Capitolul 21 - Regenti rasfatati

3.1K 246 56
                                    


N/A Hello, castori. Capitol nou aici pentru voi! Va astept comentariile. Si am o rugaminte. Nu imi mai dati comentarii cu "next", fiindca ma enerveaza teribil. Postez cand scriu si cand pot, nu sunt robot. Daca vreti, spune-ti ceva dragut sau comentati fragmentele care va plac, dar nu imi mai spuneti replica aia. Va castoricesc si multumesc pentru intelegere!

XOXO Iss


Inaintam spre bordura de piatra a fantanii care ne-a unit cu magia sa. Christian iese primul, apoi ma apuca de solduri si ma ridica. Incep sa tremur vizbil, el urmandu-mi exemplul, insa intr-o maniera mai subtila. Subsolul a devenit la fel de rece ca la inceput, nicio urma de magie Divina ramanand. Tortele roz se apropie de mine si incep sa ma incalzeasca, dar nu indeajuns.

Probabil imi este frig datorita magiei cu frecventa atat de ridicata, imi dau cu parerea de una singura, apoi incep sa imi storc mai mult de jumatate de par. Va fi o aventura sa il usuc. Sau poate pot folosi magia.

- In noaptea aceasta va este interzis sa folositi magia, ne informeaza unul dintre preoti.

In noaptea aceasta nu o sa dorm ca sa imi usuc parul, ma informez singura.

- Ceea ce s-a intamplat...este unic, Maiestatile Voastre. In toate sutele noastre de ani, nu am vazut asa ceva, ne marturiseste un parinte cu barba pana la talie, ce poarta spiralele familiei Goldwitch.

- Conciliul si Consiliul vor afla cele intamplate de dimineata, insa de-abia dupa ce va vad pe voi doi. Ne-am sfatuit, sa stiti, si trebuie sa va spunem diverse lucruri. Unul dintre ele este ca noi treisprezece suntem numiti Inteleptii, un cerc secret ce asigura oranduiala monarhiei de veacuri intregi. Avem juramant sa protejam familia regala conducatoare, adica, acum, pe voi. Fiind atat de tineri, veti fi contestati, barfiti si atacati din toate partile, regale sau neregale. Raul este o alta treaba. Noi vorbim de popor, ne explica parintele Greenwitch cand eu si Christian ne stergem cu niste prosoape aduse de un calugar Brownwitch. Desi Consiliul profesoral are exceptii bune, Mariah Carlisle fiind una dintre ele, avem si exceptii mai putin bune. Care nu il plac pe print si pe dumneavoastra va considera incapabila.

Desi ne adreseaza jigniri intr-un mod indirect, fie ca nu sunt ale sale, o face intr-o maniera directa, la obiect, pe un ton prietenos, sincer si... intelept. Se preaintelege de ce este fostul Intelept al parintilor mei.

- Prin urmare, sfatul nostru este sa fiti sireti, continua parintele Graywitch cu un zambet... siret. Comportati-va ca si cum stiti ca tronul e al vostru, ca si cum toata viata vi s-a spus ca este al vostru, ca si cum deja conduceti. Ca si cum nimeni si nimic nu va poate invinge sau calca in picioare. Ca monarhi adevarati. Sau regenti rasfatati, chicoteste, mustata sa tresarind si ea. Nu, glumesc. Trebuie sa pareti maturi si siguri pe voi, chiar daca nu sunteti. Trebuie sa fiti cu un pas inaintea tuturor si acesta este motivul pentru care cercul nostru exista. Noi va vom furniza informatii despre oricine este important si va vom sfatui astfel incat sa faceti cele mai favorabile alegeri. Ati priceput, copii frumosi? intreaba cu un raset pofticios.

Dam din cap in semn afirmativ, ca niste scolari un pic cam buimaciti de tot ce se intampla. Adevarul este ca schimbarea lor de comportament ma da putin peste cap... Asa sunt toti vrajitorii batrani?

- Bun, acum trebuie sa mergeti inapoi pana nu se prinde cineva ca lipsiti. Haideti, fugiti, ne grabeste preotul Greenwitch printr-un semn al mainii.

Ajunsi singuri in gradina bisericii, fara tortele care emana caldura, incep sa dardai din nou.

- Si... ce mai faci? il intreb pe brunet, incercand sa fac conversatie.

- Pai, ma gandesc la ceea ce tocmai s-a intamplat, raspunde simplu, apoi da din cap ca si cum nu e nimic neobisnuit.

Universitatea magică din GraywichUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum