11. časť

424 12 1
                                    

Najskôr som dala riaditeľovi papierik od chlapa z baru. A potom začal. Táto misia bola preto aby si riaditeľ preveril ako na tom som. Mala som ho nahradiť. On to tam mal iba vlastniť a ja som mala školu a armádu viesť. Misiu som zvládla. A tak riaditeľka budem. Bola som šťastná. Vyšla som z kancelárie a tam má čakali už mojí kamaráti. Najprv som vyšla sklamaná no potom som sa začala usmievať. Všetci to pochopili a zobrali ma do klubu ktorý bol blízko školy. Chodilo tam veľa vojakov a hlavne v túto dobu. Vypili sme nejaký drink a vyšli sme z klubu. Vonku sme sa rozprávali keď v tom mi prišla sms-ka.

Kamarátka Viktória: Erika pomóc niekto sa tu bije a nikto ich nechce zastaviť. Zmlátia sa do bezvedomia. Pomoc.

Keď som si sms-ku okamžite som bežala do klubu. Bol sa tam nejaký vojak s Alexom. Prečo vždy sa musí biť Alex. Začala som ich od seba oddeľovať.

Vojak: Ty ku*va pustí ma.

Alex: Pusti má pi*a

Počúvala som samé nadávky. Nechceli sa vzdať. Rozhodla som sa že odídem. Nech sa pobijú do krvy. Je to ich vec. V tom sa všetci na mňa začali pozerať ako odchádzam k východu. A aj som odišla. Nemala som tam čo robiť. Počúvala som na seba iba samé nadávky.

Postavila som sa k mostu ktorý bol pri klube. Niekto za mnou prišiel. Bol to Alex.

Si v poriadku?

Čo by mi malo byť.

No prepáč že som ťa tak nazval.

Odkráčala som. Iba som za sebou počula ako kričal kam idem. Rozhodla som sa že pôjdem do Iraku iba tam som sa cítila dobre a doma. Riaditeľa som mala nahradiť až o mesiac čiže sa dá povedať že mám dovolenku. Prišla som na ubytovňu pre vojakov. Vošla som do svojej izby a zbalila si veci.

Išla som na letisko. Odletela som.

Ubytovala som sa v motely. Ako prvú vec ktorú som spravila išla som navštíviť brata. Keď som na misii nemám čas sa za ním zastaviť. Býva ďaleko.

Porozprávali sme sa. Potom som odišla. Išla som sa vyspať.

Na ďalší deň ráno som sa naraňajkovala a o liekla si vojenské nohavice tričko a kanady. Spala som asi do desiatej. To sa mi neostáva často. Rovno som sa naobedovala a sadla som do auta. Išla som do klubu. Chýbala mi poriadna bitka. Vošla som do dverý. Bil sa tam stále ten istý king. Ľudia mu tak hovoria king. Nahlásila som že sa chcem biť. Chvíľu som počkala a potom vyhlásili že môžem nastúpiť.

Začali sme sa biť. Hneď zo začiatku to bolo tvrdé. Zbil má do krvy. Niekoľko päsťoviek som dostala do brucha a niekoľko do tváre. Posledná rana má iba zatočila a našla som sa na zemi. Po niekoľkých sekundách zazvonil zvonček na víťazstvo kinga. Začalo sa mi zahmlievať pred očami. Akurát som videla niekoho ako sa ku mne niekto približuje. Nevidela som kto to je. Zobral ma na ruky. Bola som ešte trochu pri vedomí. Odniesol má z klubu.
-----------------------------------------------------------
Ták ďalšia časť za nami. Viem že už dlho nebola ďalšia časť. Nemala som čas písať. Viete prázdniny. Budem rada ak mi napíšete nejaký komentár. Vite😘😘😘😘😘

Vojak A VojačkaWhere stories live. Discover now