Ták vybrali sme tých najlepších. Boli už zoradení pri lietadle. Ja som prišla na autem bolo krásne musela som si trochu zadriftovať. Mierne som nestíhala. Zastavila som a všetci na mňa pozerali. Mala som na sebe oblečené kanady maskáčové nohavice a vojenské tričko. A k tomu ešte okuliare. Všetci sa na mňa pozerali. Vybrala som si z kufra tašku a hodila ju k lietadlu a ostatným taškám.
Zamierila som k ním. Na Tvári som mala kamenný víraz. Bol tam menší problém v čate bol aj Alex. Pozrela som sa na neho. Bom zaskočený čo tam robím. Keď John porozprával predstavila som sa.Ja som kapitánka Erika. Budete pod mojím vedením.
Nejaký vojaci sa začali smiať.
Niečo smiešne.
Zvrieskla som po nich.
A ty koľko máš rokov pipka.
Mám sedemnásť a pre teba som kapitánka.
Stále som na nich bola prísna a kričala som aj vtedy keď som sa predstavovala.
Nastúpili sme do lietadlá a usadili sme sa.
Keď sme boli už skoro v cieli si ma pilot zavolal a povedal že si máme nasadiť padáky. Zlihal jeden motor. A mali sme to urobiť rýchlo. Padáky boli jeden pre dvoch. Okamžite som po ne virazula cez celé lietadlo a prišla som k ním do predu.
No budeme skákať. Dúfam že ste nezabudli. Zlihal nám motor. Spravte si dvojice.
Bol náš tam párny počet. Keď už boli všetci zakapčaný mala som sa spojiť so svojou dvojicou. Zostal iba Alex no v ten moment mi to boli jedno.
Chcem byť druhý.
To v žiadnom prípade.
Pripla som ho predo mňa a skákala som prvá. Všetci sme pristáli na letisku. Kde malo pristáť lietadlo.
Už tam bol náš odvoz. Bol to nejaký autobus. Šetci sme nastúpili a priviezli nás do armádneho tábora. Všetci si vybrali posteľ. Nechxela som osobytnu izbu. Veď mne to nevadí a toľko vypracovaných tiel dokopy. Toto by ma bavilo. Všetci na mňa iba zakukovali. Či sa nezačnem prezlikať no ja som už bola dávno prezlečená. Keď boli hotový. Urazilo sme pozrieť ako na tom sú na prekážkovej dráhe.
Keď sme prišli boli celý špu avý od blata a všetci sa nahrnuli do spŕch. Keď vyšli boli od pása hore nahý. Večer si všetci sadli vonku k ohnisku a začali si hrať na gitare.
Naša misia bola zhabať dílerou zbraní. No však ja a Johnom sme mali ešte jednu misiu. Zhabať dílerou najväčších drog. Porozprávala som sa s Johnom. On sa pridal k vojakom. A ja som išla imrknuť terén. Zobrala som si džíp. Všetko boli v poriadku. Mala som v Iraku veľa kamarátov. Bom tam aj môj brat. Rada som s atam chodila byť do jedného klubu. Bolo to skoro bez pravidiel. Túto noc som sa rozhodla že sa byť nebudem.
Vrátila som sa do tábora. Stále bolí pri ohnisku. Prešla som kolo nich. Začali na mňa hovoriť.
Hej kapitánka poďte k nám.
Na tváry som mala stále kamenný výraz. Po tom som odišla.
-----------------------------------------------------------
Ďalšia časť dúfam že sa vám páči. Čo si myslíte. Ako sa to vyvinie. Píšte komenty a vote😘😘😘😘😘😘 Ďakujem.
YOU ARE READING
Vojak A Vojačka
RomanceAhoj volám sa Erika. Som vojačka. Som kapitánka. Mám 17 áno viem som mladá ale začala som ako malá. Hneď som vedela čo chcem robiť. Momentálne som sa presťahovala. Chcela som mať prestávku od ľudí. Nechcem aby niekto vedel že som vojačka. Začala som...