Cap 13 - Noapte lungă [2]

23.4K 537 35
                                    

Pereţii camerei sunt desenaţi cu tot felul de imagini care îţi induc o stare de liniştite iar pe tavan este desenat cerul, stele fosforescente ţin locul stelelor de pe cel. În colţurile camerei sunt lămpii care oferă camerei o lumină slabă dar îndeajuns pentru a te simţi confortabil. Muzica de pe fundal se aseamănă foarte bine cu acele melodii chinezeşti lente şi liniştitoare. E aproape gol aici, doar un singur cuplu mai e în camera ceea ce mă face să zâmbesc.

- Deci Nate, ce e aici? Îl întreb curioasă.

- Ţi-am mai spus ceva bun, sunt sigur că o să-ţi placă, doar mai ai răbdare, spune şi mă trage lângă el.

- Bine, îi răspund şi îl pup pe obraz.

Mă trage în poala lui şi refuz, dar îmi amintesc că suntem ca şi singuri în cameră, aşa că îmi pun picioarele de o parte şi de alta a lui şi mă aşez confortabil în poala să. Îmi îndepărteze cu o mână sacoul de pe umăr şi îşi lipeşte buzele de pielea mea. Fiorii îmi traversează corpul când îmi suge uşor pielea dintre gât şi umăr. Coboară cu săruturi pe umăr în jos şi urcă înapoi până la lobul urechii.

Uşa se trânteşte şi îmi mut privirea spre ea şi mai apoi în cameră. Cuplul de mai devreme ieşise din camera lansându-ne de unii singurii.

M-am reîntors spre Nate şi mi-am aplecat capul într-o parte oferindu-i mai mult acces la gâtul meu. Am mai spus cred că are buze magice, da cred că am mai spus. Atât de moi şi atât de cărnoase, buzele lui mă trimit dincolo de orizont şi mă fac să revin înapoi cu o singură atingere, atât sunt de minunate. Îmi dau sacou jos de pe mine şi îmi presez buzele de ale lui Nate. Mâna lui coboară de pe umăr până pe talie urmărind linia trupului, trecând cu degetele peste sâni. Îşi strecoară mâna sub maieu şi urcă spre sânii pe aceasi line a trupului. Îmi îndepărtează cupa sutienului şi îmi prinde sfârcul între degete, gem involuntar când degetele sale îmi strâng sfârcul. Îşi retrage mana şi se uită precaut spre uşa înainte să-mi ridice maieul deasupra sânilor. Îmi îndepărtează mai bine cupa sutienului şi mă aşează mai în spate pe genunchi săi.

- Înainte să vezi ce e aici, o să primeşti ceva mai bună, spuse aplecându-se spre gâtul meu.

Vocea lui sună atât de senzual şi de vulgar cu tot decorul ăsta. Gura lui coboară spre sânul expus şi fără să realizez ce are de gând îmi prinde sfârcul intre buzele sale. îl strânge tare între buze şi trece cu limba peste el, făcându-l să se întărească mai mult decât e posibil. Limba lui se mişca pe tot sânul şi umezeală ce rămâne în urma limbii lui mă excită al naibii de tare. Îmi muşc buza de jos şi mă uit spre uşă, sper să nu intre nimeni acum pe uşă. Îşi pune o mână după talia mea şi mă apleacă pe spate, ceea ce îi oferă o vedere grozava asupra feminităţii mele.

- Scumpo, vine cireaşa de pe tort, spune şi chicoteşte.

 Degetul său mare trece peste sfârcul meu şi coboară. Îmi atinge clitorisul cu mişcării scurte, înainte să mă pătrund acu un deget şi să-mi cuprindă sânul între degete. Îşi mişca degetul în interiorul meu şi eu mă droghez cu senzaţiile primite.

Un flux de energie îmi traversează corpul şi mă pregătesc să-mi primesc "porţia" maximă de plăcere pentru a mă elibera printr-un orgasm de toată frumuseţea. Îmi las capul pe spate pregătită să-mi dau drumul şi gemând în acelaşi timp. Îşi retrage degetul şi îmi aranjează maieul. Mă uit cruciş la el şi simt nevoia să-l bat pentru asta. Aveam nevoie de aceea porţie, acea porţie care m-ar fi făcut să zbor acea porţie care m-ar fi trimis pe culmile extazului, dar el nu.

Razboiul Sexului ✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum