~Εχει μπλεξει~

736 151 17
                                    


April's P.O.V.

Ανοιγω αργα τα βλεφαρα μου. Στο σπιτι του Harry ειμαι; Νομιζω ναι, γυρναω στα δεξια μου και βλεπω τον Harry κοιμησμενο. Για μισο, κοιμηθηκαμε μαζι; Καλα, δεν εχω και προβλημα αλλα μου φαινεται παραξενο. Τα χειλια του ειναι μια ευθεια γραμμη και τα μαλλια του ειναι πολυ ανακατεμενα. Σηκωνω ελαφρα την κουβερτα για να δω τι φοραω. Ευτυχως ειμαι με το ιδιο χτεσινο φορεμα. Δεν θα με πειραζε βεβαια να με ξεντυνε, τελως παντων.
"Harry, ξυπνα."Του λεω σκουτωντας τον στον ωμο. Εκεινος ανοιγοκλεινει ελαφρα τα ματια του και με κοιταει χαμογελωντας.
"Ελα δεν εχουμε χρονο για χαζομαρες σηκω!"Του λεω και αρπαζω το παπλωμα. Εκεινος ψιθυριζει κατι και σηκωνεται αργα απο το κρεβατι. Σηκωνομαι και εγω και φτιαχνω λιγο το φορεμα μου. Ειμαι χαλια. Τα μαλλια μου πετανε, και το φορεμα δεν ειναι στην καλυτερη κατασταση του.
Ο Harry πηγαινει στην ντουλαπα και βγαζει ενα μαυρο νυχτικο. Ειναι δυο παλαμες πανω απο το μπουτι. Πως και εχει κοριτσιστικο νυχτικο στο σπιτι του;
"Οριστε. Μην ανυσηχεις, της Lottie ειναι, μου το ειχε αφησει μια μερα καταλαθως." Μου λεει και διστακτικα το παιρνω στα χερια μου. Περναω το φορεμα απο τα χερια μου και νιωθω τα ματια του Harry πανω μιυ. Ντρεπομαι λιγο. Αφηνω το φορεμα διπλα μου και φοραω το νυχτικο. Γυρναω γρηγορα και πιανω τον Harry να με κοιταει και μολις με καταλαβαινει γυρναει το βλεμμα του.
"Δεν ειδα τιποτα!"Μου λεει σηκωνοντας ψηλα τα χερια του. Του χαμογελαω στραβα και κανω μια στροφη γυρω απο τον εαυτο μου. Μου ερχετε αρκετα κοντα τελειωνει κατω απο τον πισινο μου.
"Σου παει."Μου λεει και του γνεφω. Περναω απο μπροστα του και πηγαινω στο μπανιο. Κοιταζομαι στον καθρεφτη και βλεπω τα χαλια μου. Ευτυχως χτες δεν ειχα αποφασισει να βαφτω βαρια, γιατι θα ημουν ακομα χειροτερα.
Πλενω το προσωπο μου με νερο. Κοιταζομαι ξανα στον καθρεφτη και παρατηρω πως ειμαι καλυτερα απο πριν.
Περναω τον διαδρομο και φτανω στην κουζινα. Δεν νομιζω να πειραζει τον Harry να μεινω λιγο εδω. Εκεινος ειναι στην κουζινα και κατι φτιαχνει. Χμ, και καλος μαγειρας, συμπληρωνει η συνειδηση μου και συμφωνω. Α, να παρω τηλεφωνο τον Zayn, να δω τι εκανε οταν εφυγα. Πληκτρολογω τον αριθμο του και περιμενω να απαντησει.
"Ελα Zayn, τι κανεις;"

"Εισαι η καλυτερη April, ειναι τοσο συμπαθητικη η Phoebe. Μου ειπε πως θα βγουμε μαζι και οι τρεις σημερα, σωστα;" Το ειχα ξεχασει αυτο. Τελεια,καινουργια μερα, καινουργιοι φιλοι.

"Φυσικα θα περασω να σε παρω. Ναι ειναι πολυ συμπαθητικη,ειδες πως σε γλυκο κοιτουσε."Του λεω παιχνιδιαρικα και εκεινος γελαει μεσα απο το τηλεφωνο. Ο Harry με πλησιαζει και αφηνει ενα πιατο με τηγανιτες. Τηγανιτες; Φαινονται υπεροχες. Οντως ο Harry ειναι καλος μαγειρας.
"Το αγαπημενο μου."Του λεω και μου χαμογελαει καθως καθετε σε μια καρεκλα τρωγωντας.

Tears Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz