T

44 4 3
                                    

El mentem hozzájuk. Azt mondta ,hogy az anyukájával él,de most nincs otthon. Persze mikor be nyitottunk ott főzögetett az aranyos nőnek tűnő anyuka.
Nickre kaptam a tekintettel
Sosem láttam még az anyját. Tök jó nekik, hogy Fehérváron laknak. így nem kell ,hogy kolégiumban lakjon.

-csókolom!-nyújtottam a kezem a nő felé,de ő csak bambult rám.

Basszus el is felejtettem hogy Nick szülei nem tudnak magyarul! Emlékszem, hogy amikor Nickék( Amúgy Dominik a neve) ide költöztek még ő sem tudott magyarul. Ezért van akcentusa.

-még most tanul magyarul.-fogta meg a vállam a fiú és felfele kezdett el tolni.

- Domnick ! Who is this girl?-kiabált utánnunk a szőkés barna hajú nő.

-oh. He's just a friend .-válaszolt a srác.

Elég ciki ,hogy baromira nemtudom mit dumálnak. Mivel én németes vagyok. Ők Meg angolul dumálnak.

- Girlfriend?-mondta sejtelmesen.

-no.-vágta rá.

-You love girl?-kérdezte az anyuka.A love szót még én is értettem

.Baromira furdal a kíváncsiság, hogy mi az Istenről dumálnak. De nem merek közbe szolni.

- Mother ! We'll talk another time !!- mondta kicsit idegesen és fel rángatott a lépcsőn.

Az emeleten csak egy ajtó volt. Gondolom az az ő szobája.
Ő ment elől, be nyitott és be érkeztünk egy kisseb szobácskába

-te itt baromi meleg van- töröltem meg a homlokomat.

-tetőszoba...
-mit dumáltál anyuddal?-érdeklődtem.

-semmit.-túrt bele barna hajába .Ez nem igazság...

-na figyi!Mit szeret egy csaj??-ült le az ágyra.

Én is le ültem a sötét kék francia ágyra és a falnak dőltem.

-nem az a lényeg ,hogy egy csaj minek örülne. Itt Liliről van szó. Lili egy külön állat faj!!-nevettem.

-akkor Lilinek.-vágta rá.

-hmm ,csokit semmi kép se adj neki.

-miért? A lányok szeretik a csokit nem?

Én a kerítő Where stories live. Discover now