~Δευτερη ευκαιρια;~

539 116 10
                                    

Harry's P.O.V.

Βλεπω την Mary και ξαφνιαζομαι παρα πολυ. Τι κανει αυτην εδω; Φοβαμαι την αντιδραση της April. Γυρναω και την κοιταω αλλα δεν βλεπω κανενα συναισθημα πανω της. Δεν ειναι καθολου καλο αυτο. Αυτο το απλανες βλεμμα χωρις συναισθηματα το εχει οταν εχει νευριασει παρα πολυ.
"Σου ελειψα μωρο μου;"Με ρωταει η Mary και δεν της απανταω. Δεν επρεπε να της δωσω τα κλειδια του σπιτιου μου περσυ. Εχει περασει εναμιση χρονος απο τοτε που μιλησαμε για τελευταια φορα. Δεν ξερω καν γιατι τα ειχα με αυτην την τρελη. Η April με κοιταζει θυμωμενη και εγω προσπαθω να παω ηρεμα κοντα της, χωρις να μου φωναξει.
"Να σας αδιασω την γωνια αν ειναι!"Φωναζει η April και πηγαινει προς την πορτα. Τρεζω και της παινω το χερι.
"Δεν ειναι αυτο που νομιζεις. Εχω να την δω τοσο καιρο αυτην την γυναικα. Δεν ειμαστε μαζι!"Της λεω ηρεμα και εκεινη μου ριχνει μια σφαλιαρα στο μαγουλο γυριζωντας μου το κεφαλι. Προσπαθω να ηρεμησω τριβωντας τα δοντια μου.

"Πως μπορεσες να δωσεις σφαλιαρα στο αγορι μου;"Ερχεται η Mary και μου πιανει τον ωμο. Η April θελει τοσο πολυ να της πει κατι, αλλα δεν βρισκει τα καταλληλα λογια. Βγαζω το χερι της απο πανω μου με γρηγορες κινησεις και εκεινη ξαφνιαζεται.

"Μην με ακουμπας γαμωτο!"Γυρναω το κεφαλι μου και της φωναζω,καθως ακουγεται η πορτα που κλεινει. Γυρναω ξανα το κεφαλι μου για να εντοπισω την April, αλλα εχει φυγει. Πρεπει να την βρω και μετα να δω τι με θελει η Mary,μα εχουμε χωρισει γιατι δεν το θυμαται;
"Εσυ περιμενε εδω. Παω να βρω την April. Μην τολμησεις να κουνηθεις, εχουμε να πουμε πολλα εμεις οι δυο."Την απειλω και εκεινη στριφογυριζει τα ματια της. Τρεχω γρηγορα εξω και ψαχνω την April. Βλεπω ενα κοριτσι να περπαταει αργα και να κλαιει. Αυτην θα ειναι, την ξεχωριζω απο αυτο το υπεροχο μαλλι της.
Πηγαινω γρηγορα προς το μερος της και της πιανω τον ωμο.
"Συγνωμμη April."Λεω καθως εκεινη εχει χαμηλωμενο το κεφαλι. Σηκωνει το κεφαλι της και παρατηρω πως ειναι αλλη κοπελα. Δαγκωνω το κατω χειλος μου απο την ντεοπη και με κοιταει παραξενα.
"Αυτο το κοριτσι που ψαχνεις ετρεχε και μπηκε σε ενα γκρι σπιτι."Μου λεει η κοπελα με δακρυα στα ματια. Δεν με ενδιαφερει τι επαθε εκεινη το μονο που θελω ειναι να βρω την April. Μολις λεει η κοπελα γκρι σπιτι καταλαβαινω αμεσως που πηγε.
Στον Zayn.

Γαμωτο, γαμωτο, γαμωτο. Δεν επρεπε να την αφησω να παει εκει. Τι και αν εχουν ακομα σχεση; Ο Zayn πια εχει γινει ενας απο τους εχθρους μου. Ειναι προδωτης. Πηγε και τους ταειπε ολα. Βεβαια,δεν εχουνε κανει καμοια κινηση. Λογικα περιμενουμε την καταλληλη στιγμη. Τρεχω γρηγορα καθως ιδρωτας εχει εμφανιστει στο προσωπο μου. Φτανω εξω απο το σπιτι του γρηγορα και κοπαναω δυνατα την πορτα για να με ακουσουν. Δεν με νοιαζει αν μας κουτσουμπολευει ολη η γειτονια,θελω απλα να την δω.
"Ανοιξτε! April, θελω να σε δω."Φωναζω για να με ακουσουνε. Θελω να την δω,πρεπει να της τα εξηγησω ολα. Την αγαπω τοσο πολυ που δεν θελω να την χασω. Ειναι τα παντα για εμενα, και αν την χασω ειναι σαν να χανω την ζωη μου.
Χτυπαω εδω και κανενα δεκαλεπτο την πορτα, αλλα κανενας δεν μου ανοιγει. Ισως να μην ειναι γραφτο, για αυτο να μαλωνουμε συχνα. Δεν γινεται αυτο, μπορουμε να το παλεψουμε, ξερω πως μπορουμε.
"Σε παρακαλω."Λεω καθως ενας λυγμος προσπαθει να βγει απο τον λαιμο μου.

Tears Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin