13. časť

374 14 2
                                    

Stále som myslela na Alexa. Po čase som to už nevydržala išla som za riaditeľom.

Pán riaditeľ môžem.

Áno. Nemusíš má tak volať veď o chvíľu budeš riaditeľka ty.

No chcela by som vám niečo povedať.

Áno počúvam.

Nebudem riaditeľka pod takými to podmienkami. Končím odchádzam. Takéto pravidlá mi diktovať nebudete. Dovidenia.

Erika počkaj to je rozkaz.

Nezastavila som sa. Keď to chce takto tak končím. Rozhodla som sa odísť do Iraku. Tam mi je dobre. Pobalila som si všetky veci a vyrazila na letisko.

Musela som hodinu čakať. Neleteli žiadne lietadlo.

Konečne Irak. Tam som sa cítila najlepšie. Ako doma. Mala som tam skoro celú rodinu. Brata ktorý tam odišiel po službe vo vojne ako ja. Bratranca ktorý sa tam presťahoval za manželkou. Najlepšieho kamaráta ktorý ma vždy podržal. Hoci sme mali nejakú tú dobu keď sme úplne svoji neboli. Áno mamu mám doma a otca nenávidím ale stále som v Iraku rada.

Ubytovala som sa v byte. Mala som tam byť ktorý bol iba tak pre istotu nechdila som tam keď som išla iba tak do Iraku ani keď som išla na misiu. Mala som ho tam pre seba keby som sa tam na stáli odsťahovala.

Prvý deň som nič nerobila. Druhý deň som ako inak išla do klubu.

Začali sme sa byť. Vystihla som kinga vo chvíli keď bol dosť unavený. Vyhrala som. Bola som šťastná no odvetu som nechcela a tak som odišla. Bolo ešte svetlo. Na pol ceste som zastavila. Predo mnou boli dve autá ktoré mi skrížili cestu. Boli sme uprostred ničoho. Vystúpili dvaja chlapi.

Hej uhnite musím prejsť. Hey get out.

Vytiahli zbraň.

Hej nikto nieje lepší ako king.

Čože upokojte sa veď zajtra tam idem zase a je isté že vyhraje.

Nie. Môžeš vyhrať. Musíme ťa zabiť.

Ale keď má zabijete budem ja kráľovná a nikto ma nemôže nahradiť.

Asi má pravdu.

Ale drž hubu. Zastrelíme ju.

Po tomto vystrelil. Trafil má. Odhodilo má to na zem. Potom odišli. Ja som upadla do bezvedomia. Viac si už nepamätam. Zobudila som sa až v nemocnici. Práve tam bola sestrička.

O konečne ste sa zobudili slečna.

Ehm bol to niekto. Za mnou.

Áno bol tu nejaký sexi vojak. Musíte má s ním zoznámiť. A bol tu aj nejaký starý pán.

Starý pán?

Áno.

Aha ďakujem.

Potom som zase zaspala. Bola som vyčerpaná.

Keď som sa zase zobudila bol tam Alex.

O ahoj si v poriadku.

Ahoj áno som. Čo sa stalo?

No postrelili ťa.

Čo?

Ukázal na moje brucho. Mala som na sebe nemocničnú nočnú košeľu.

O do riti kde sa to otvára.

Obydvaja sme sa zasmiali.

Asi si mala pravdu.

V čom.

Že bolí viac tvrdá rana ako guľka.

No hej.

Iba sme sa na seba usmievali.

Vieš sestrička mi hovorila že tu bol nejaký starý pán.

Áno bol tu riaditeľ.

Čo tu robil?

Neviem

A odkiaľ si vedel že som tu.

Bol som tam keď ťa postrelili. Stál som hore na kopci za ktíkom.

Sledoval si ma.

No tak trošku. Riaditeľ mi povedal nech na teba dám pozor.

Och bože.






Vojak A VojačkaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora