~Θα μπορουσαμε;~

673 145 21
                                    

Ακουγεται η φωνη του Harry απο μεσα. Πρεπει να φυγω καλυτερα. Θα μπορουσα να παω στην Melanie. Ποιον κοροιδευω; Δεν εχω κανεναν αληθινο φιλο εκτος του Zayn. Πεφτω στην αγκαλια του και μενω εκει κλαιγοντας. Βαρια βηματα ακουγωνται προς το μερος μου. Βλεπω απο το πατωμα καθως αγκαλιαζω τον Zayn, τις μποτες του Harry.
"Πρεπει να της το πουμε." Λεει ο Zayn σε εκεινον.

"Εισαι σιγουρος;"Τον ρωταει ο Harry και καταλαβαινω πως εκεινος του γνεφει.

Αλλα γιατι μιλανε; Με αφηνει απο την αγκαλια του και με βαζουμε να καθισω στην πολυθρονα. Εκεινοι καθονται απεναντι μου στον καναπε. Τα δαχτυλα του Harry ειναι σταυρωμενα και κοιταει τα χρυσαφι και ασημενια δαχτυλιδια του. Ο Zayn απο την αλλη με καρφωνει με το βλεμμα του και περιμενουμε και οι δυο τον Harry να μιλησει.
"Λοιπον, δεν εχω μπλεξει καπου ιδιαιτερα...απλα πριν λιγα χρονια που πρωτογνωρισα την Lottie και τα φτιαξαμε, γνωρισα τον αδερφο της τον Luke. Εκεινος ηταν εμπορος ναρκωτικων και μου εδινε δωρεαν ναρκωτικα. Επερνα πολυ συχνα. Ομως τωρα που χωρισα με την Lottie επερνα συχνα, αλλα του χρωστουσα. Ξερετε, ηταν σαν με πληρωνει με ναρκωτικα για να βγαινω με την αδερφη του επειδη κανεις δεν την συμπαθει. Οταν χωρισαμε, του χρωστουσα πολλα χρηματα και με εκβιαζε πως θα με σκοτωσει αμα δεν του τα δωσω συντομα. Και αν τα φτιαξω με αλλη, θα την βρει και θα την σκοτωσει οπως θελει να κανει και σε εμενα. Για αυτο πρεπει να προσεχουμε ολοι μας. Ειχε μπλεχτει και ο Zayn εκει, αλλα ευτυχως φερθηκε για πρωτη φορα εξυπνα και ξεμπερδεψε γρηγορα." Μου λεει και μενω με το στομα ανοιχτο. Ωστε χρωσταει; Και εβγαινε αναγκαστικα με την Lottie; Ολα μου ηρθαν πολυ ξαφνικα. Δηλαδη ηθελε να τα φτιαξουμε, αλλα δεν μπορουσε;

"Να σου πω λιγο ιδιαιτερως;" Ρωταω τον Harry και εκεινος ερχετε μαζι μου μεχρι το δωματιο του Zayn. Ειναι μεγαλο και εχει πολυ χωρο. Αντιθετως με το υπολοιπο σπιτι, εδω ειναι περιποιημενο.
"Τι ηθελες;" Με ρωταει και καθομαι στο κρεβατι. Ειναι πολυ μαλακο.

"Με αγαπας;"Τον ρωταω δειλα, εκεινος καθετε διπλα μου και με καρφωνει με το βλεμμα του.

"Φυσικα αγαπη μου, αλλα το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να βγαινουμε στα κρυφα. Θα το ξερω μονο εγω,εσυ και ο Zayn."Μου ψιθυριζει και του γνεφω χωρις να το σκεφτω. Ειπε πως με αγαπαει, μονο αυτο αξιζει να ακουσω αυτην την στιγμη.
Πλησιαζει κοντα μου και με φιλαει στα χειλη. Τυλιγω τα χερια μου στον λαιμο του και το φιλι μας βαθαινει. Εκεινος ζητα προσβαση απο την γλωσσα του και του την δινω απλοχερα. Με ριχνει στο κρεβατι και εκεινος ειναι απο πανω μου. Αφηνει μερικα φιλια κατα μηκος του λαιμου μου. Βογγαω απο αυτο το υπεροχο συναισθημα. Του χαιδευω απαλα τις υπεροχες καστανες μπουκλες τους και εκεινους φαινεται πως το απολαμβανει. Κατεβαζει σιγα σιγα τις τιραντες της μπλουζας μου και επειτα κατεβαινει πιο χαμηλα.

"Συγνωμμη για την ενοχληση."Λεει γελωντας ο Zayn και τιναζομαι απο την θεση μου. Δεν ακουσα την πορτα να ανοιγει. Ντρεπομαι παρα πολυ αυτην την στιγμη.

"Zayn, να μεινω σημερα μαζι σου γιατι εχασα τα κλειδια του σπιτιου μου;" Τον ρωταω και μου γνεφει φτιαχνωντας το σεντονι του κρεβατιου του. Μαζευω λιγο τις τιραντες τις μπλουζας μου γιατι τις ειχε κατεβασει ο Harry. Νιωθω τα χειλια μου πρισμενα.

"Δεν θελεις να κοιμηθεις σπιτι μου;"Με ρωταει ο Harry αλλα του απανταω αρνητικα. Ο Zayn ειναι πιο κοντα, παρολο που ηθελα να μεινω μαζι του. Του δινω ενα αποχαιρετηστηριο φιλι και εκεινος φευγει.
Μετα απο ωρα εγω με τον Zayn καθομαστε στον καναπε αγκαλια με ενα μπολ ποπ-κορν βλεπωντας μια ταινια δρασης. Νιωθω αβολα με αυτα που φοραω, δεν νομιζω να μπορω να κοιμηθω με αυτα.
"Εμ,Zayn εχεις κατι να φορεσω;" Τον ρωταω και αφηνει το τηλεκοντρολ απο τα χερια του κανωντας νοημα να παω στο δωματιο του. Μπαινω μαζι του μεσα και εκεινος κατευθυνεται σε ενα καφε ντουλαπι. Το ανοιγει και μπροστα μου εμφανιζονται υπερβολικα πολλα νυχτικα. Κοκκινα και μαυρα κυριως. Κοιταω πονηρα τον Zayn και εκεινος μου χαριζει ενα χαζο χαμογελο. Παιρνω ενα μαυρο κοντο που φτανει κατω απο τον κωλο μου και πηγαινω στο μπανιο να το φορεσω. Δεν ντρεπομαι στον Zayn, αλλα δεν ξερω τι με επιασε αυτην την φορα.
"Παμε για υπνο. Αν θελεις μπορουμε να κοιμηθουμε μαζι στην κρεβατοκαμαρα."Μου προτεινει καθως κλεινει την τηλεοραση και εγω του γνεφω. Εχω ξεχασει πως ειναι να κοιμασαι μαζι με αλλον.
Πηγαινω στο δωματιο του και ξαπλωνω απο την δεξια πλευρα. Γυρναω το πλευρο μου, με αποτελεσμα να εχω φατσα καρτα τον Zayn. Ειναι γλυκουλης οταν νυσταζει.
"Καληνυχτα."Του λεω και εκεινος μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο και με αγκαλιαζει.

Παιδια να ξερετε αυτην η ιστορια δεν θα εχει 80 κεφαλαια, δλδ πολλα, οσο το Without You. Υπολογιζω γυρω στα 40-50.

Tears Donde viven las historias. Descúbrelo ahora