10. časť

474 18 2
                                    

Prišla som do klubu a hneď som mohla nastúpiť. Ešte pred začiatkom bitky som videla vojakov ako prišli tiež. Začali sme sa biť. Keď sme sa bili dohodli sme sa že toto kolo ma nechá vyhrať a to druhé bude odveta a ja nechám vyhrať jeho.

Keď už konečne ležal na zemi rozhodca zdvihol moju ruku. No však ja som nezoskakovala. Rozhodcovi som povedala že bude ešte odveta a in súhlasil. Vyhlásil to pódiu. Vojaci na mňa kričali že už nám dosť a že mám zísť. Ja som ich neposlúchala.

Keď má už držal na ramenách povedala s mu nech so mnou poradňa trepne do steny. Chcela som zažiť bolesť. A aj má poslúchol rozbehol sa v plnom prúde a keďže tam neboli žiadne zábrany viletela som až k oknám ktoré som rozbila. Spadla som na zem a iba som ležala. Keď rozhodca vyhlásil víťaza postavila som sa na štyruli a začala som sa smiať. Nemohla som sa poriadne postaviť na ľavú nohu a pravé rameno som mala asi vykĺbené. Vyrazila som k dverám. Keď som už pri nich bola pozrela som sa na bojovníka ktorý ma prehodil cez polku miestnosti usmiala som sa na neho a zakívala mu. Tiež zakívala. Potom so vyrazila. Dosť to bolelo no zvládla som to.

Keď som došla vojaci išli za mnou.

Stále si bezcitná mrcha. Nikto ťa nikdy nebude milovať. Robíš sa veľkou frajerkou no pri tom nemáš žiadnu silu.

Povedal ten istý vojak ako predtým. Toto ma naštvalo. Otočila som sa a s vyklbeným ramenom som mu jednu vrazila. Spadol na zem a začal skuvíňať ako taký pes. Otočila som sa a odkráčala som. John za mnou dobehol o zabudla som už sa vrátil.

Erika musíš sa kontrolovať. Nemôžeš si to brať k srdcu. Je to len sprostý zasraný vojak ktorý nechce počúvať rozkazy od niekoho mladšieho.

Povedal a ja som odkráčala. Keď som bola v polovičke miestnosti podišiel ku mne zase ten istý vojak.

Tak čo ako sa máš bezcitná sviňa.

Toto ma nahnevalo otočila som sa k nemu no John sa na mňa pozrel a povedal nech si spomeniem na to čo mi hovoril. Nadýchla som sa a potom som vydíchla. Otočila som sa k nemu chrbtom a odkráčala som n svojej posteli.

Dopriala som si vlažnú sprchu. Najradšej som mala studenú no dnes som sa na ňu necítila. Osprchovala som sa a išla som si ľahnúť. Skoro všetci už ležali alebo niečo robili na mobile. Ľahla som si a začala som počúvať hudbu. Nechcelo sa mi nad ničím rozmýšlať. Bolelo ma celé telo. Po chvíľke som si dala dole slúchadka a zaspala som.

Ráno som sa zbalila ako všetci ostatný a vyrazili sme na letisko.

Naložili sme batožinu a nastúpili sme do lietadlá. Let bol hladký. Nebolo žiadne vyskakovanie. Na letisku nás čakali už autá. Mali nás odviesť. A aj náš odviezli. Bílá som celá unavená ni však ešte som musela zájsť za riaditeľom. Zaklopala som a vstúpila som. V jeho kancelárii sedel Alex. Riaditeľ mi povedal nech počkám. O niečom sa rozprávali. Keď sa porozprávali Alex odišiel a začala som ja.

Vojak A VojačkaWhere stories live. Discover now