24.časť

277 9 21
                                    

Noc bola oničom prehadzovala som sa z boka na bok a rozmýšľala nad Alexovimi správamy. Zaspala som až nadránom.

Nuž po zlej noci mi ako vždy ráno spríjemnil Erik. Skákal po mne a vešal sa na mňa ako opica na strom. Naraňajkovali sme sa a Erik sa šiel hrať s autíčkami. Ja som si sadla na gauč a zapla si telku.Ležala som a zrazu niekto zazvonil. Šla som otvoriť bol tam Alex.

Musím sa s tebou porozprávať.

Nie.

A zabuchla som dvere ktoré chytil rukou pretlačila ma a prešiel cezomňa dnu.

Čo chceš? Včera som ti snáď povedala jasne.

Erika ja ťa milujem nemôžem a nechcem byť s ňou keď stále myslím len na teba. Ty si tá ktorú chcem mať pri sebe. Ja viem že som to zbabral a naozaj ma to mrzí. Prosím daj mi šancu.

Pozerala som na neho ako si predomnou vylieval srdce.

Máš snúbenicu. Čo teraz odomňa chceš? Nechcem hru na dve strany Alex pochop to. Ju si ideš vziať a mňa miluješ. Aký to ma zmysel?

Zahľadel sa do zeme, ale po chvíli zdvihol hlavu a prameň vlasov ktorý som mala na tvári odhrnul, usmial sa. A pobozkal ma. Bozk bol dlhý a horúci. Vtedy sa mi zmenil svet nevedela som čo robiť. Po chvíli odtiahol pery a povedal.

Ak sa budeš chcieť porozprávať vieš kde ma nájdeš.

Na stôl položil Martinin zásnubný prsteň. Usmial sa a týmto mi dal najavo že s ňou skončil. Potom odišiel. Nevedela som čo si mám myslieť. Prsteň tam nechal. Ležal len tak na stole. Vedela som že sa musím rozhodnúť či Alex alebo Denis. S Alexom som to už skúsila a nevedela som či mu mám dať druhú šancu alebo nie.

Zajtra ide Erik domov a tak som ho zbalila. V tom mi začal cingať telefón. Písal mi Denis.

Denis: Ahoj.

Ja: Ahoj.

Denis: Nechceš zájsť niekam von.

Ja: No vieš ja neviem som dosť unavená.

Denis: Unavená, lepšiu výhovorku si nenašla.

Teraz som sa muslela definitívne rozhodnúť. Denis bol fajn chalan ale bol ako môj brat.

Ja: Denis prepáč ale už sa viac nemôžeme stretávať.

Denis: Čože prečo?

Ja: Vraciam sa do armády.

Denis: A k tomu debilovy však?

Ja: Proste sa vraciam do armády.

Denis: Neodpovedala si mi na otázku.

Ja: Áno vraciam sa k Alexovy.

A tým som to skončila. Bola som definitívne rozhodnutá vrátim sa k Alexovy. Potom sme sa navečerali a šla som uložiť Erika. Zajtra odlieta naobet. Som rada že tu bol.

Konečne ráno. Naraňajkovať sme sa a vyrazili sme na letisko. Boli sme tam dlho pretože lietadlo malo meškanie. Keď už konečne odletel bolo asi 15 hodín a tak som išla domov. Doma som sa naobedovala a trošku poupratovala.

Sadla som si k telke a rozmýšľala nad Alexom. Stále som mala jeho prsteň. Rozhodla som sa že zajtra za ním pôjdem a vrátim sa do armády a aj k nemu.
-----------------------------------------------------------
Ták ďalšia časť konečne za nami. Dúfam že sa vám páčila. V prvom rade by som sa chcela poďakovať vám všetkým a hlavne mojej spolužiačke Viktória. Za krátku časť príbehu.(Ser na chyby Vika) ospravedlňujem sa samozrejme za gramatiku pretože ja ju neviem a mám sprostý telefón. Dajte vote a nejaký ten komentár ďakujem.😘😘😘

Vojak A VojačkaWhere stories live. Discover now