(Pár héttel később /2 nap mulva nyári szünet)
Mivel már hivatalosan együtt vagyok a suli legmenőbb pasiával( nem mindha ez baromira érdekelne, hogy mennyire menő..) el vitt életem, eső igazi randiára.
Ami nem lessz olyan meghitt, mivel Sziszi és Lilo is jön mozizni velünk.
Nem szeretem a nyálas filmeket ,ezért az Alice tükör országban című film mellet döntöttünk.
Lili egyáltalán nem akadt ki azon, hogy együtt vagyok Nickel. Csak az volt a baja, hogy miért nem mondtam meg neki...ami amúgy jogos.-mehetünk ?-nyitott be Nick óvatosan a kolégiumi szobánkba.
-persze. -mosolyogtam rá.
Fel kaptam a társkám és ki kerültem.
-nah jössz már? -nevettem.
A Fiú közelebb jött és át karolta a derekam.
-meg vársz amíg el megyek szolni Sziszinek?-oh ,ha el felejtettem volna mondani,Nick és Sziszi legjobb haberok lettek.
-ha tudnád mióta várok rád... fél perc már nem számít.-pusziltam meg száját és le siettem a kolégium előtt váró barátnőmhöz.
-szia Lilo -ültem le a padon olvasó lányhoz .De mindha meg sem hallota volna bújta tovább a könyvet. -valami izgi történt benne?-kérdeztem rá.
Mindig el meséli miről szólnak az olvasott könyvei. Én meg szíves örömest végig halgatom. Mindíg artikulálva és izgalmasan meséli el a sztorikat, amik épp kedvenc könyvénen történnek. Innen tudom ,hogy a twilight (alkonyat)-ban a vérfarkasok nem is vérfarkasok,hanem alakváltók .És bizony egy csomó minden nincs benne a filmben .
Például ha egy alakváltót meg harap egy vámpír az meg halhat. Mivel nekik halálos a vánpírméreg.Lili most erre sem válaszolt .Ez fura...
-Lili ,jól vagy?-löködtem meg egy kicsit a lányt.
-he ?mi?-kapta fel fejét
-mi van veled?-néztem rá kicsit agódóan .
Szemei kicsit karikások voltak, és mindha fehérebb lett volna a lány a megszokottnál.
-semmi! -mondta kicsit hisztérikusan és figyelmét újjra a könyvre öszpontosította.
-nem aludtál eleget vagy mi?-kérdezgettem tovább.
-ha annyira tudni akarod, nem, nem tudtam aludni!
-miért,beteg vagy?-érdeklődtem .
-figyelj Vera!Hagyjál most jó!-emelte fel hangját mire kicsit hátra hőköltem.-nem akarok róla beszélni.. oké? -vett vissza a hangnemből.
YOU ARE READING
Én a kerítő
Romance-Én...-hátráltam,de a bezárt kapuba ütköztem. -miért félsz? -kérdezte mély ,szexy akcentusos hangján. Smaragd zöld szemeibe néztem és kétségbe esést láttam. -nem tudom- nyöszörögtem ki végre valamit. Szívem hevesen kezdett el verni ahogy egyre köze...