(Ο τιτλος ολα τα λεφτα)
Να του το πω τωρα; Παντως ειναι κριμα. Αμα ομως του το πω τωρα, θα μπορεσει να κοιμηθει το βραδυ; Ή τα επομενα βραδια; Μηπως, να μην το το πω; Βεβαια ετσι ειναι χειροτερα. Αν ειναι θα τον αφησω να κοιμηθει ησυχα σημερα και θα του στειλω μηνυμα αυριο το πρωι μολις ξυπνησω. Μπαινω μεσα στο σπιτι,ανοιγωντας ησυχα την πορτα, παρολο που τριζει. Περναω μπροστα απο δωματιο της Melanie,αλλα δεν τολμαω να ανοιγω την πορτα. Ακουγονται πολυ δυνατα αναστεναγμοι,αστο καλυτερα. Ανεβαινω αθορυβα τις σκαλες και πηγαινω στο μπανιο του πανω οροφου. Πλενω γρηγορα τα δοντια μου και λιγο το προσωπο μου, και κατευθυνομαι προς το δωματιο μου. Ελπιζω να μην με καταλαβε πως γυρισα και τους χαλασω το βραδυ.
Αφαιρω απο πανω μου τα ρουχα και μενω με τα εσωρουχα. Μπαινω κατω απο το παπλωμα και προσπαθω να κοιμηθω, αν και ακουγονται αναστεναγμοι απο κατω. Τελεια, θα περασω καταπληκτικο βραδυ.___________________________
Ξυπναω απο μολις πεντε ωρες υπνου. Η ωρα ειναι δεκα. Πρεπει να γραψω το μηνυμα στον Harry; Τον λυπαμαι, αλλα πρεπει να του πω την αληθεια. Σηκωνομαι ελαφρως και παιρνω απο το κομοδινο το κινητο μου. Το ανοιγω και πηγαινω στην συνομιλια μας. Του στελνω την φωτογραφια που τραβηξα και τιυ γραφω ενα συγνωμμη. Ελπιζω να μην στεναχωριθει τοσο πολυ.
*Ερχομαι σε πεντε λεπτα.* Μου γραφει μονο. Νομιζω το πηρε πολυ σοβαρα. Φοβαμαι λιγο για το που προκειται να παμε. Φοραω ενα τζιν σορτσακι και μια ασπρη κοντη μπλουζα. Παιρνω το κινητο μου στα χερια, σε περιπτωση που μου γραψει και αλλο μηνυμα,και πηγαινω στο μπανιο. Πλενομαι και κατεβαινω στον κατω οροφο. Το σκηνικο ειναι παλι ιδιο. Η Melanie να χαζολογαει με τον Liam, τρωγωντας πρωινο.
"Τι λεει, σαν σπιτι σου το ειδες εδω περα;"Του λεω σκληρα και τραβαω την καρεκλα προς το μερος μου για να καθισω. Ο Liam με κοιταει κατακοκκινος απο την ντροπη και η Melanie με κοιταει εντονα με τα καστανα της ματια.
"Καλα αν ειναι να ενοχλω. Χιλια συγνωμμη."Μου απανταει ηρεμα και σπρωχνει την καρεκλα προς τα εξω για να φυγει. Δεν ξερω,ημουν νευρισμενη και του ειπα αυτα τα λογια. Εκανα λαθος. Ουτως ή αλλως, ειναι ησυχο παιδακι. Εκεινος κατευθυνετε προς την πορτα και πηγαινω να τον προλαβω.
"Liam, Liam! Χιλια συγνωμμη,ελα καθισε με εμας. Δεν εχω προβλημα,απλα ειχα μερικα νευρα."Του λεω και εκεινος γυρναει και με κοιταει. Ταυτοχρονα, χτυπαει και το κουδουνι. Ο Liam ανοιγει την πορτα και αντικριζω τον Harry. Εκεινι οι δυο δινουν μια φιλικη αγκαλια και χαιρετανε ο ενας τον αλλον. Θυμαμαι πως ο Liam που ειπε πως ειναι φιλοι. Τα ματια του Harry δεν ειναι θλιμμενα,εχουν ενα αλλο συναισθημα πανω τους που δεν μπορω να καταλαβω ποιο.
"Αντιο. Θαπαω με τον Harry εξω. Liam, χιλια συγνωμμη, μενε αν θελεις."Του λεω ταχα για να δειξω πως μετανιωσα παρα πολυ και εκεινος μου γνεφει. Ενα χαμογελο ευτυχως εμφανιζεται στα χειλια της Melanie. Βγαινω εξω μαζι με τον Harry και περπαταμε σιωπηλα,σπαματωντας μπροστα στο αμαξι του. Που θα παμε;
"Μπες μεσα. Ωρα για εκδικιση."Μου λεει με ενα σατανικο χαμογελο στα χειλη του. Γελαω τρομαγμενα και παραξενεμενα και μπαινω μεσα στο αμαξι. Εκεινος βαζει μπροστα το αμαξι και αρχιζει να οδηγαει. Οταν εννοει εκδικηση τι εννοει; Και, που πηγαινουμε; Δεν πειραζει, θα μαθω σε λιγο. Γερνω το κεφαλο μου προς το παραθυρο και κοιταω τον ουρανο.
"Ωστε με τον Zayn ε, δεν το περιμενα."Μου λεει σκληρα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tears
Hayran KurguΕκανα λαθος. Τον προδωσα. Η εμπιστονυση μου χαθηκε με μικρα του λαθη. Τον εκανα να καταλαβει πως δεν ειχε αξια για εμενα. Δεν τον αγαπουσα οπως εκεινος εκανε. Μπορει απλα να μην ταιριαζαμε, αλλα εκεινος ενιωθε πως ηταν το αλλου του μισο. Εγω καταλαβ...