V

38 5 2
                                    

- igen,de Lilo azt mondaná, hogy fel akarod hízlalni.-nevettem.

-ch..-mondta megvetően.-de te nem vagy olyan mind Lili nem?

-dehogy is-legyintettem.-imádom a csokit! Főleg a milkát,hmmm- öleltem magamhoz egy kispárnát.

- várj ki találom mi a kedvenc ízed...oreo? -kérdezte mire ki kerededtek szemeim.

-honnan tudtad?-vigyorogtam. Kedvesen el mosolyodott-várj most Én jövök! -ültem közelebb.

Be csuktam a szemem és a kezemmel körkörös mozdulatokat téve gondolkoztam.

-most mit csinálsz? -nevetett Nick
.
-pszt!-csitítottam - hagyd a jedit gondolkodni!

-nemá'! Star wars fan vagy?-ámuldozott.

-ja de nem mondhatod el senkinek!-nevettem és tovább csinátam az érdekes mondulatokat.-megvan!! Tibi ét csoki-vigyorogtam rá

-Boszorkány! Boszorkány! -hátrált a falhoz nevetve.

-rogadj meg!-dobatm meg egy kispárnával.

Fel nevetett és térden kezdte pihentetni a kezét.

-de télleg. Honnan tudtad?

-minden nap hozol magaddal.-fedtem fel a titjomat .

Fel nevettünk .Teljesen el feledkeztem arról, hogy kivel beszélek. Most nem az ultraköcsög Swag Yolo Páva volt. Hanem Az akcentusos, csokizabáló smaragd zöld szemű srác.

-nah térjünk vissza a témára!-komolyodtam el.-azaz ne csokit vegyél neki.

-virág?

-csomó virágra allergiás.-válaszoltam kuncogva.

-ez komoly?-kerekedtek ki szemei .

Úgy nézet ki, mind egy boci. Nem bírtam meg álni ezt a tekintetet nevetés nélkül.

-ruha?

-nem tudod a stílusát.

-pénz?-kérdezte kisujjból.

-ezt végig gondoltad?-nevettem- nem egy kurva bazdmeg,hogy pénzt adj neki -forgattam a szemeimet.

-jó jó bocs. Nyaklánc?-Erre az ötletre fel csillant a szemem .

-ez jó!!

-télleg? -csodálkozott.

Én a kerítő Where stories live. Discover now