Capitolul 22 - Habar nu stiu

3K 233 66
                                    

N/A Neata, castori! Capitolas nou, sper sa va placa. Iar m-am intins, uuuups. Acum ma apuc sa scriu capitolul urmator, yay.

Spor la citit! Va astept comentariile!

XOXO Iss

Christian, spun de-abia trezita din somn.

- Mmmm? zice, intetindu-si stransoarea.

- Trezeste-te.

Deschid ochii si ma uit in jos, banuielile imi fiind confirmate. Oftez, insa nu pentru ca sunt nervoasa, ci pentru ca imi este destul de greu sa nu incep sa ma gandesc la ce ar putea face.

- Da-te de pe mine, ma rastesc si incerc sa par serioasa si convingatoare.

- Nu vreau, lasa-ma sa dorm.

Inchid ochii frustrata si tip la el sa se dea intr-o parte. Usor speriat, deschide ochii, insa cand vede ca totul e in regula se calmeaza. Apoi isi misca mana si scot un zgomot nedemn de o printesa. Si, pentru ca e Christian, desi isi da seama care e problema, se preface ca nu a auzit, si face din nou asta, inchizand ochii.

- Te omor, il avertizez printre dinti.

- Nu iti place, trage concluzia cu o expresie suparata.

- Nu am...zis asta. Haide, inceteaza. Te rog.

- Bine.

Normal ca, in loc sa isi dea mana la o parte, mai face inca o data o miscare brusca si ma face sa gem puternic. Isi scoate mana de sub rochia mea, apoi isi pune capul sub perna ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.

Ma rasucesc si ajung pe burta la marginea patului. Iau telefonul si privesc ceasul.

- E tarziu, trezeste-te, zic inainte sa parasesc incaperea.

Ma duc in fata oglinzii din baie si imi privesc reflexia. Par schimbata. Mai matura. Ar fi trebuit sa fiu alba ca varul si fara vlaga, avand in vedere toata magia si energia pe care am consumat-o, insa orice s-ar fi intamplat azi noapte, m-a revigorat. Imi indrept spatele, luand o postura demna de o viitoare regina.

Sunt eu oare gata sa fac asta? Sa ies din camera mea de mana cu Christian, aratand tuturor ca este al meu si ca eu chiar sunt o Greenwitch? Nimeni nu stia asta pana ieri, pana cand matusa mea mi-a facut o vizita si profesorii au fost nevoiti sa imi marturiseasca identitatea. Asadar, ziua de azi este, fara vreun dubiu, extrem de importanta. Asa cum au spus preotii – Inteleptii –, trebuie sa le arat tuturor cine sunt eu cu adevarat. Printesa regenta. Printesa coroanei. Viitoarea lor regina. Bineinteles ca frica care imi incolteste in suflet numai la acest gand nu imi da pace. Pana acum eram o nimeni si, in plus, nu am avut antecedente prea frumoase pe aici. Poate doar atunci cand corectam profesorii pentru ca greseau rezultatele...

Ma spal pe dinti in liniste, apoi imi fac o baie rapida, stiind ca e tarziu. Imi desfac coada si adaug mult balsam cand termin cu samponul, apoi ies din cada cu gheare si imi pun un prosop in jurul meu.

- Care era treaba cu magia si parul? intreb cu un zambet strengar cand il vad pe brunet stand pe marginea patului deja imbracat. Si de ce te-ai imbracat asa de elegant?

- Este o traditie, imi raspunde cu un ranjet copilaros. Dupa descoperirea semnelor trebuie sa purtam culorile reprezentative perechii noastre, continua el, ridicandu-se de pe saltea.

Ii analizez tinuta si constat ca poarta o pereche de pantaloni verzi, o camasa mulata gri-albastra, desfacuta la un nasture, o cravata verde usor larguta, un sacou verde din bumbac si pantofi asorati.

Universitatea magică din GraywichUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum