~Σιγουρα;~

974 151 21
                                    

Πηγαινω στο μπανιο και ξεπλενω το προσωπο μου. Νιωθω λιγο καλυτερα τωρα, αλλα ποναω ολοκληρη. Κατεβαινω τα σκαλια και βλεπω τον Liam και την Melanie να τρωνε πρωινο στο τραπεζι. Μισο..Liam δεν τον ειπαμε;
Πηγαινω προς το μερος τους και η Mel μου δινει το πιατο μου. Την ευχαριστω και καθομαι σε μια απο τις καρεκλες, μονη μου.
"Γεια σας παιδια!"Λεω προσπαθωντας να το παιξω χαρουμενη μονο που δεν ειμαι. Με ποναει τοσο πολυ το κεφαλι μου, αλλα προσπαθω να συγκεντρωθω στο φαγητο μου. Ο Liam με χαιρεταει απαλα με το χερι του. Σοβαρα; Εγω ακοαμ δεν μπορω να πιστεψω πως η Melanie γουσταρει τετοιον χαρακτηρα.
" April;Εσυ με τον Harry; Δεν το περιμενα."Λεει ξαφνιασμενα η Melanie και εγω σηκωνω το κεφαλι μου επειδη ανεφερε το ονομα μου. Για μισο, εγω με τον Harry; Πως τις ηρθε αυτο;
"Με την καμια. Γιατι το ειπες αυτο;"Της απανταω θυμωμενα.

"Μα ηρθε χτες ο Harry και σε πηρε και πηγατε καπου. Και γυρισες μεθυσμενη σπιτι φωναζωντας το ονομα του."Μου απανταει με το ιδιο υφακι και εγω αφηνω κατω το πιρουνι μου, σταματωντας το φαγητο μου.

"Σιγουρα;"Ρωταω απορρημενη και εκεινη μου γνεφει. Αληθεια; Γιατι δεν θυμαμαι τιποτα απο ολα αυτα που εγιναν. Ο Liam με κοιταει απορρημενος. Τι θελει παλι αυτος;
"Τον Harry Styles λετε;"Μας ρωταει. Πως γινεται να τον ξερουν ολοι αυτον τον ανθρωπο; Του γνεφω και εκεινος εκπλησσεται.

"Δεν ειναι καλο που μπλεκεις μαζι του. Χρωσταει πολλα. Μην του πειετε τιποτα, ειμαι φιλος του."Μας λεει εμπιστευτικα. Χρωσταει πολλα; Τι εννοει δηλαδη; Βαριεμαι να τον ρωτησω, αν και βεβαια μου κινει την περιεργεια. Νομιζω πως βγαζει πολλα χρηματα για να πληρωσει οτι χρωσταει.
Τελειωνω το φαγητο μου και αφηνω το πιατο στον νεροχητη. Χαιρεταω τον Liam και καθομαι στον καναπε. Τελικα ειναι συμπαθητικο παιδι. Η Melanie τον χαιρεταει και κλεινει την πορτα χαρουμενη. Ερχεται προς το μερος μου με ενα ηλιθιο χαμογελο.
"Λοιπον, τι λες για τον Liam;"Με ρωταει και καθετε διπλα μου.

"Ηρεμο και συμπαθιτικο παιδακι. Δεν ειναι και πολυ ο τυπος σου."Της απανταω θαραλλεα. Παει να ανοιξει το στομα της, αλλα το κινητο μου χτυπαει. Ποιος ειναι; Το ανοιγω και βλεπω πως με παιρνει ο Harry. O Harry;

"Μμ, ναι;"Λεω ντροπαλα και η Melanie που κανει νοημα για να δει ποιος ειναι. Στρεφω προς το μερος της γρηγορα το κινητο και μολις βλεπει ποιος ειναι, πεφτει στο καναπε απο τα γελια.
"Εμ, April, ο Harry ειμαι."Μου απανταει νευρικα. Δεν νομιζω να πηγαινει πολυ μπροστα αυτην η συζητηση,"Θες να συναντηθουμε στο δασακι;"Με ρωταει. Τι να πω, ναι ή οχι;

Tears Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin