Was dit nou mijn moeder of zie ik het verkeerd?
Ik liep steeds dichter naar haar toe. Yusri volgde mij met zijn ogen.
Ik keek heel diep in deze mevrouw haar ogen. Haar ogen! Blauw heel blauw! Dit was het!
Ik stopte met lopen en dacht goed na. Hoe zag mijn moeder er ookal weer uit? Even kreeg ik tranen in mijn ogen. Dit was het ergste wat je kon wensen. Dat je bent vergeten hoe je moeder er uit ziet!Een ding is mij bij gebleven, haar ogen! Fel blauwe ogen had ze. Maar zij is niet de enige met fel blauwe ogen. Ik bedacht me en keerde me weer om.
Yusri keek mij diep in de ogen aan.''het komt goed'' waren zijn woorden. ''Ik hoop het'' antwoordde ik hopeloos. We liepen richting de auto en zag een wit busje heel hard onze kant op rijden.
Het busje was nabije en ik probeerde zo ver naar achteren duiken zodat ze mij niet raakte.
Tevergeefs ik voelde iemand trekken aan mij lange jurk en er werd iets tegen mijn mond aan gedrukt.
Binnen No time was ik weg, alles was wazig..
Ik had eindelijk de kracht om mijn ogen te openen. Ondertussen was het al licht buiten. Ik herkende het huis. Wat deed ik hier weer?
Ik probeerde alles omhoog te halen. Ik dacht en ik dacht.. Uiteindelijk wist ik alles weer. Dit was natuurlijk allemaal gebeurd door die stomme nichten van mij!
Ze hebben vast en zeker verteld waar ik me bevind. Daarna heeft mijn tante iemand op mij af gestuurd.
Ik keek naar de deur en hoorde hem lichtelijk kraken. Mijn hart ging tekeer ik was zo bang! Ik deed alsof ik sliep.
''Doe maar niet alsof je slaapt'' Riep mijn tante. Ik keek naar haar hand en zag dat ze een knuppel in haar hand had.
Waarom was het zo pik donker? Ik keek om me heen en zag dat alles af gesloten was. Alles was dicht!
Ze deed het licht aan. En kwam dichter bij. ''En? Heb je al gekeken of je zwanger bent of niet? Stoeptroep!'' .
Ik wist dat ik niks gedaan had. Ik hield me stil en luisterde naar haar. Ik wist dat ik toch niks meer kon doen. Dus ik liet alles hun gang gaan.
''Of zal ik dat kind zelf uit je buik slaan?''
Ik keek verschrikt naar haar op. "Tante hoe kun je zoiets zeggen! Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat ik mijn keusheid niet zal waken? Dat ik mijn maagdelijkheid niet zal bewaren voor na het huwelijk? Kijk naar jou dochters! Zij sloven zich uit voor jongens! Zij gaat naar disco zij geven hun eer weg!"
Wauw! Ik schrok van mijn eigen woorden. Nooit heb ik een weerwoord durven geven aan mijn tante.
En ja! Daar viel de eerste klap met de knuppel. Ze gaf me een paar harde op mijn hoofd en lichaam. En raakte al gauw buiten bewustzijn.
Ik was na een tijdje wakker en zag dat gelukkig niemand in de kamer zat. Ik hoorde mannen praten beneden en hoorde mijn tante heel hard lachen. Haar dochters hebben het niet van een vreemde dus!
O laat Yusri mij komen redden. Ik wilde het zo graag. Als hij dat doet zou ik naar Nederland kunnen gaan. Mijn spullen liggen gelukkig nog in het hotel. Voor het geval dat Yusri me komt halen.
Yusri komt me niet halen. Een van de beloften die ik heb gemaakt was dat ik niet moest vertrouwen op mensen maar op mezelf.
Ik hoorde de stemmen dichterbij komen. De mannen stem ook. Ik herkende die stem!
''Hoeveel per uur en wat kan ze allemaal?' Vroeg de mannelijke stem.
'"Alles wat je wilt meneer, het geld gaat linea recta naar mij toe, ik zal het haar even uitleggen wacht jij maar buiten"
Kon ik van het gesprek opvangen. Mijn hart ging tekeer.De deur ging in een klap open en in een klap dicht. "Jij gaat voor mij werken, je bent toch al een hoer. Waarom zou je mij geen geld kunnen opleveren daarvoor dan" riep ze lachend.
Alles trilde in mijn lichaam ik had het gevoel dat ik flauw zou vallen. De deur ging weer
open als een blok en dat was de man.Ik kon mijn ogen niet geloven! Was hij dit echt? Was hij echt zo !
Lieve mensennnn ik hoop dat jullie dit een leuk deel vonden! Stem reageer deel!❤️
JE LEEST
Moroccan aversion
RomanceOpgekropte gevoelens die steeds maar werden versterkt. Zonder dat ik het door had veranderde dat abrupt. Mensen komen en gaan in je leven. Er blijven enkele hangen. Vaak ga je ervan uit dat dat de mensen zijn die om je geven. Zoals familie of je eig...