Elég későn értem haza,ahogy be értem el kezdtem holnapra tanulni. Idő közben Lilo és Sziszi is meg jelent.
-na milyen az alkonyat? -kérdezte a fiú.
-nagggyon jó! -mosolygott barátnőm.-csak baromi hosszú.
-az a jó -kacsintott a fiú.
Aham. Pont könyvekről dumálnak...mind mindig.
-most olvasod a Napfogyatkozást nem?
-deh...akkora egy ribanc ez a lány basszus, szereti Edwardot. De azért Jackobnak is mondta hogy "szeretlek" .-mondta idegesen, fel kuncogtam.
-döncse már el végre !-kezdte el a fiú is .
Itt már szakadtam a röhögéstől és bele fejeltem füzetembe.
-ne röhögj már! Ez komoly kérdés! -mordult rám a lány.
-igen!Neki Edwardot kell választania!-mondta a fiú.
Nem bírok azon nem röhögni, hogy egy 17 éves "menő" fiút ennyire érdekelnek az ilyen romantikus ízék.
-jó jó, abba hagyom- kuncogtam.-dumajjatok csak. én mentem aludni.-másztam fel az emeletes ágyra, le kapcsoltam a villanyt(csak Lili kislámpája égett) és be takaróztam.
Ketten le kuporodtak a kerek szönyegre és dumáltak tovább.
Nem nagyon tudtam tőlük aludni .De Sziszi éjfél körül el ment. Ezért végre nem kellet a fecsegésüket halgatnom és békében becsukhattam a szemem. El kezdtem azon gondolkodni, hogy mit hoz majd a holnap. Mindíg csak ezen tudok el aludni.
Reggel arra keltem hogy pityog a mesengerem.
Dominik:Lili még aludt ezért csöndben ki mentem és be zártam a fürdő ajtót.
El is kezdett rezegni a telefonom.-szia!-szolt bele.
-mivan?-morogtam álmosan.
-akkor ma rá érsz?
-délután 4-től igen.
-oké akkor 4 re érzed megyek.
-hova? Sulihoz? Hülye vagy?-kiaváltam, de be is fogtam a szánat nehogy Lilo fel ébredjen.
-miert?
-mert meg látnak bazdmeg!
-és? -vágta rá.
-te télleg hülye vagy...Mi lesz ha Lili meg lát?
-jogos...mindegy akor gyere át ha akarsz .Tudod hol lakok.-csapta rám a telefont. Kedves...
Nah mindegy. Akkor meg van a délutáni programom. Hurrá.
-kivel dumálsz?-nyitott be hirtelen barátnőm szemét dörzsölve.
Hirtelen ijedtségenben ugrottam egyet.
-Lilo!Mit ilyeszgetsz!-nevettem kínosan.-apummal beszéltem -kamuztam.
-nah az jó! És mizu vele?
-hát ő semmi...
-kapott munkát?-na erre nem tudtam mit feleljek .
Nem akartam azt mondani, hogy igen ,mert a hazugság még több hazugságot szül csak.
-nem.
-az kár -ásított.-nem akarsz ki jönni a fürdőből? Vagy jó neked itt?-nevetett
YOU ARE READING
Én a kerítő
Romance-Én...-hátráltam,de a bezárt kapuba ütköztem. -miért félsz? -kérdezte mély ,szexy akcentusos hangján. Smaragd zöld szemeibe néztem és kétségbe esést láttam. -nem tudom- nyöszörögtem ki végre valamit. Szívem hevesen kezdett el verni ahogy egyre köze...