislila sam da mi je smrt zagarantovana istog trena kada sam kročila u palatu, i trebala je da bude... Ali sudbina je umešala prste.,, pružila sam dlan ka Šejdovom. Izabo je pažljivo posmatrala kako Šejd prihvata moj dlan, a onda mu prišla i bez stida ušla mu u lični prostor. I ako je bila niska za svojih 26 godina, izabo je imala više petlje nego svi u dvorani. Prekorno je pogledala Šejda.
,,Ti njoj slomiš srce, ja tebi slomim noge.,, Izabo mu namignu i iskezi očnjake kao znak dominantnosti. Jedino mi je bilo žao što je Šejd isto kao i ona jedan u milion toliko opasna zver da ima duple očnjake.
,,Da, baš. Malo je kasno za to.,, zakolutala sam očima kada se Izaboin pogled smrkao.
,,Izabo!,, isprečila sam se izmedju nje i Šejda pre nego što je uspela da ga na bilo koj način povredi. Izabo se naglo zaustavila zbunjenog lica.
,,Volim te, ali ne možemo da prebijemo svakog ko nam se ne svidja. I ne zaboravi.,, tapnula sam se par puta po slepoočnici. ,,Ako povrediš njega psihički ili fizički, ja ću osetiti istu bol, čak i gore.,, Izabo je zinula od iznenadjenja, a onda odmerila Šejda. Nagla sam se ka njoj i šapnula što sam tiše mogla.
,,Bolji je nego što se priča, obećavam.,, klimnula mi je zadovoljno. Tiha muzika pretvarila se i mnogo glasniji valcer. Izaboine obrve poskočiše kada je Šejdove ruka posegnula ka meni. ,,Duguješ mi ples.,, Šejd me je posmatrao sa visine čekajući da prihvatim njegovu ruku i odjurim na podijum. Namignula sam izabo i prihvatila Šejdov dlan pustivši me da ga pratim. Pogledom sam se susrela sa Solanž koja je samo ćutke stajala u gomili dok joj je momak u belom odelu nešto pričao. Adam! Pozovi ga na ples! Oblikovala sam usnama dok me je Šejd vukao po sali. Solanž samo skrenu preplašen pogled ostavivši me u nevericu. ,,Mamu ti...,, pogledom sam po sali tražila Adama i hvala nebesima išli smo pravo na njega. ,,Dodji.,, Sad je bio red na mene da Šejda vučem po sali. Adamov pogled susreo se sa mojim i brzo je krenio ka nama. Postavila sam mu dlan na rame i popela se na prste došaptavajući mu na uvo: ,,Onaj momak tamo ne želi da ostavi Sol na miru. Molim te pozovi je na ples, ne znan šta drugo da uradim.,, Adam me je sumnjičavo pogledo, a onda pogledom Šarao po gomili ljudi dok mu pogled nije pao na Solanž koja je kao pokisla stajala kraj istog momka koji je idalje laprdao. ,,Molim te?,, molečivo sam ga gledala u sebi se moleći svakoj vrsti božanstva koje poznajem. Adam se brzo provukao kroz gomilu ljudi spustivši dlan na Solanžino rame. Ona se naglo okrenula umalo se sruvšivši kada se susrela sa Adamovim nasmejanim licem. Mladić u belom odelu bio je i više nego uvredjen kada je Adam za ruku odveo postidjenu Solanž od njega. ,,Trebalo bi da znas da nisam baš najbolja u plesanju i da držim pištolj na butini.,, Bocnula sam Šejda prston u grudi izvijenih obrva na šta se on samo šerotski osmehnuo; onako kako samo on ume. ,,Samo me prati.,, privukao me je sebi tako da su nam se tela dodirivala. Dlan mu je skliznuo do mog kuka, a drugi je čvrsto sklopio prste preko moje šake. Postavila sam dlan na njegovo rame i ubrzo počela da se njišem i radim vrtoglave piruete. ,,Dakle, i ti znaš.,, Šejd je prekinuo tišinu medju nama snažno me cimnuvši kad sam počela da usporavam korak i stajem. ,,Na šta tačno misliš?,, došapnula sam što sam tiše mogla svesna pažnje kosu smo prikupljali od strane ljudi koji su plesali oko nas. ,,Na Adama.,, naglo je ućutao kada su Solanž i Adam prokližali kraj nas. ,,Na šta srljaš?,, izvila sam obrve pogledom prateći Solanž i Adama. ,,Na činjenicu da znaš ko Adama privlači.,, noge su mi se otsekle na Šejdove reči i mahinalno sam mu još bliže prišla. ,,Oćeš da kažeš da i ti znaš...?,, vešto sam se pretvarala ne gubeći ritam u nogama. ,,Da se Adamu vidja Solanž, da.,, Šejdove mračne reči u meni su stvorile dugu. Mogla sam da skočim do plafona. ,,Bio bi besan da Sol bude sa Adamom?,, Bockala sam Šejda skakljivim pitanjima u sebi sastavljajući plan. Šejd prazno odmahnu. ,,Bilo mi bi najlakše da je sa Adamom nego nekim prepotentnim seronjom.,, Šejdove reči u meni su probudile Solandžinu buduću sreću. Nisam mogla da dočekam da se muzika i ples završi i odjurim kod Adama. ,,Znam da je voliš.,, izgovorila sam na šta je Adamovo lice izgubilo svu boju. Pogled mu je zalutao iza moje glave, lutao po dvorani i završio se na Solanž. ,,Već sam ti rekao...,, podigla sam prst ispred njegovog lica kao znak ćutanja. ,,Oboje znamo da je to laž, I ona voli tebe.,, uverila sam ga kada mi se iza ledja čuo mili glas kako me doziva. Na peti sam se okrenula prema Solanž. ,,Ne mogu da verujem da si mi smestila ples.,, zakikotala se zadovoljno. Podigla sam obrve. ,,Sama si kriva, ali nisam još završila.,, namignula sam joj i povukla je za ruku, preskočila njen upleteni korak i gurnula je na Adama. Njegove ruke automatski su se našle na njenim kukova, a njene ruke na njegovim širokim ramenima. Pre nego što je Solanž uspela da se izvini ili se još malo izblamira Adamove usne su se našle na njenim. Usne su im se stapale i polako divljale. Pljesnula sam dlanom o dlan kao da brišem prašinu ponosna na sebe. Šejd se uspravi pun samopouzdanja kako dolikuje jednom alfi i glasno viknuo: ,,Molim za malo pažnje!,, Adam se suzdržano odmakao od Solanž brišući donju usnu dok je Šejd lagano lupao kašičicom od srebra po duguljastoj čaši za šampanjac od tankog stakla. Cela sala je utihnula i svi pogledi usmeriše se ka Šejdu koji je spuštao čašu za šampanjac na jedan od dugačkih stolova.
,,Želim da objavim nešto važno!,, Odvažno je govorio dok mu je glas prosto odisao čistim ponosom. ,,Nakon dugo vremena u gotovom zaboravu, ustiskivanje se ponovo dogodilo.,, Uzdasi i došaptavanja sprečavali su Šejda da nastavi da priča, i po izrazu njegove kisele face bio je na ivici živaca. ,,Baka me je učila kao malog o utiskivanju, i tada nisam mnogo razmišljao o tome. Ni na kraj pameti mi nije bilo da ću se utisnuti na pravu princezu.,, Nastao je muk, i onaj koji se usudio da priča uporedo sa Šejdom zaćutao je u neverici. Mogla sam da osetim kako mi obrazi gore dok mi se Šejd laganim korakom približavao i uzeo moj dlan u svoj. Sve oči su bile uprete u nas, ali u mojim očima tu smo postojali samo mi. On, ja i nabijale strasti i emocije koje su svakim trenom sve više rasli. ,,Onog dana kada sam je ugledao kako se valja zbog iste one boli koju sam i sam osećao nisam ništa posebno mislio o tome. Prvi dodir i nestanak te neizdržive boli kao da je i nije bilo, A onda me je pogledala direktno u oči, srce mi je zastalo. U tom zlatnom pogledu ogledao se čitav moj svet i svaki put kada bi me iznova pogledala u meni bi probudila hiljadu i jedan otkucaj srca. U meni se probudilo osećanje sa kojim nikada ranije nisam imao susret, i od jednom svaki njen teži uzdah i ubrzani otkucaj srca u meni je budio nezamisliv strah. Bili smo taman. Potpuno isti, a potpuno različiti. Nemogući zajedno, a nezamislivi odvojeno. I zato Bejbi, rećiću ti nešto što niko ranije nije čuo iz mojih usta.,, Zavukao je slobodnu ruku u džep sakoa. ,,Volim te, i s toga me zanima da li ćeš prihvatiti moju ruku kada ti je pružim?,, Elegantno se spustio na kolena izazvavši par uzdaha. Pokrila sam dlanom usne dok su mi suze navirale na oči, kolena klecala, a ruke bile hladne kao led. ,,Bejbi, srušio bi večnost za tebe! Želiš li da me učiniš najsrećnijom Alfom na svetu i udaš se za mene?,, Pogled mi se zamutio od suza, a dlan na usnama drhtao dok sam izprekidano disala. Klimnula sam kada je Šejd iz plišane crne kutijice u obliku srca izvadio zlatan prsten sa velikim kamenom. ,,Da.,, tiho sam prošaptala dok mi je na domali prat leve ruke navlačio skupoceni prsten. ,,Da!,, zakikotala sam kada je sala počela da bruji od aplauza i klicanja. Obavila sam ruke Šejdu oko vrata kada je ruke obavio oko mojih kukova i podigao me sa poda na usnama mi ostavivši upečatljiv poljubac. Zabila sam mu lice u vrat gotovo ga daveći zagrljajem. ,,Jel to istina?,, prošaputala sam mu na uho što sam tiše mogla, teko da me sam on čuje. ,,Svaka reč.,, ubedjivao me je lomeći mi rebra svojim snažnim zagrljajem. ,,i ja tebe.,,