Prechádzali sme sa dlho až sa zotmelo. Odprevadil ma až k môjmu domu pozdravil a odišiel.
Ľahla som si na posteľ a začala o ňom rozmýšlať. Musela som si ho vyhodiť z hlavy. Vedela som že sa tu neusadím na stáli že budem chodiť do Iraku a iných krajín v ktorých nás potrebujú.
Ráno keď som sa zobudila našla som si dve smsky. Boli od Alexa.
Alex: Ahoj. Včera tá prechádzka bodla. Dúfam že niekedy zopakujeme.
Alex: Napadlo má že by sme mohli ísť niekedy do kina.
Ja: No áno prečo nie.
V ten deň som bola pani áno. Nemala som súhlasiť ale súhlasila som. Neišli sme do školy už boli prázdniny aj som na to zabudla. Vtedy sme ai už nepísali. Erik si priviedol kamarátov. Zavolali ma k sebe. Oni začali piť. Ja som nepila. Neuznávala som to ale keď vás všetci presviedčajú a dokonca aj váš brat. No čo by ste spravili. Nepustili má z izby. A tak som sa napila. A ešte a ešte. Nakoniec všetci odišli. Bola som opitá. Rozhodla som sa že navštívim Alexa. Chcela som preskočiť plot ako som to robila v armáde na prekážkovej dráhe. Alex stál vonku. Opieral sa o nejaký záhradnícký domček. Plot sa mi preskočiť nepodarilo. Zavadila som o neho s nohami. Skončila som na zemi a začala som sa smiať. Alex ku mne hneď pribehol.
Erika čo tu robíš si v poriadku.
Postavil ma na nohy. Zatvárula som sa ako kyslá ukorka a začala utekať. Proste som utekala a Alex má držal. Utekala som na mieste. Potom si ma prisunul k sebe a otočil. Venovala som mu nechápavý pohľad a on sa na mňa iba usmial. Pobozkal ma. Chytila som ho za pás a začala mu ťahať tričko. Odtiahol sa a povedal nie.
Nie Erika si opitá.
Ja som sa iba smiala. Chcel ma odprevadiť domov no ja som nešla. Neviem prečo. A tak si ma prehodil cez plece a odniesol má do domu. Položil ma na nejakú posteľ a nechal ma spať. Ihneď som zaspala. Nebola som na seba vôbec pyšná. Ráno som sa zobudila a hneď som odišla. Alex asi ešte spal. Vytratila som sa kým sa zobudil. Vrátila som sa domov. Vypila som asi liter vody. Erik sa zo mňa začal hneď smiať.
Idiot.
Ja.
Áno ty. Vieš dobre že nepijem.
Nikto ťa nenútil.
Že nie nechceli ste ma odtiaľ pustiť dokiaľ som sa nenapila. Tvoji kamaráti sú fakt sprostý tak ako ty.
Týmto som to ukončila urazilo ho to no bolo mi to jedno. Vyšla som na poschodie a dala som si studenú sprchu. Milovala som ju. Obliekla som sa a išla do izby. Pozrela som sa na mobil mala som 4 smsky. Všetky boli od Alexa.
Alex: Ahoj Erika si vpohode.
Alex: To čo sa včera večer stalo.
Alex: Znamenalo to niečo.
Alex: Prosím hneď ako si to prečítaš odpíš.
Ja: Áno som vpohode. Bratový kamaráti ma opili. Je mi to ľúto prepáč.
Potom mi už nič neodpísal. Začala som hrať videohry.
ESTÁS LEYENDO
Vojak A Vojačka
RomanceAhoj volám sa Erika. Som vojačka. Som kapitánka. Mám 17 áno viem som mladá ale začala som ako malá. Hneď som vedela čo chcem robiť. Momentálne som sa presťahovala. Chcela som mať prestávku od ľudí. Nechcem aby niekto vedel že som vojačka. Začala som...