MULTİMEDİA: IŞILAY
CENK
Günlerim öylesine berbat geçerken beni ayakta tutan bir şeylere ihtiyaç duyduğumu hissettim. Şu siktiğimin okulundan bir türlü kurtulamadım,sınıfta kalmam geç başlamam derken yaşıtlarıma göre 2 sene geride kalmıştım. Okuldaki hemen hemen herkes benden çekinirdi,kimisi gözümün içine bakmaya bile cesaret edemez. Okulun ilk günü sırf şu ufaklıkların halini görüp biraz eğlenmek için erken kalktım,hazırlanıp evden çıktıktan sonra okulun yolunu tuttum. Bahçeye girer girmez okulun dışına çıkıp tabelaya baktım, Çocuk Parkı mı Anadolu Lisesi mi diye.
Kelimenin tam anlamıyla fiyaskoydu bunlar, hepsi mini minnacık bir şeydi okulun gömleği sarı renk olduğu için civciv gibi sekiyordu ordan oraya, ben onlara dalıp giderken kapıdan koşuşturan bir kız dikkatimi çekti, bir yandan hızlı hızlı yürüyor bir yandan da onu izleyen insanlara kaçamak bakışlar atıyordu,minyon olması bir yana saçları ve gözleri kusursuzdu, boyu biraz uzun olsa belki bir geceliğine yatağıma girebilirdi ,ben ona dalıp giderken omzuma hayvan gibi inen bir el beni kendime getirdi hızla bana vurana baktığımda gözlerimle ateş ediyordum.
-Oğlum senin hayalin büyüyünce hayvan olmak mı?
Eğer öyleyse ayrıca bir çaba sarf etmene gerek yok doğuştan bir yetenek var,bu ne amına kodum omzum çıktı lan.
Buğra kahkaha attıktan sonra önüne döndü ve okulun arka tarafına doğru yürümeye başladık,şimdi yeni başlayanlar sınıflara dağılacak ilk derslerdeki klişe konuşmalar olacak sonra öğrenciler serbest bırakılacaktı, Buğra ve ben böyle şeyleri bildiğimiz için hiç gerek duymadan okulun arka tarafına gidip sigara içmeye başladık.
Dumanın beynimi uyuşturmasına izin verirken biraz önce gördüğüm kız gözümün önünden gitmiyordu.Anlamadığım şey sıradan bir kızdı ama neden bu kadar aklıma takılmıştı.
Aradan geçen 1 ay ufaklığı tanımam için yeterli geldi, şimdi önümde yavru kedi misali tir tir titriyordu. Boyundan büyük işlere kalkışmıştı, arabamı kaybetmiştim,üstelik tek gecelik bile olsa zevkimden etmişti, elbette ona dokunmayacaktım ama bunu o bilmeyecekti, her şeyi profesyonelceydi ona yaklaştığımda çok basit hamlelerle beni kendinden uzaklaştırırken gözleri gözlerimle buluşuyordu sıradaki hamlemi bekliyor ona göre hareket ediyordu. Onunla soyunma odasında yaşadıklarımızdan sonra hiçbir kıza dokunamamıştım her nedense içimden gelmiyordu. Bu bakışlarda bir saflık vardı ,bir bilinmezlik vardı ama bunu çözecektim ufaklık diyorum ama kızda şeytan tüyü vardı en yakın arkadaşım Buğrayı bile ayartıp kendi tarafına geçirmişti gerçi bu pek zor bir şey değil Buğra uçkuru derdinde olan birisi olduğu için onun açısından sıkıntı yoktu. Vazgeçtiğimi düşünüp rahatlaması için ona uzak bir noktaya oturup sigara yaktım oda oturduğumu görüp biraz rahatlarken beni oyalayabilecek bir şeyler aradı gözlerim sonunda ilerde rüzgardan dolayı dans eden otları görünce kafamı oyalaması için onlara odaklandım. Yanımdan bir öksürme sesi duyunca kafamı zor bir şekilde ona çevirdim bakışları bile benim ufaklığı zorlarken nasıl dayanabileceğimi düşündüm.Başka bir şey düşünmem lazım onun dediklerini dinlememem lazım derken aklıma onu korkutmak geldi ve sihirli kelimeler döküldü dudaklarımdan
-Hem arabamdan hemde bir gecelik zevkimden ettin beni ufaklık, belki arabayı kurtaramayız ama bu gece beni tatmin edeceksin.
Bu dediklerimle gözleri yuvalarından fırlarken aynı zamanda yalvaran bakışlar atıyordu, sık sık nefesler alıyor ve etrafına bakıyordu bu haline gülmemek için mücadele verdim. Ona yavaşça bir hamle yapınca hiç beklemediğim bir şey yaptı ve dudaklarını dudaklarımla buluşturdu, çilekli nemlendiricisini bile özlemişim bu kızın,bir elimi belinden aşağı indirirken ufak bir inilti çıktı ağzından, eli saçlarımdan enseme inerken hırlamama engel olamadım. Onu yavaşça yere yatırıp üzerine çıktım ve boynunu öpmeye başladım ama o hiç beklemediğim bir şey daha yaptı ve elini kasıklarımın arasında getirerek sert bir hareket yaptı ve bacaklarımı kilitledi,ben ona anlamayan gözlerle bakarken o zafer kazanmış bir edayla altımdan kalkıp üzerini düzeltti ben daha hareket edemezken yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarıma tüy gibi bir öpücük bıraktı ama unuttuğu bir şey vardı tutmayan yerim bacaklarımdı kollarım değil tam arkasını dönüp gidecekken bacaklarını tuttum daha hiçbir şeyi anlamazken yere düştü,o yere düşerken hızlı davranıp başını çarpmaması için tuttum onu bu hareketime minnettar bir şekilde bakarken yüzünü inceleme fırsatım oldu, incecik burnu,hafif dolgun dudakları ,sık aralıklarla döşenmiş kirpikleri , deniz mavisi gözleri ,sol şakağının hemen altında büyük beni onu kusursuz yapıyordu. Gözlerine bakmamak için çok uğraştım dudaklarına baktım olmadı gözlerimi kaçırdım yine olmadı en sonunda gözlerine bakabilme cesaretini buldum kendimde göz göze geldiğimizde beni inceliyordu yüzümün her bir zerresini taradığına yemin edebilirim. Ben ki her gün altında başka bir kızı zevkle inleten Cenk küçücük bir kızın masumiyetine kapılmış gidiyorum, biraz daha durursam kızaracağımı anladım ve yavaşça dudaklarına eğildim ,benden bu hamleyi bekliyor olmalıydı çünkü yavaşça gözlerini kapattı ,dudaklarım dudaklarıyla buluştuğunda vücudumda bir elektriklenme oldu sahi gerçekten de bir kızın öpmesi bende bu kadar etki bırakmamalıydı yoksa bu kızın canını çok acıtabilirdim.
Yavaşça boynuna indim ve hafif ısırıklar bırakarak aklımca ondan intikam aldım, inlemeleri artarken bu bana cesaret verdi ve elim kadınlığına gitti, kısa bir süre gözlerini açıp ne yapacağımı kestirmeye çalıştı gözlerimde ki samimiyet onu inandırmış olmalı ki bacaklarını daha da araladı buda benim işimi kolaylaştırdı.Ben üzerinde hakimiyet kurarken oda beni daha sert öpmeye başladı bir elim pantolonunun düğmesini çözerken diğer elimle de belinde dairesel hareketler çiziyordum, altımda iyice kıvranıyordu buda beni tatmin ediyordu, öpüşmemize çok kısa bir ara verip kulağına şu sözleri fısıldadım.
-Birbirine hasret iki beden,bu hasrete bir son ver,kavuştur onları.
Erkekliğimi kadınlığına bastırınca da sesli bir şekilde yutkundu. Ondan tek bir onay bekledim. Bir süre sonra derin bir nefes alıp gözlerimin içine bakarak ‘tamam’ dedi. Bu bana daha çok cesaret verirken pantolonunu tek bir hamleyle çıkardım daha fazla sakin kalamayacaktım bir yandan boynunu öperken bir yandan da elimi kadınlığına sokmuş deli gibi bağırtıyordum onu , bir süre sonra sayıklamaya başladı
-Hadi artık bitir şu işi gelmek üzereyim.
-Ne oldu ufaklık müdürün odasında böyle değildin ama.
-İkisi aynı şey değil allahın cezası hadiseneee!!!
Bu haline gülerken daha fazla beklemenin ikimiz içinde iyi olmayacağını anladım ve sonunu düşünmeden pantolonumu çıkarmaya başladım bir tek boxerımla kalınca gözlerine baktım,kararlı bir şekilde çıkarmamı bekliyordu yavaşça onu da çıkarındaca içinden söylemesi gereken şeyi dışından söyledi ve buda benim gülmeme engel olamadı.
-Siktirrr, şimdi bu şey bana mı girecek?
Ben kahkaha atarken kendine geldi ve eliyle ağzını kapatıp kıkırdamaya başladı. Daha fazla uzatmadan üzerine eğildim oda anlamış olacak ki bacaklarını açıp gözlerini başka bir noktaya sabitledi. Hareketleri bu kadar profesyonelce olan birinin başka bir yere bakmasını anlayamadım. Girişe yerleştiğimde biraz dar olduğunu ve onun canını acıtacağını anladığım için yüzünü kendime çevirip öpmeye başladım kısa bir süre sonra oda karşılık vermeye başladı.İçine yavaşça girdiğimde irkildi ve ufak bir çığlık attı,bakire olmadığını düşündüğüm için attığı çığlığın bizim ufaklığın büyüklüğünden dolayı olduğunu düşünerek fazla üzerine gitmedim içine biraz daha girerek bir şey hissettim daha da içeri girmemi engelleyen bir şey bir dakika.
Siktir!!!
Bu kız bakire miydi?
Hızla içinden çıktım ve altımda ki narin ve bir o kadar da yorgun bedene baktım ,çığlık atmaktan sesleri kısılmıştı ve gözleri kıpkırmızı olmuştu.Kendimden nefret ettim,nasıl bunu göremezdim,nasıl bunu anlayamazdım,bu kadar mı uçkur derdine düşmüştüm ben.Hızla onu yerden kaldırıp üzerini giydirdim bende üzerimi giyince ona sıkıca sarıldım, sadece nefes alıyor ve arada bir hıçkırıyordu. İçimdeki vicdan azabı büyürken yapabildiğim tek şey defalarca özür dilemek oldu. O gözlerime çaresizce bakarken kendimi öldürmek istedim. Elinden tuttuğum gibi evinin kapısının önüne kadar sürükledim onu,sadece ağlıyordu. Kapının önüne bıraktıktan sonra var gücümle koşmaya başladım. Bir süre sonra ciğerlerimin acıdığını hissettim,olduğum yerde çöküp kalırken derin derin nefesler aldım.
Bekaretini aldığım ilk kız değildi ama neden böyle olmuştum. Onu orda öylece bırakıp gitmiştim. Aptal kafam diye söylenip hızla yerimden kalktım ama çok geçti.
Gördüğüm manzara karşısında vicdanım yerle bir olmuştu.YENİ BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ CANLARIM,ASLINDA SİZE ÇOK KIZGINDIM AMA BAYRAM ŞEKERİ TADINDA BİR SÜPRİZ YAPAYIM DEDİM,LÜTDFEN EMEĞİMİ KARŞILIKSIZ BIRAKMAYIN VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞMA SEVİŞ!
Chick-LitHayatının nereye sürüklendiğini bilmeden o rüzgara kapılıp giden ince bir yaprak,şehvet ve tutkunun onu yeniden hayata döndürebilecek mi?