23.časť

291 10 0
                                    

Je ráno. Dnes idem s Denisom na večeru. Teším sa. Pozerám televíziu keď v tom mi cinkne telefón. Píše mi Denis.

Denis: Ahoj

Ja: Ahoj.

Denis: Tak dnes o koľkej.

Ja: Neviem.

Denis: Tak okolo piatej.

Ja: Dobre

Denis: Tak sa stretneme v parku a odvezieme Erika ku nám domov a môžeme vyraziť. Súhlasiš?

Ja: Áno.

Denis: Tak sa vidíme. Ahoj.

Ja: Pa.

Tešila som sa. Navarila som obed. Zjedli sme ho. Trochu po pozerali televíziu a šli sa pripraviť. Nedávala som si na seba nič špeciálne. Obliekli sme sa a vyrazili sme. Už sme boli na mieste stretnutia. Boli sme prvý. No po páru sekundách som zbadala Denisa.

Ahoj.

Ahojte. Tak môžeme ísť.

Áno.

Odviedli sme Erika k Denisovom domov. A vyrazili sme.

Jedla si už niekedy suši.

Nie.

Ehm ani ja. Vyskúšame.

Môžeme.

Prišli sme k reštaurácii v ktorej podávali suši.

O nie poďme niekam inam.

Máš pravdu poďme.

Prvý pohľad na súši nás odradil. Zatiaľ sme sa prechádzali a rozprávali sa. V tom mu začal cingať telefón. Písal mi Alex.

Alex: Ahoj. Erika prosím daj mi šancu.

Alex: Prosím odpíš mi.

Alex: Milujem ťa.

Alex: Ja chcem byť s tebou nie s Maťou.

Alex: Prosím

Alex: Budeš zasa riaditeľka

Alex: Prosím

Vtedy som už stratila trpezlivosť. Predstavte si že ste s chalanom vonku a začne vám písať váš bývalí. Telefón iba tak cingal. Nepozerala som sa kto mi píše no dobre som vedela že to je Alex.

Denis: Nechceš sa pozrieť kto ti píše.

Ja: Nie to je dobre.

A Alex mi ako narokom začal zasa písať.

Alex: Erika prosím. Odpíš mi.

Alex: Milujem ťa.

Alex: Si tu.

Alex: MILUJEM ŤAAAA

Vtedy som stratila zasa trpezlivosť a odpísala mu.

Ja: Daj mi pokoj. Nechcem ťa. A neotravuj tetaz sa to nehodí.

Alex: Však si s tým chalanom vonku. On sa k tebe vôbec nehodí. Si iná ako on. Je obyčajný.

Ja: Ty ho nepoznáš. Ako ho môžeš urážať.

Naštvalo ma že Denisa Alex urážal. No našťastie mi prestali písať. Konečne. S Denisom sme šli do nejakej reštaurácie a tam sme si dali pizzu a malinovku.

Prepáč mi za ten telefón. Písali Alex. Veď vieš. Stále chce aby som sa k nemu vrátila.

Áno chápem. To je vpohode. Ja si ti nevšímam.

Áno. Tak čo chutí ti pizza.

O áno je veľmi dobrá. Môžem sa ťa niečo opýtať.

Áno jasné.

Máš ho ešte rada.

No asi nie. Teda dúfam.

A chcela by si sa vrátiť do armády.

Áno. Chýba mi to. Bez toho nemám nič. Študovala som iba to. Bez toho som nula.

A nemôžeš sa vrátiť?

Neviem. Ale keby som sa vrátila nemohla by som s tebou chodiť von.
A kedy sa Erik vracia domov.

O dva dni.

Ide letecky.

Áno.

A ideš s ním.

Nie.

Porozprávali sme sa. Dojedli sme pizzu a išli sme m Denisovi. Zobrala som Erika a išli sme ku mne domov. Erik bol strašne unavený a hneď si ľahol a zaspal. Ja som sa osprchovala a tiež som si ľahla. Hneď som zaspala.
-----------------------------------------------------------
Ták ďalšia časť. Až teraz si uvedomujem že popiaok stále začínam ták ale nevadí. Budem rada ak dáte komentár a vote Ďakujem.😉😉😉

Vojak A VojačkaOnde histórias criam vida. Descubra agora