,,Koliko joj prokleto treba?,, Adam je krupnim korakom koračao sa jedne na drugu stranu sobe, nabijajući napetost u vazduhu. ,,Odkud znam. Ni jedna devojka nikada ranije nije koristila moje kupatilo.,, na trenutak sam se zamislio kada mi je u glavi iskočila nejasna slika ženskog vuka u čovečijoj formi kako koristi moje kupatilo. Nisam ranije o tome razmišljao, ali sada... ,,Čudno je.,, dodao sam kada su se vrata skrivena u zidu otvorila i iz kupatila izašla Bejbi omotana samo u kristalno beli peškir. Podigla je zbunjen pogled kada joj oči boje kajsije zasijaše. ,,U šta dodjavola vas dvojica zevate?!,, namrštila se kada je hitrim korakom zaobišla Adama koji je davao sve od sebe da je ne pogleda ponovo, i otišla iza platna za privatnost preko kojeg sam mogao da vidim jasno njene obrise. Niz grlo mi je skliznula knedla kada je niz Bejbino telo sklonio peškir. Mogao sam da osetim kako mi krv ključa dok je navlačila donji veš premeškoljivši se kako bi joj gaćice lakše skliznule do kukova. Podigla je komad odeće koji nisam prepoznavo dok time nije prekrila grudi. ,,Šejd?,, zapomagajućim glasom me je dozvala. Gotovo sam se teleportovao do nje kada sam ugledao njena gola ledja. ,,Pomozi mi,, dlanovima je držala kopče crnog čipkanog brusa dok me je prodorno gledala kroz ovalno ogledalo koje je visilo na zidu. Klimnuo sam glavom nemoćan išta drugo da uradim, bila je toliko prokleto zgodna da mi je kap zapala u grlu. Nije bila mršava, a ni vitka. To su sve bili poprilično izražajni mišići, prava linija koja je delila njen zategnut beli stomak na pola toliko me je palila. Iz njenih ruku sam, gutajući knedlu, preuzeo kopče i spojio ih što sam brže mogao bez mnogo mučenja, navika i vežba čine čuda. ,,Prekini da piljiš tako u mene.,, dlanovima je pokrila grudi. ,,Neprijatno mi je.,, tiho je prošaputala tako da samo ja mogu da je čujem. ,,Nema potrebe da te bude sramota.,, sagao sam se ka njenom uhu što sam bliže mogao. ,,Trebaš da se ponosiš.,, zubima sam joj okrznuo ušnu školjku na šta je čvrsto sklopila oči i još više se pripila uz sebe dok joj se svaka dlačica na telu nakostrešila, a lice pocrvenelo. Maleni osmejah osvanuo mi je na usnama polaskan navalom zadovoljstva koje je njena reakcija izazvala. ,,Kasnimo, Šejde!,, poskočili smo od Adamovog gromkog glada. ,,Hajde, požuri.,, uputio sam joj oštar pogled u ogledalu, i pomalo, samo za sebe, razočarano odmakao od nje.
Nakon par dugih minuta koji su se činili kao večnost, Bejbi je izašla obučena u crnu odeću koja joj se pripijala uz telo i još više izražavala njene obline. Pobogu, ova devojka će me izludeti. Pažljivo sam je odmerio, a potom oštro klimnuo glavom što joj je godilo. ,,Idemo.,, pružio sam joj ruku koju je bez pogovora prihvatila. ,,Gde?,, cvrsto je stegla moj dlan malo nakrivivši bradu ka meni još uvek posmatrajući Adama koji nas je vidio dok smo prolazili kroz vrata sobe. ,,Videćeš.,, namrštila se kada sam video kako je par stražara odmerava. Bes je počeo da mi kola venama i naglo sam se zaustavio na kraju hodnika okrenuvši se na peti ka njima. ,,Pažnja!,, viknuo sam kada su svi stražari podigli pogled prema meni, dok me je Bejbi poprilično upitno posmatrao. ,,Bude li još neko od vas pogledao u moju srodnu dušu na pogrešan način i bez poštovanja neću imati trunku obzira prema vama, a i sami znate šta to znači.,, prostrelio sam besnim pogledom svakog ponaosob dok se Bejbi pripijala uz mene gotovo se sakrivajući iza mog tela. ,,Idemo, Mala.,, klimnula je glavom i krenula kroz palatu. Pogledom je pratila svaki detalj, svaku sliku i svako pozorsko okno. ,,Ne želim da idem.,, konačno je rekla. ,,Moraš.,, Na trenutak sam oklevao ,,Znam da imaš slomljeno rebro.,, rekao sam kada je dlanom prekrila levu stranu rebara. ,,Kako...?,, pretrnulo me je gledala nemoćna išta drugo da kaže. ,,Sinoć, nisi se lecnula samo zato što je Jaden upao u sobu. Tako se poklopilo da u trenutku kada sam ti dlanom prešao preko rebra osetio sam deformaciju i lice ti je obelelo od bola, a onda je upao Jaden i olakšao ti da prikriješ da ti se nešto dogadja.,, čvršće je stegla moju šaku odbijajući da me pogleda. ,,U redu je, Bejbi. Mogao sam sam to da sredim i sam, ali sam se bojao da te ne povredim i još više te povredim, a to sebi ne smemo da dozvolimo.,, sada je počela toliko snažno da me steže da je ruka počela da mi beli, a njeni dugački nokti zarivaju u kožu. ,,Vodiš me kod veterinara?,, konačno je podigla bojažljiv pogled. ,,On je više iscelitelj, ali zovi ga kako oćeš.,,
,,Ne želim.,, prekinula me je dok joj se ruka tresla. ,,Ne želim da idem.,,
,,Zašto? Ja ću biti pored tebe, sve vreme.,, uputio sam joj ohrabrujući osmeh, kada me je pogledala suznih očiju. ,,Obećavaš?,, zatrepatala je terajući suze iz svojih očiju. ,,Obećavam.,, blago sam joj stisnuo dlan ohrabrujuće kada se ukočila na pola koraka. ,,Zaboravila sam pištolj!,, već je krenula da me vuče nazad ka spratu kada sam podigao crnu pamučnu majicu otkrivajući opasač sa dva moja i njenim pištoljem. ,,Nisi.,, izvukao sam ga iz opasača kada je zadovoljmo ispružila ruku. ,,Obećaj mi da nećeš pokušati da ubiješ iscelitelja.,, držao sam pištolj van njenog domašaja dok ga je gledala kao dete zvečku. ,,Obećavam,, istrgla mi je iz ruke pištolj, a onda je samu sebe poprilično razočarano pogledala. ,,Jebiga.,, pustila mi je ruku i povukla kosu sa ledja otrkivajući majicu sa dubokim izrazom na ledjima. Zavukla je pištolj u majicu tako da se samo rukohvat video, a zadim postila kosu po ledjima tako da se ništa nije videlo. Ponovo mi je pružila ruku dok sam je poprilično izazovno posmatrao.
,,Opa, brate. Bogovi su stvarno znali kakvu dušu da ti dodele.,, Jaden nam je prilazio indiskretno osmerivši Bejbi, a potom joj naminuo. ,,Pazi na jezik i ponašanje, Jadene. Ozbiljan sam.,, privukao sam Bejbi, što sam bliže mogao. ,,Šejde, kasnimo!,, oštri glas me je štrecnuo. ,,Idemo Bejbi.,,
,,Idem i ja.,, Jaden je rekao kao za sebe i zaobišao nas krenuvši ka velikom crnom terenskom vozilu koje je čekalo ispred kuće. ,,To je jedan jako skup auto.,, Bejbi je primetila nezainteresovano. ,,Znam. Poslednje sedište je naše.,, rekao sam kada sam prišao i bacio pogled u auto sa tri reda sedišta. Na zadnjem sedištu se istezao Jaden. ,,Jadene, predji u srednji red.,, zapovednički sam mu naredio. Bez reči me je poslušao i prešao na mešto do kojeg sam stajao. ,,Hajde, Bejbi.,, rekao sam kada je diskretno iz majice na ledjima izvukla pištilj i savila se u autu dok je prolazila pored Jadena koji je pogledom pratio njen stražnji deo kada mu je podigla pištolj na slepoočnicu kada je krenuo da podignem ruku ka njoj. ,,Lično ću te ubiti sledeći put.,, mirno je rekla dok se on tresao sa pištoljem na slepoočnici. ,,Odrasti.,, besno je dodala kada se zavalila u crno kožno sedište pogledom me doživajući. Sej sam kraj nje kada je spustila pištolj na moje krilo. ,,Žuljaće me, dok budem sedela.,, rekla je, a onda se naslonila na mene u potrazi za mojim dlanom.
U opasač sam stavio njen pištolj i priglio je uz sebe. ,,Koliko nam treba do tamo?,, pitala je i tiše nego što je mislila. ,,Oko pola sata da izadjemo iz šume i manje do dvadeset minuta do grada.,, klimnula je glavom, a zatim se bribila uz mene zavukavši ruku ispod moje pamučne majice. ,,Probudi me kad dodjemo.,, čvrsto me je obgrila spustivši glavu na moje grudi. ,,Lepo spavaj.,, Obrglio sam je oko struka slobodnom rukom dok je Bejbi tanaje bele prste plela sa mojima na drugoj ruci.