Ó

35 4 1
                                    

Nem bírtam volna végéig nézni ahogy össze jönnek. Haza akartam menni,de a társkám ott tartózkodott ,ahol Liliék is voltal.Úgy hogy minden kép be kell mennem az osztályba.
Gyorsan le akartam lépni, de ahogy be léptem a terembe ,meg ált a lelegzetem.
Legjobb barátnőm pont le smárolta Nicket.
A lánynak csak szőke haját láttam,meg Nick fél arcát.
Ahogy a fiú észre vett ki kerekedtek a szemei.
Tátott szájjal bámultam őket tovább.
Kezemből ki esett a társka.
Láttam hogy a fiú lassan el válik a lánytól,ezért amilyen gyorsan csak tudtam meg fordultam és ki futottam.
Reméltem, hogy Nick nem jön utánnam ,vagy le baszok neki egy pofont.
De persze ahogy ki értem a suliból hallotam is a hangját.

-Nina! Nina!-futott utannam.

Le töröltem a maradék könnycseppet az arcomrol és rá néztem.

-nem vagyok Nina! A nevem Vero.-neztem rá idegesseget színlelve .

Inkább mutatom ,hogy mérges vagyok .Mind hogy lássa össze törtem.

-annyira sajnálom -próbálta meg simogatni arcomat, de el toltam kezét.

-mit sajnálsz te hülye?!? -ordítottam rá, pedig a könyeimmel küszködtem. -most Lilo azt fogja hinni, hogy engem szeretsz!!

-kit érdekel-mondta halkan maga elé.

-légyszives fogd meg magad és huzz vissza az imádott csajodhoz.

~Nick~
Esküszöm egy pillanatra, hogy féltékeny volt. Láttam a szemébe. Akár menyire is próbálja takarni érzéseiz ,a kemeny állarc alatt...én látom hogy rosszul van .Mindjárt sir...
Nem tudom mit tegyek
Nem mehetek vissza Lilihez. Hisz nem szererem...Ez elején még télleg fel akartam szedni.De ahogy egyre jobban meg irmertem ezt a makacs lányt bele szerettem.
Lassan meg fordultam es el kezdtem sétálni.

-nem!-fordultam vissza- most nem küldhetsz el Nina!-léptem vissza és egy lépéssep közelebb áltam .

Most nagyon közel áltam a megszeppent gyönyörű lányhoz.
Nem bírok tovább várni.Tudnom kell,hogy szeret e ...

Én a kerítő Where stories live. Discover now