Prošlo je dobrih tri sata kako me je André izneo iz sobe ne obazirući se na moja naredjenja i vrištanje. Nikako nisam uspevala da uspostavim sponu sa Šejdom; zbog besa i nerviranja, ili nečeg drugog... Ne znam, ali mi ne daje mira. Istrčala sam iz biblioteke ispraćena odlučnim Andréom. Bacila sam oštar pogled preko ramena, André me je u stopu pratio hladnog lica. Lice mi se skiselilo kad su nam se pogledi sreli.
,,Još ti nisam oprostila, smrade.,, zarežala sam na šta je on samo odlučn klimnio i nastavio sa mnom do Šejdove i moje sobe. Kada sam ušla u hodnik čuvari, iz kojih je zračila neka čudna, mračna aura, mi se nakloniše izbegavajući da me pogledaju dok sam odvažno hitala ka mesinganoj kvaci, za sobom stavljajući samo tab glomazne obuće i Andréa. Uletela sam u sobu i na stravičan prizor naglo se ukočila paralizovana u strahu. Kraj kreveta u kojem je ležalo nepomično telo stajao je Daniel oborene glave. Ogromna knedla stajala mi je u glu dok se kapljica znoja kotrljala niz slepoočnicu.
Ne, ne, ne...
Tama, ceo svet se isključio, ništa nisam osetila. Osim opasnog zujanja u glavi, ništa nisam čula i ako su se Danijelove usne pomerale kao da mi priča nešto dok mi je dolazio u susret ozbiljnog lica.
Gorke suze ispuniše mi oči. ,,Ne...,, procvilela sam i jurnila ka Šejdovom telu. Vrisnua sam u plači i oborila se kraj kreveta zabivši lice u Šejdove grudi.
,,Šejde?!,, Arlauknula sam bolno grabeći kristalno beli prekrivač kojim je bio prekriven. ,,Bejbi...,, osetila sam kako mi je Daniel prišao i dlan posegnuo ka meni. ,,Ne! Nemoj! Ne dodiruj me!,, Daniel povuče dlan na moje reči kao da sam ga opekla, dok sam nekontrolisano ridala.
,,Kako si mogao tek tako da ga pustiš da umre?!,, brecnula sam se i u sobi je nastupio tajac. Daniel se neumesno nasmejao u srcu mi probudivši goreći bes. ,,Kako se usudjuješ da se smeješ?!,, vid mi se mutio u suzama i Daniel je postao umrljana bezoblična tacka u gomili boja dok se kikotao; mogla sam da mu iščupam grkljan.
,,Bejbi, Šejd nije mrtav.,, njegove reči na moje srce delovale su kao protiv otrov i od jednom želja za ubijanjem je isparila. Laknulo mi je. ,,Biću mrtav ako nastaviš da me gnječiš...,, Šejdov promukli glas niz kičmu mi je poslao trnce. Uzdigla sam se razrogačenih očiju i susrela se sa iznurenim smedjim očima. ,,ja spavam na tebi!,, udarila sam ga pesnicom u biceps na šta je bolno jauknuo i ostavio me u čudu. Zbunjeno sam se trgla. Ispod pokrivača je izvukao ruke. Ustuknula sam. Ruke su mu bile u belim zavojima koji su polako crveneli zbog otvorenih rana. Rameni pojas i nadlaktica leve ruke i čitava podlaktica i dlan desne. Podigao je otvoren dlan leve ruke, suze su mi navirale i nežno sam spustila dlan u njegov oprezno uplevši naše prste.
,,Mislio sam da si besna.,, govorio je dok sam se smeštala na ivicu kreveta kraj njega na šta je Daniel okrenuo ledja ka zapanjenom Andréu. Slobodnim dlanom sam mu pomilovala vreli obraz, zahvalna Danielu na dašku privatnosti koju nam je pružao.
,,Čak i ako sam iznervirana brinem za tebe... Ma koliko nedokazan imbecil bio.,,
Šejd pruži dlan u zavojima ka mojem licu i uplete prste u moju zamršenu kosu privlačeći me bliže sebi. Ovlaš sam mu poljubila izmučene ispucale usne dok mi je stezao dlan i blago povlačio kosu.
,,Princezo.,, Daniel je prekinuo savršeno romantičan trenutak i Šejd mu se mrko namršti. Okrenula sam se prema Danielu koji je u ruci držao svesku ukoričenu tamno zelenom kožom. ,,Podjite za mnom, molim vas.,, okrenuo se i izmarširao iz sobe. Namignula sam Šejdu koji me je tužno posmatrao glasno režući dok sam napuštala sobu.
Pažljivo sam zatvorila vrata i krenula ka drugoj strani hodnika kuda me je Daniel vodio. Naglo se zaustavio tako da sam se skoro zakucala u njega.
,,On je u redu, ali mislim da bi trebalo ovo da pročitate.,, odmah je prešao na stvar i ozbiljno me gledajući u ruke mi uturio svesku od zelene kože, koju sam umalo ispustila, u kojoj su bile urezane reči: Dokumentacija o zdravlju Šejda Diona Darta. Zbunjeno sam zaškiljila pogledom prešavši sa dokumenata na ozbiljnog Daniela i obratno. Žeudac mi se obrtao, a vilica grčila od težine reči utisnutih u kožu.
Bez razmišljanja otvorila sam svesku koja je bila ispunjena kao dnevnik.
Sreda, 28. Novembar, snažan probadajući bol u Šejdovim grudima, širi se na ostatak tela . Uzročnik: trovanje retkom vrstom otrova iz šuma Perua.
Ponedeljak, 7. Decembar, Šejd se satima ne budi, slab rad srca i puls.
Uzročnik: Nepoznat
Nedelja, 20. Decembar, Šejd uzima svoju terapiju za jačenje imuniteta zamenjenu sa crnim otrovom.
Svaka naredna reč spiska koji se otezao u nedogled zabadala se u prepuklo srce. Grlo mi se sušilo, a niz lice mi lile vrele suze i znoj, podigla sam pogled ka ozbiljnom Danielu; moje srce ne može da izdrži sve ovo... Pogledom je izučavao svaku suzu i kap znoja koji su mi lili niz lice.
,,Znam da je ovo težak udarac i šok za vas, ali sreća izvučena iz te silne patnje je što je Šejdovo telo stvorilo imunitet otporan na otrove.,, Daniel se osmehnuo dok moj mozak nije mogao da primi ni jednu njegovu reč.
,,Šejd je imun na otrove.,, Daniel mi je brzo objasnio.
To je ono kroz šta mi, potomci velikih i moćnih čopora moramo da prolazimo. Danak i cena koju moramo da platimo. Medjutim, svako od nas
doživeo je drugačiji vid torture, izmedju ostalog i Daniel. Čula sam za otmice, napade, ali nikada za ovako nešto... Nijedno dete ne zaslužuje da prolazi kroz takvu torturu i pakao. Niko to ne zaslužuje.
Oborila sam lice pokušavajući da se povratim i smirim, ali osećanja su, poput bure, nekontrolisano nadolazila.
,,Princezo, jesi li dobro?,, Daniel je spustio dlanove na moja napeta ramena, zabrinuto se sagao ne bi li mi video lice. Brzo sam prekrila oči dlanom snažno zabijajući zube u drhtavu usnu.
,,Ovo je tako usrano!,, u sekundi odkucaja srca, moji mišići su se sami pokrenuli u snažan tresak odjeknuo je palatom, a svaki od stražara poskočio u stav mirno. Nakrivila sam glavu razrogačenog pogleda i kroz umršene pramenove kose videla prizor od kojeg mi je srce zastalo. Delila sam istu zapanjenost sa Danielom, možda i veću. U povelikom krateru u drvenom zidu bila je stegnuta moja krvava pesnca.
,,Šta to bi, jebote?!,, Ugledavši moje crveno i od suza mokro lice André se ukočio zaprepašćene face, mnoštvo osećanja smenilo se na njegovom licu u sekundi kao da je naglo poplaveo, a zatim, u licu promenio svaku boju duginom spektru.
Snažan, probacajući bol proširio se kroz utrnulu šaku sa koje je kapala moja krv, po ko zna koj put sam bila zahvalna što smo daleko najbliže zemlje vampira.
,,Šta si joj to uradio?,, André je divljački i bez razmišljanja nasrnuo na Daniela koji se zabavljao razvitkom situacije. Podigao je šaku i iz vrhova prstiju su počele da mu iskriče zelene varnice. Isprečila sam krvavu šaku ispred Andréa pre nego što nas sve sjebe; činjenica je bila da je Daniel mogao da ga pokosi kao travčicu bez naročitog napora, a to nisam smela sa dozvolim. Daniel se uspravi ozbiljnog lica i istog trena iskričave varnice nestaše. Opsovala sam pod talasom bola u krvavoj, smrskanoj šaci.
,,Mir, André!,, brzopleto sam izgovorila i u istom zažalila, André ukopa stopala u parket iznenadjenog lica na šta je Daniel vrisnuo u smeh. Obratiti se vuku kao psu je veliko poniženje, gore od bilo kakve psovke...
,,Molim te izvini, André. Ne mogu da se kontrolišem u potpunosti od napada...,, obrisala sam suze pesnicom. André mi odobravajući klimnu i kamen mi pade sa srca. Taplakala sam u mestu posmatrajući jednu tačku. U glavu mi nije ulazilo ko bi mogao da učnini tako nešto... Zašto?
,,André, gde je ona korpa?,,
,,Spaljuju je, Adam je odlepio.,, André je i izgovorio i istog trenutka iz četvrtog hodnika se pojavio, kao prizvan glavom i bradom- Adam. Pogledi su nam se sreli i tačno sam znala šta taj iznureni besni pogled govori. Vene na licu i belom vratu su mu iskočile od besa.
,,Kako mu je?,, nekako je uspeo iz sebe da izvuče uljudan glas bez režanja. Daniel se isprečio izmedju nas dvoje pozdravivši Adama klimanjem.
,,Pošto je imun na otrove njegovo telo i krv su gurali otrov ka površini kože i zbog jačine otrova koji ubija u minuti, na koži su se otvorile velike rane.,, govorio je zadovoljno, tonom koji je govorio da je moglo da prodje mnogo gore. Tonom koji mi je jasno davao do znanja da bi Šejd umro da ga nisu trovali ko pacova u detinjstvu.
Adamov pogled naglo je pao na mene.
,,Kako ste vi princezo? Kako se osećate?,, zabrinuto me je posmatrao preko Danielovog ramena, a onda mu je smrčeni pogled pao na krater u zidu. Odmahnula sam još uvek u blagom transu.
,,Ne osećam...,, zagrizla sam ispucalu usnu skrenuvši pogled. Od kad je Šejd progutao ono parče jabuke ne osećam ni njega, ni sebe. Kao da nam se spona odskela. Daniel me je potapšao po ramenu ohrabrujuće kao da je pročitao moje misli.
,,Ne bojte se princezo, to je zbog otrova. To je nesalomivo...,, osmehnuo se i pogled bacio na Andréa koji je izbegavao kontakt očima.
Daniel sumnjičavo odmeri Adama stezajući stisak na mom ramenu. Ispratila sam Danielov pogled ka ifrustriranom Adamu. Njemu je ovo teško padalo kao i Dartovima... Kao i meni.
,,Princezo, prilično sam siguran da vas vaš paćenik od verenika čeka,, Daniel me je diskretno pogurao ka sobi. Pogledom sam Andréu dala jasan znak da krene i brzo zaobišla Adama. Daniel uljudno sačeka da se vrata zatvore i nakon što brava škljocnu pogled mu se smrči. Gorko je želeo nešto da kaže ali mu je pogled neprestano padao na usnulog Šejda. Znao je koliko je Šejd bio nafarban i uigran igrač, pogotovo nakon što je doveden u opasnost. Nakon što sam ja dovedena u opasnost. Laganim korakom sam se odvaojila od Daniela i Andréa koji su razmenjivali poglede. Došetala sam do kreveta i sela na ivicu kreveta fokusirajući se na Šejda i našu sponu. Šejde, čuješ li me? Urlala sam u sebi bezuspešno pokušavajući da uspostavim vezu izmedju naša dva uma. Ne radi mi ovo, molim te... Cvilela sam u sebi dok suze nisu počele da mi liju niz tople obraze.
,,Daniele, znače li ovi zavoji da ne možeš da isceliš njegove rane?,, šaputala sam zamišljeno kažiprstom prelazeći preko platnenih belih zavoja.
,,Nažalost princezo i iscelitelji imaju svoje granice... Ali mogu da iscelim Šejdov ugriz.,, cimnula sam se pod njegovim dodirom koji je budio nevidjeni bol u ramenu. Gotovo sam zaboravila da su Šejdovi zubi bili u mojoj koži. Zahvalno sam odmahnula dlanom poklopivši ranu. ,,Ne... Ugriz je tu da me drži pod kontrolom. Potreban mi je taj oželjak.,, podsmehnula sam se zadovoljno zahvalna Šejdu što je napravio takav korak.
,,Misliš li da ja mogu da ga iscelim?,, Danielove savršene obrve poskočiše od iznenadjenja koje sam, moram prizmati, delila sa njim.
,,Moćima čistog alfe?,, André je istupio iz senke iznenadjeno. Slegla sam ramenima. Daniel ispući usne klimajući.
,,Možeš da pokušaš.,, Daniel mi je pružio ruku kao pomoć da ustanem. Zakoračila sam na krevet i obkoračila Šejda i sela mu što niže na stomak kako bi bila sigurna da ga neću povrediti. Duboko sam udahnula progutavši knedlu. Protrljala sam ruke kako bi zagrejala dlanove i spustila ih na Šejdove grudi. Noge su mi se tresle od pomešanih osećanja straha i uzbudjenja. Iznenada osetila sam kako mi kroz telo struji toplota i iz tela počela da izbija plavičasta sila i kao usijane lopte mi okupala dlanove, a oči poprimile boju krvi.
,,Šta je ovo dodjavola?!,, Daniel je odskočio od kreveta u neverici dok je sila koja je izbijala iz mog tela podizala pramenove moje kose tako da sam izgledala kao Meduza iz Grčke mitologije. Zaintrigirano je prišao i pružio ruku ka plavičastoj sili koja je izbijala iz mog tela. Gurkao je i spuštao pramenove koji su se vraćali na prvobitno mesto u vazduhu.
,,Ovo si propustio na obredu i veridbi, prijatelju moj,, Šejd izgovori niodkuda ne otvarajući oći podignuvši ruke na moje drhtave butine pridržavajući me kao da ću pasti sticajem okolnosti. Delovao je kao da uživa u svemu ovome dok sam ja jasno osetila kako mu se koža zateže i lice postaje odmorno.
Kad bi samo znala koliko te volim... Cimnula sam se na Šejdove reči u glavi svesna da spona nije uspostavljena izmedju nas.
Šejde? Trznuo se razrogačivši oči iznenadjen. Daniel je zaintrigirano pratio razvoj situacije kao da prati tenuski meč.
,,Bejbi šta se to dodjavola dešava? Ne osećam sponu. Reci nešto u sebi.,, poslušno sam klimnula i počela da pevam pesmu Vučijeg sazveždja pošto nisam imala pojma šta da kažem.
,,Čujem te...,, naglo se upravio i plavičasta svetlost počela je da mi se uvlači u telo i nestaje. Izdahnula sam sa olakšanjem i pala Šejdu na grudi.
,,Zašto se ne isceliš?,, ozbiljno je posmatrao ranu na mom ramenu.
,,Ne dozvoljava,, Daniel se ubacio ozbiljno. ,,Šejde spona nije bila uspostavljena. Čuo si me, i ja tebe.,, Šejd mi pogledom pokaže na Daniela koji je, shvativši na šta Šejd srlja naglo promenio sve boje.
,,Jesi li ti raskrstio? Šta ako počnem da nestajem?,, Nisam mogla, a da se ne nasmejem na tu odvalu. Naglo sam se uožbiljila i odaljila se od Šejda na ivicu krevea pruživši ruke ispred sebe, duboko udahnula i počela da se fokusiram na toplotu koja je ponovo počela da struji čitavim telom.
,,Hajde čoveče šta si se usro?! To tako ne liči na tebe!,, Šejd ga je snažno raspalio po širokim ledjima otvorenom šakom tako da je odjeknulo kroz sobu. Daniel se zateturao ka meni konačno odlučivši da se preda. Spustio je svoje dlanove na moje i klekao ispred mene vrativši me u onaj dan kada sam imala obred odrastanja i postala nečija verenica.
Plavičasta sila počela je da isbija iz mog tela i počela da obgrljuje Daniela sa svih strana zbog čega sam očekivala da će se uspaničiti, ali nije. Bio je fasciniran. Oči su mu sijale od zadivljenosti i činjenice da je sijao u plavoj. Daniele, jesi li dobro? Gledala sam kako se cima kao pod strujnim udarom nakon što je čuo moj glas u glavi poput eha. Šejd i Andre vrisnuše u smeh.
,,Mogu da te čujm!,, razdrao se kao da su mu u ušima slušalice i naglo sam se povukla i svetlost iz mog tela kao da je eksplodirala i rasprštila se po čitavoj sobi od čega je André poskočio opipavajući se nakon što je se svetlost probila kroz njegovo telo. Šejdovo lice naglo preblede.
,,Bejbi, jesi li doboro?,, nije se usudjivao da se makne sa mesta na kojem se stajao i sam začudjen osećajem koji je ta nema eksplozija izazvala. Zbunjeno sam klimnula posmatrajući utrnule šake. Šta je to dodjavola bilo?
Šejd je ozbiljno iskoračio. ,,Dosta je sa ovim, Bejbi obećaj mi da nećeš koristiti to bar dok ne pronadjemo krivca za ovo.,, kao pravi vladar izneo je svoju naredbu kao da nikada nije ni bio u ranama i počeo da se presvlači, besno usredredjen na samo njemu poznat cilj.Stvarno mi je nedostajalo pisanje i iskreno mi je žao što me nije bilo toliko dugo. Hvala svima koji su se raspitivali da li je sve u redu i kada će izaći sledeće poglavlje. Sve što se dešavalo je konačno prošlo i od sada ću češće objavljivati. Pogledajte i moje druge dve knjige ,,Postojanje,, i ,,Svetla tama,,
VOTE&KOM 🌎👑💖