~Δεν με ξερεις~

932 160 31
                                    

April's P.O.V.

Ξυπναω απο τον ηχο του ξυπνητηριου. Το παταω για να σταματησει και βογγαω καθως σηκωνομαι. Επιτελους θα τελειωσει το μαρτυριο με τον Harry σημερα, γιατι θα μας δειξει το τελαυταιαο σπιτι, οπου θα αποφασισουμε να μετακομισουμε. Κοιμηθηκα μονο τεσσερις ωρες, για σκεφτομουν. Δεν γινεται να με φιλαει και μετα να λεει στην αλλη ελα μωρο μου. Δεν μου βγαζει νοημα. Πηγαινω στο μπανιο και πλενω τα δοντια μου. Ριχνω μια ματια στα πραγματα μας που ειναι πακεταρισμενα. Ανοιγω την βαλιτσα με τα ρουχα και παιρνω μια κοκκινη κοντη μπλουζα με ενα σορτσακι.
"Melanie, σηκω!"Την φωναζω απο το μπανιο, καθως βαζω τα ρουχα μου.
"Ugh, καλα."Μου απανταει και σηκωνεται αργα αργα απο το κρεβατι. Ευτυχως δεν καταλαβε αυτο που εγινε χτες το βραδυ. Ξερω να κρυβω τα αισθηματα μου καλα.
Βαζω τα παπουτσια μου και περιμενω την Mel να ντυθει. Μολις ντυνεται, ερχεται διπλα μου και παιρνω μια ανασα και βγαινουμε εξω απο το δωματιο. Για εναν λογο που ποτε δεν μου εχει πει, παντα φοραει φουστες ή φορεματα. Πρεπει να την ρωτησω καποτε.
Κατεβαινουμε απο τις σκαλες και βγαινουμε με αργα βηματα εξω απο το ξενοδοχειο. Το επομενο σπιτι ειναι παρα πολυ κοντα απο εδω και για αυτο θα παμε με τα ποδια. Αρχιζουμε να περπαταμε πανω στο παγκακι. Ριχνω μια ματια στον ουρανο, ευτυχως δεν θα βρεξει, αποτι φαινεται.
Ο Harry μου ειχε δωσει απο χτες το πρωι την οδο του σπιτιου. Ειναι η οδος Clifford, νομιζω.
Πλησιαζουμε κοντα στο σπιτι που θελει να μας δειξει ο Harry. Απο μακρια διακρινονται τα ακαταστατα μαλλια του. Αρχιζω να ανχωνομαι. Δεν επρεπε να ερθω. Και αν πεταξει τιποτα για χτες; Δεν θελω να το μαθει η Melanie.
"Χμ, μας εκανες την τιμη και ηρθες;"Λεει ηρωνικα στην Melanie. Εκεινη ειναι πολυ αντιδραστικος ανθρωπος και νευριαζει πανευκολα.

"Ναι, την εκανα. Αντε δειξε μας το σπιτι να τελειωνουμε, μπας και γλυτωσουμε καποτε απο την φατσα σου."Λεει και την δινω ενα ενθαρρυντικο χαμογελο. Εγω δεν ειμαι ανθρωπος που μαλωνω με αλλους πολυ συχνα, αλλα καλα του ειπε. Ο Harry μας κανει νοημα πως βρισκομαστε εξω απο το σπιτι που θα μας δειξει. Ενα μεγαλο στην οψη και εχει μια αυλη με γκαζον αποτι μπορω να διακρινω. Ο Harry ανοιγει την εξωτερικη πορτα και βρισκομαστε στον κηπο. Φαινεται ομορφο μεχρι στιγμης. Μπαινουμε μεσα στο σπιτι και αρχιζω να παρατηρω τα παντα. Το σαλονι ειναι μεγαλο και εχει δυο καναπεδες μαζι με μια πολυθρονα.
"Εχει δυο πατωμα αυτο το σπιτι, δυο μπανια και κανει 5.400 λιρες."Δεν ειναι υπερβολικα ακριβο. Πηγαινω και ξαφνιαζομαι απο την κουζινα. Ειναι τεραστια μαζι με ενα τραπεζι και πεντε ψηλες ασπρες καρεκλες. Τρεχω προς τα υπνοδωματια. Ριχνω μια ματια πισω μου και βλεπω πως με ακολουθει ο Harry. Το ενα απο τα υπνοδωματια ειναι τεραστιο, βαμμενο με ασπρο χρωμα και ενα τεραστιο κρεβατι. Επισης ενα παραθυρο που μας βγαζει στην αυλη. Αυτο το σπιτι θελω, ειναι υπεροχο.
"Ωραιο ε;"Λεει μια φωνη. Γυρναω το κεφαλι μου και βλεπω τον Harry να στηριζεται στην πορτα με τα χερια στην μεση. Α, ωστε τωρα μου μιλαει.

Tears Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin