Alarmın boktan sesiyle uyandıktan sonra yaşadığım hayata bir kere daha sövdüm ve yavaşça kalktım yatağımdan.Okul aklıma gelince banyoya girdim bülbül yuvası saçlarımı görünce bir kere daha sövdüm kendime ve duşa girdim,soğuk su biraz da olsa rahatlatıyordu bedenimi.Sebepsizce istekle irkildim ve tüylerimin diken diken olduğunu fark ettim. Göğüs uçlarıma baktığımda füze gibi ateşe hazır bir haldeydi. Hayır ama sırası değildi,hızla duşumu aldıktan sonra çıktım banyodan,bornoza rağmen dikleşen göğüs uçlarımı görünce kızardığımı hissettim,evde iyiki kimse yoktu,gardırobumun başına geçtikten sonra düşündüm biraz,bugün herkese o ufaklığın içinden nasıl bir afet çıktığını gösterecektim,sarı gömleğimi ve giymeye korktuğum boyu dizlerimden 2 karış yukarı da olan okul eteğimi giydim,altına ultra ince siyah külotlu çorabımı giydikten sonra saçlarımı düzleştirdim.Mavi gözlere ve sarı saçlara sahip olmanın avantajı da vardı elbette,gözlerimin rengini açığa çıkarması için göz kapaklarıma mavi bir kalem sürdüm ve pembe tonda bir ruj sürdüm,rimelimle birlikte kirpikleri uzatınca eyeliner sürmeye yeltendim ama eyelinerin biri yerdeki paspasa biri de tavandaki lambaya bakınca vazgeçip abartmamayı düşündüm,çantama cüzdanımı ve kitaplarımı koyduktan sonra iç çamaşır çekmecemde sakladığım sigara paketimi de çantanın gizli bölmesine koyup siyah vanslarımı gidim son olarakta yurt dışından gelen ama bir fıs dahi sıkınca içimin acıdığı parfümü biraz fazla sıktım.Evden çıkmadan aynada kendime baktım,kusursuz görünüyordum. Hızla okulun yolunu tuttum.Okulun kapısından içeri girer girmez beni gözleriyle yiyen güvenlikçimiz Murat Abiye sesli bir şekilde öksürdükten sonra okuldan içeri girdim.Sanırım süslenme işini abartmışım biraz çünkü dersin bitmesine 3 dakika kalmış,hesaplaştım kendi içimde,sınıfımız 3. katta her katta 36 merdiven var merdivenleri hızlı çıkarsam ilk 36'dan sonra tıkanarak çıkacağım,en iyisi kantine inip bir kahve içmek,kantine inip kahve aldım,saate baktığımda zile 2 dakika vardı buda soyunma odasında kahve sigara keyfi yapabilirim demekti. Hızla soyunma odasına yöneldiğimde kapının açık olması için dua ederek kapının kolunu tuttum ve bingo!
Kapı açıktı,hızla çantamdan sigaramı aldım ve yakıp sigarayı sömürmeye başladım,o sırada ayak sesleri gelmeye başladı,hoca geldi korkusuyla sigarayı bir köşeye fırlatıp gömleğimin düğmelerini açmaya başladım,eğer erkek hocaysa ölümüne çığlık atıp 'YAAĞĞĞĞ,HOCAĞĞĞMMM,GİYİNİYORUM KAPIYI KAPATIR MISINAAAZZZZZ' diye bağırmaya hazırlanıyordum fakat içeri erkek hoca girmesini beklerken sex tanrısı gibi bir şeyin girmesi beni şaşırttı,dün bunu okulda görmediğime yemin edebilirim,kapıyı açıp kafasını uzattı ve karanlıkta beni görmediği için içeri girip kapıyı kilitledi,ne yapıyordu bu,ağzına sigarasını aldı ve gömleğinin cebinden zipposunu çıkarıp çakmağı yakınca olan oldu,tam karşısında dikilirken 'hassiktir' diye bir çığlık attı ve zipposu yere düştü tam o sırada da zil çaldı,sabah duşa girmeme rağmen neden bu kadar cenabet geçiriyordum günümü anlamış değilim,kapıya bir kilit daha vurup 15 dakikalık zil boyunca tek kelime ses çıkarmadık,arada bir kaçamak bakışlar atıyorduk ve bir ara göğsüme bakıp elini erkekliğine götürdüğünü gördüm,istemsizce kıkırdadım bana dönüp bir şeyleri anlamış gibi gülümsedi, ulan öyle gülümsenmez ki allahsız,artık sıkılmaya başlamıştım ki zilin sesiyle içimden alekta movik movik dedim. Yavaşça sindiğim duvardan kalkarken onun çoktan tepemde dikildiğini gördüm hızla doğruldum karşısında durdum,gözlerinden alev fışkırıyordu ,sebepsizce terliyordu ve üzerime gelmeye başladı beni duvarla arasına sıkıştırıp erkekliğini kadınlığıma değdirince yutkundu,ufak bir inilti firar etti dudaklarımdan ve bu ona güç verdi.Elini belime yerleştirip dahada bastırınca ufak bir çığlık attım,ben ne olduğunu anlamadan dili boynumu keşfe çıkmıştı ,hayatımda daima anı yaşayan bir insan olmuştum asla sorgulamamıştım hiçbir şeyi,şimdi olanlar ise aklımda soru işaretleri bırakıyor, nefes nefeseyken kulağına 'kimsin sen' diye fısıldadım,bu defa gülümsedi ve eliyle kalçamı sıktı,aşırı zevk alıyordum ve bu normal bir durum değildi, boynumu sertçe öperken kasıklarımda sızı hissettim,bir anda heyecanlandım oda hızlanmaya başladı,elini kalçama getirip tek bir hareketle eteğime özgürlüğünü verdi ve vücudumu keşfe çıktı,ben ne olduğunu anlamadan eli iç çamaşırıma değdi ve ben düşündüğüm şeyi yapmaması için yalvaran gözlerle bakıyordum ona.Tek bir parmağı içime girince bir zorlanma hissettim ve ciyakladım,canımın yandığını anlamış olmalı ki parmağını içerde bir süre bekletip yavaş hareketlerle hareket ettirmeye başladı ,ilk önce canım acımasına rağmen şimdi aşırı derecede zevk alıyordum,nefesini boynuma üfleyip 'gel bana' dedi ve parmağını biraz daha ileri ittirdi,emre itaat edip infilak ettim ,boynuma ufak ufak öpücükler kondurup benden geri çekildi,bir anda her yerimin soğuduğunu hissettim,sanki teninin sıcaklğı tenime mühürlenmiş gibi,eteğimi giydirip beni tekrar duvarla arasına aldı,gözlerinde tarif edemediğim bir duygu vardı,dudaklarıma yöneldi ve yavaşça öpmeye başladı,hadi ama bu kadarı sıradan bir okul sabahı için fazlaydı,benden biraz olsun uzaklaşsın diye dudağını ısırdım ama bizim sex tanrıçası uzaklaşmak yerine erkekliğini kadınlığıma öyle bir bastırdı ki bir an içime girdi sandım,tamam bekaretimi kocaman saklıyorum diye bir şey savunamam ama en azından bunu sevdiğim insanla yaşamak istiyordum,fazlasıyla yakışıklı olabilirdi, okul gömleğinin altından kasları görünüyor olabilirdi,çenesinin altından çıkan hafif sakalı onu her ne kadar çekici yapsa da ,bir dakika ya.
Karşımda tam olarak bir tanrı duruyordu,parfümünün kokusuyla ben başka ülkelere seyahate çıkarken ufak bir öksürme sesi duydum ve karşımda saçı başı dağılmış,gömleğinin birkaç düğmesi açık olan tanrıma baktım,gözlerim kapalı hala onun beni öptüğünü zannediyordum,ya ne büyük rezillik.Soyunma odasındaki koltuğa oturup yanına gelmemi işaret etti,şimdi siz bu okul neresi diyorsunuz ama koltuk dediğim sınıf sıralarında oturduğumuz bank benzeri bir şey ,aşırı rahatsız ediciydi ve belim ağrımaya başlamıştı,şu an olmak istediğim yer tanrımın kucağıydı,stresten bir sigara yaktım onunda benim gibi stres olduğunu fark ettim,kasıklarım hala sızlıyordu.
''Dün seni gördüğümde bir yerden bir yere yuvarlanan sarı bir panda düşündüm,sevimli bir panda.Herkesin seninle dalga geçtiğini gördüm ve bir an içim acıdı,ama sadece bir an ufaklık,o kızlardan intikam almak için nasıl planlar yaptığını tahmin ediyorum ama bunların hiçbiri olmayacak,çünkü o kızlardan birini bir iddia için becereceğim ve sen o intikamı alırsan o kızı becermem daha uzun zaman alacak ve buda iddiayı yani arabamı kaybetmem demek olacak,senden bunu yapmamanı istiyorum ve bugün benden ne istersen sana verdim,çocukça işlere yer yok burada ufaklık ,güzel bir fiziğin var ve kendimi seni şuracıkta becermemek için nasıl tuttuğumu tahmin bile edemezsin,bu odadan çıktığımızda bugün yaşanılanları unutup o intkamı da almayacaksın bende o sürtüğü altımda inletip arkadaşımın arabasını alacağım anlaştık mı?''
Söylediği her cümle beynime değil kalbime işliyordu sanki boğazım yanmaya başlamıştı ve gözyaşlarım hücuma hazır bir şekilde göz kapaklarımın altında bekliyordu,sessizce başımı salladım ve kendimden nefret etmeye başladım.Arsızca sırıtıp 'Güzel' dedi ve dudağıma bir buse kondurup kapıya yöneldi.Kapıdan çıkmadan önce de
'Seni böyle zevkten 4 köşe yapan birini merak edersin diye düşünmüştüm ama bilgin olsun.Ben Cenk ve evet biliyorum biliyorum sende Işılaysın.Görüşmek üzere ufaklık'.
Ağlamaya başlamadan önce duyduğum son ses Cenk'in kapıyı kapattığı ve uzaklaşan ayak sesleriydi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞMA SEVİŞ!
Chick-LitHayatının nereye sürüklendiğini bilmeden o rüzgara kapılıp giden ince bir yaprak,şehvet ve tutkunun onu yeniden hayata döndürebilecek mi?