Be mentünk a második órára.
Nick hátul baromkodott a haverjaival, de mikor be léptünk fel figyelt ránk.
-jé,hol voltatok lányok?-ült fel a padra. Inkáb Lilinek szánta a kérdést,de végig engem nézet.
-el lógtunk ez első órát. -kuncogott a szőke lány és Nick mellé ült.Unottan le ültem a helyemre és el kezdtem nyomkodni a telefonoomat.
Rájuk sem bírtam nézni .Nem tudom miért, csak egyszerűen zavart ahogy enyelegnek egymással.
Egy pillanatra fel néztem és fel fedeztem hogy Nick engem néz .Tekintetem vissza kaptam fehéren világító telefonomra .El kezdtem nyomohatni ,mindha beszélnék valakibel. Egy kis idő mulba télleg írt valaki mesengeren.
Dominik:-tudtam hogy valami fiú van a dologban!-osont barátnőm hátam mögé.
-mi nem!-takartam el a telefont.
-ki az? -vigyorgott. Fú hál isten akkor nem látta.
-senki!
-nem mondod meg?-konyult le a szája.
-nem!- vágtam rá.
-hát jó... -mondta egy hangúan.
-Nicket hol hagytad?-tereltem a témát.
-ki ment mosdóba.-Oh akkor onnan írt.
-és jól alakulnak a dolgok?-faggatóztam.
-igen- pirult el - de tudod ,hogy soha a büdös életbe nem járnák egy olyan sráccal akibe semmi romantika nincs! És benne sajnos nincs...
-honnan tudod? Lehet tök cuki. Pl ha el mennél vele moziba akkor jobban meg ismerhetnéd.-fényeztem a gyereket.
-tudod ,hogy utálom az olyan srácokat akik a mozin túl nem látnak! Hol ebbe a romantika?-nyavajgott.
-de attól még lehet jó fej,nem kell hogy romantikus legyen.-vágtam rá kis ujjból
-te most véded?-nézett rám kerek szemekkel.-nem úgy volt ,hogy utálod?-morgott.
-utálom is!-hazudtam.-csak mindenki meg érdemel egy esélyt.
-aham.
-amúgy te hova mennél el egy fiúval?
-úgy érted mi lenne a tökéletes randi?-vigyorodott el .
-jah.
-fú hát azon már baromi sokat gondolkodtam: meg jelenne egy csokor piros rózsával a házunk előtt öltönyben .És le sétálnánk a Balaton partra .A kellemes melegbe ennénk egy fagyit , piknikeznénk a fűben,csokis epret meg kicsi szendvicseket majszolva, valami baromi romantikus zenét halgatva. Aztán mikor esteledik fel szálnánk egy séta hajóra, és ott néznénk végig a naplementét. Mikor vége a hajó útnak és meg csodáltuk az aranyhidat, haza vinne a kocsijával.
YOU ARE READING
Én a kerítő
Romance-Én...-hátráltam,de a bezárt kapuba ütköztem. -miért félsz? -kérdezte mély ,szexy akcentusos hangján. Smaragd zöld szemeibe néztem és kétségbe esést láttam. -nem tudom- nyöszörögtem ki végre valamit. Szívem hevesen kezdett el verni ahogy egyre köze...