6.

395 32 3
                                    

Provela sam više od sat vremena u kupatilu, izolovana od graje, odvojena od Adamovog oštrog pogleda i opominjanja, Jadenovog nedoličnog ponašanja i povrh svega- Šejda. Činjenica da sam doživela kliničku smrt i da Šejd nije želeo da mi kaže me je ubijala. Prstima sam prelazila preko svilenkastih blanočića koji su ispunjivali kadu ne bi li se smirila. Ništa mi nije pomagalo, a oči su se neprestano punile suzama dok mi se želudac okretao. Poželela sam da imam lepih vremena kojih bi mogla da se setim ne bi li skrenula misli, ali svaka situacija je gora od predhodne i još više me lomi. Suza mi je kanula kada sam čula snažan tresak vrata. ,,Bejbi?!,, cimnula sam se kad je Šejdov glas počeo da odjekuje. Ćutala sam suzbijajući suze. ,,Bejbi?!,, ponovo je viknuo, besnije i drčnije no prvi put. Uz snažan trsak vrata su gotov izletela iz šarki. ,,Bejbi?!,, arlauknuo je. Idalje sam gledala u tačku negde duboko u sapunici i snažno stezala vilicu dok mi se gorčina skupljala ispod brade kao nagoveštaj plakanju. ,,Zašto se ne javljaš kad te zovem?,, pitao je glasom punim olakšanja spuštajući se u križni tabure. Ćutala sam.
,,Bejbi, jesi li dobro?,, glas mu je bio nekako napet i jeziv. Nisam odvorila, nisam se ni makla, nisam znala šta da drugo da radim, šta da kažem. ,,Bejbi, pogledaj me!,, prodrao se tako glasno ispraćen ehom tako glasnim da sam poskočila. Mehanički sam okrenula glavu ka njemu suzbijajući tresavicu od vode koja se odavno ohladila. ,,Šta nije u redu, Malena?,, prstima mi je podigao bradu tako da ga gledam u oči, ali sam ipak skrenula pogled. ,,Jesam li nešto učinio?,, odmahnula sam pre nego što je uspeo još nešto da zausti. ,,Ja sam.,, zajecala sam. ,,Šta si učinila?,, prošao je rukom kroz kosu. ,,Rodila sam se!,, viknula sam kada su suze pocele da mi liju niz obraze, ostavivši Šejda bez teksta. ,,Od kad sam se rodila sve je bilo propast. Pet godina nakon mog rodjenja napali su čopor i rastrgli mi oca. Kada sam napunila trinaest godina, majka se ubila i ostala mi je samo baka. Baka je bila Šamanka, Alfa našeg čopora i malo pre nego što sam napunila šesnaest jedan vuk napao je čopor i ubio baku. Onda je tek nastala tortura.,, isprekidano sam disala boreći se da dodjem do daha. ,,Džordž me je prisvojio i maltretirao kako psihički, tako i fizički. Ako ga ne bi poslušala, prvo bi na moje oči dok sam još svesna svirepo ubio nedužnog člana čopora, a onda me tukao do iznemoglosti, ali nikada nije hteo da me ubije. Uvek me je ostavljao ni živu ni mrtvu, upreviše ga je hranila ta moja agonija da bi me ubio. Jednom kada je vatreno želeo da me siluje moj nazovi dečko nije mogao to da slušao i napao je Džordža. Džordž je ubio Lojda, a ja u životu nisam osetila veću bol. Gledala sam kako Džordž kida Lojda. Oči su mi prokrvarile od suza kojima sam oplakivala nedužne živote: Baku, Lojda i sve ostale. Nisam mogla da dozvolim to da ubije još nekog nedužnog i dolučila sam da se žrtvujem za čopor, mislila sam da bi tako baka postupila.,, zastala sam na par sekundi u potrazi za rečima i sećanjima koja su mi ostala. ,,Odlučila sam da ću da pravim haos. I jesam, u životu nisam videla besnije stvorenje. U mozgu su mi još uvek ostali urezani moji vrisci i njegovo urlanje. Mislila sam da ću konačno umreti, ali me je na moju veliku nesreću ostsvio živu i sledećeg jutra dok je on bio mrtav pijan pobegla sam. Izlomljena, istraumirana bežala sam što sam dalje mogla, ali on me nije tako lako pustio. Lovio me je u narednih 6 granica, a onda sam našla utočište u zemlji iscelitelja. Šamanka je poznavala baku i pomogla mi je, iscelila me i otarasila se Džordža. Pored sve te zaštite i dobrote pogledi i osude još uvek su bili tu i nisam mogla više da ostanem tamo. Pošla sam u potragu za svojojm srećom koja, činimise i ne postoji.,, zaćutala sam dok iz mene kao da je isparavao svaki tračak sreće. ,,Bejbi...,, Šejd je piljio u mene nemoćan da išta drugo izgovori. A kako i ne bi bio? Priča ga je pokupila kao cunami. ,,Osećaj da nemaš lepih trenutaka na koje bi se sećala kako bi oterala loše misli me prosto razara. Bolje da odem i sklonim se od tebe pre nego što se i tebi nešto ne desi.,, teška srca ispljunula sam reči koje su Šejda pogodile kao da sam mu razvalia samarcinu i pritom mu polomila očnjak. Veliki udarac za jednog vukodlaka. ,,NE!,, razdrao se, i kupatilom je odjeknuo takav eho da sam bila ubedjena da su mi uši prokvarile. ,,Ne deri se, ti kojotu bolesni!,, zastenjala sam i opsovala ne bi li se osećala bolje. I jesam. Psovke su me od kad sam odbegla od Džordža oslobadjale tereta, i uvek bo se osećala bolje.
,,Napravićeš nove uspomene ovde, lepe i mile, uspomene kakve će ti uvek izmamljivati osmeh na lice i buditi toplotu u srcu.,, Govorio je ozlojedjenim, grubim glasom koji mi je pržio kožu na rukama. Nemo sam plakala, preko volje posmatrajući kako Šejd suzbija bes od kojeg mu zenice crvene od proključale ljutine. ,,Obećala si!,, procedio je kroz zube konačno prekinuvši strahovitu tišinu koja mi je ostavljala gorki čemer u grlu. ,,Obećala si da ćeš ostati uz mene!,, viknuo je još glasnije dok su mu se mišići na vratu stezali, a zglavci bledeli od siline stiska. Neposredno počeo je da mrmlja nerazumne reči sebi u bradu. Kučko, pročitala sam kroz nerazumne mrmljanje. ,,Umukni, Šejde!,, arlauknula sam kada je brana u mom umu konačno popustila dopuštajući da me preplavi nabujali bes. ,,Umukni!,, ponovila sam.
,,Nisam ti ja ovi tvoji šabani i pajtaši da tako pričaš sa mnom!,, osetila sam kako mi bes ključa ispod kože dok je Šejd samo piljio u mene zapanjenog lica. Niz glo mu je skliznula knedla ,,U pravu si. Oprosti.,, krenuo je da zausti kad sam ga strogo prekinula: ,,Rekla sam ti da umukneš, Šejde!,, prekorila sam ga kada mi je pogled pao na vodu. Pena je počela polako da čezne i ostavlja me skoro nagu. ,,Izlazi napolje!,, stezala sam vilicu ne dopuštajući sebi da još nešto ispljunem i osujetim Šejda. Bez reči je napustio je kupatilo sakrivajući lice i stid koju je osećao zbog mojih gorenapomenutih reči. Nikada ranije nije poklekao pred vukom, pogotvo ne žnskim. Pokosila sam ga, pokosila sam Alfu, i osećaj je prokleto dobar.
Kratko sam sedela u kadi, sve dok voda nije postala nepodnošljivo hladna. Sprala sam sapunicu sa sebe i brzo se umotala u crni mantil koji je visio na vratima. Duboko sam udahnula omamljujući miris mantila. Šejd, odkejnulo mi je u glavi kada mi je čula zagolicao dobro poznat miris. Vratila sam se u sobu da bi zatekla Šejda kako sjebano sedi na ivici kreveta oborene glave. Podigao je pogled, a onda odkočio od kreveta kao oparen, ustemivši se na mene. Narogušen jurnuo je ka mene, kada se u trenutku kada sam pomislila da će me zabiti o zid, stropoštio pred mene.
Klečao je. ,,Bejbi!,, ugrabio mi je dlanove u svoje i prodorno me pogledao, prvo u razrogačene oči. ,,Šta to dodjavola radiš?!,, promeškoljila sam u pokušaju da iskobeljam dlanove iz Šejdovog stiska. ,,Molim te za oproštaj!,, zatreptala sam zbunjena rečima koje sam upravo čula. ,,Oprastaš mi?,, zatreptao je krupnim smedjim očima. Nasmejala sam se, još uvek iznenadjena. Klimnula sam glavom kada me je Šejd umalo oborio. Obgrlio me je oko struka naslonivši lice na moj stomak, kada sam mu mahinalno spustila dlanove na ramena. ,,Ima tu još nešto,, tiho je procedio polu zadovoljni. ,,Šta?,, namrškala sam nos i nabrala čelo. ,,Moji roditelji žele da te upoznaju,,
Zavrtela sam glavom u pokušaju da shvatim šta se to upravo desilo. ,,Molim?,,
,,Moji roditelji su mnogo uzbudjeni što se Utiskivanje desilo nakon toliko godina. Žele da te upoznaju.,, na stomaku osetila sam kako se Šejdova vilica pomera dok govori.
,,U redu.,, kratko sam odgovorila
Ispravio se, nehotice me odmeravajući sa visine. ,,Nosiš moj mantil.,, šerotski se osmehnuo zagledajući moje ekstremitete. ,,A ti previše gledaš!,, bocnula sam ga u grudi još uvek ga grleći oko vrata. Usne mu se poviše u široki osmeh, ruke skliznuše do mojih kukova, blago ali sugurno me privlačeći bliže sebi. Omamljena dodirom i mirisom afteršejva prodorno sam ga pogledala pravo u oči, blago otvorenih usana. Polako počela sam da se penjem na prste i upinjem ka Šejdu. Moji signali bili su mu i više nego jasni, počeo je se spušta ka meni, blago otvorenih usana. Spustio je usne na moje polako počevši da klizi usnama preko mojih, da me pecka svakim narednim dodirom. Dlanom je skliznuo niz moje kukove, sve do zadnjice. Isprva je polako počeo da je miluje, a onda sve jače grabi i masira. Usne su nam se borile, a onda je dotakao moj jezik svojim. Prvo nežno, a onda sve jači i grublje. Usne su mu bile meke i opasne poput vode. Sa mojih usana prešao je na vrat. Polako je prelazio usnama preko mog vrata lagano i nežno ga grickajući.
Moji krvoločni pretci mora da se prevrću u grobu u ovom trenutku. ,,Umoran sam.,, čula sam šapat medju uspletom uzdaha. Nevoljno odmakla sam se od njega ostavivši Šejda prilično nezadovoljnog lica. ,,Želiš da spavaš?,, kada se uspravio gledala sam ga iz mravlje prespektive. Čoveče, moram da porastem, pomislila sam posramljena svoje visine. ,,Ne želim da te ostavim.,, mirno je rekao vešto sakrivajući umor koji je osećao.
,,Ne lupetaj, prinče!,, zaobišavši ga, u tri skoka našla sam se na krevetu. ,,Hajde!,, pozvala sam ga raširivši ruke uz jasan poziv. Ni tren nije oklevao, zavalio mi se u zagrljalj tako snažno da mi je izbio vazduh. ,,Jebote!,, histerično sam uzdahnula.
,,Oprosti,, Rekao je kada sam se trgla. ,,Sačekaj...,, svukla sam ga sa sebe i odjurila iza platna. Svukla sam Šejdov mantil. Na maloj beloj stolici koja služi za sedenje samo kad vezujem pertle, bio je komplet od srebrne svile. Gornji deo držale su tanke bretele, a široki šorts otrkivao je možda i previse. ,,Pazi!,, čula sam sebe kako cičim kad sam uletela medju posteljinu i jastuke. Ispružila sam se na gomili jastuka pozivajući Šejda u zagrljalj. Ovog puta on je ležao na meni, ali verujem da je izgledalo potpuno drugačije. Glava mu je bila na mojim grudima, ruke lagano obgrljivale moj struk, a noge medju mojima i gotovo su visile sa kreveta. ,,Danas kada si pala u kliničku smrt, nisam se osetio živim. Kao da sam pao u medjuprostor u kojem ne postoji svrha mog života. U tom trenutku kao da se tvoje srce ugasilo u mojim grudima.,, zinula sam od zaprepašćenja. Nisam ni u najgorem snu sanjala da će mi ovako saopštiti da sam bila mrtva. ,,Želim da svi znaju da si moja.,, bile su reči koje su probudile leptiriće u mom stomaku koji su izmamili mali osmejah u uglu usana. Polako sam tonula u san dok sam noktima češkala Šejda po obrazu.

***

Promeškoljila sam se kada je Šejd nesvesno, u snu, ruke spustio previše ispod pojasa, na moju zadnjicu.
Skote perverzni, pomislila sam dok sam mu provukla dlan kroz svilenkastu smedju kosu opušteno je ostavivši na njegovom potiljku. Spremala sam se da se vratim snovima kada su se čula vrata. Odlučna da držim oči zatvojene i pravim se da spavam, pažljivo sam oslušnula. Vrata su se uz škripu i blago lupanje zatvorila. Dlanom sam lutala po posteljini ispod mog jastuka, konačno sam opipala cev hladnu kao smrt. Obavila sam prste oko rukohvata postavivši kažiprst na obarač. U istom trenutku kada sam podigla pištolj ispravljene ruke, gromki glas je rekao: ,,Prekini da se pretvaraš da spavaš. Srce te odaje.,, Adam je stajao sa cevi mog vernog pištolja ispod grla. Podmsehnula sam se i opustila ruku ostavivši pištolj na posteljinu. ,,Srce me odaje?,, zaškiljila sam. Klimnuo je: ,,Srca su vam nekako uskljadjeno kucala, a onda je tvoje počelo da dobuje.,, reči je izgovarao sa nekim čudnim poštovanjem. Odmeravao je Šejda i mene kada mu je pogled pao na Šejdove dlanove. Zacrvenela sam se kad mu se pogled smračio. ,,Perverzan i u snu.,, bilo je jedino što sam mogla da kazem dok sam povlačila belo ćebe preko Šejda.
,,A vi, gospo, samo spavate?,, rekao je to nekako podrugljivo, i ako mu je lice bilo ozbiljno. ,,Adame, bila sam mrtva., frknula sam i ako je činjenica da sam prespavala skoro četiri dana u redu zastrašujuća. ,,I oživela si.,, napravio je grimasu. ,,Ne tvojom zaslugom. Adame, daj mi razlog zašto te nisam ubila kad si me prekinuo u snu?,, frktala sam dlanom prelazeći preko pištolja i ako me Adam zapravo i nije prekinuo u snu. Pažljivo je pratio svaki moj pokret. ,,Ne želiš da čuješ odgovor.,, rekao je toliko mračno da mi se koža naježila. ,,Želiš kafu? On je želi.,, pogledom je pokazao na Šejda koji je čvrsto spavao. Odmahnula sam: ,,Ne podnosim. Možda čaj ili kakao?,, prekrivala sam oči nadražene od sunca šakom. Adam klimnu i ubrzo nestade iz sobe.

Ovaj momak mi je bio inspiracija za Šejda, Bejbi je od glave do pete puki plod moje mašte i nisam dobijala ikakve inspiracije od ljudi oko sebe ili društvenih mreža

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovaj momak mi je bio inspiracija za Šejda, Bejbi je od glave do pete puki plod moje mašte i nisam dobijala ikakve inspiracije od ljudi oko sebe ili društvenih mreža.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Ee, pa ljudi, dugujem vam ogromno izvinjenje. Bila sam u insotranaruv nedelju dana i nisam stigla da pišem, isto tako važi i za drugu knjigu. Izvinite još jednom i VOTE&KOM 🌍🔐

AlfaWhere stories live. Discover now