YUSRI'S PERSPECTIEFIk heb zojuist de woorden van mijn leven gehoord. Heb ik serieus net een jaloerse Niraya mee gemaakt? Dit kan niet waar zijn. Dit zou zij nooit tegen mij gezegd hebben.
Heel mijn leven heb ik haar leuk gevonden maar ik wilde nooit dat zij dat gemerkt zou hebben. Dit is de eerste keer dat zij zoiets gevraag heeft. Al die tijd dacht ik dat zij mij niet leuk gevonden heeft. Omdat Niraya ooit tegen mij gezegd heeft dat zij gek was van Adil Achaabari, sinds dien heb ik de hoop opgegeven.
Nadat Niraya haar school verlaten heeft is er iemand anders in haar plaats gekomen. Onze school was speciaal voor hoog begaafden. De wachtlijst was van hier tot aan Tokyo. Er mochten maximaal 35 personen in een klas zitten, dus als de èen weg ging kwam een ander in diegene zijn plaats. In die plaats was Aliana gekomen.
Aliana zat dus naast mij, we moesten samen werkstukken maken en dus ook naar elkaars huis komen. We gaven elkaar een liefdesverklaring en zo hebben wij nu een paar jaar verkering. Om eerlijk te zijn zit het mij niet goed sinds dag 1.
De frustraties liepen hoog op. Maar iets in mij zei dat Niraya en Adil iets hadden dus dacht ik, dat dit niet kwaad kon. Misschien is dat ook zo.
Wat nou als dit niet het geval is. Zou ik moeten liegen tegen Niraya over mijn vriendin? Nee, we hebben elkaar gezworen nooit te liegen.
Gemengde gevoelens, ik voel een sterke band met Niraya. Ga ik dat nu verpesten?
'Niraya, ik heb een vriendin. Nadat jij van sch'. Ze keek mij grof en vurig met haar groene ogen aan. Waardoor ik heb besloten mijn mond verder te houden.
'Ja dat kan, wat leuk' Zei ze maar al te droog. 'En jij dan Niraya?' Durfde ik te vragen. Ze antwoorde niet en keek naar het raam.
Ja dus ze heeft met Adil. Ik was razend, te razend. Hoe kan ik dit zijn terwijl ik zelf een vriendin heb? Heb ik toch gevoelens voor Niraya? NEE Yusri dat heb je niet. Probeer ik mezelf wijs te maken.
Nog ongeveer 4 min en dan was ik gearriveerd in mijn huis.
Eindelijk aangekomen stapte ik uit. Ik hoorde de deur van Niraya nog steeds niet. Ik keek naar binnen en zag dat ze met een open mond naar buiten aan het kijken was.
Ik moest zo hard lachen maar ik hield mij in, vanaf nu probeer ik geen enkel emotie te tonen. Ze opende de deur , deed haar mond open en vervolgens weer dicht. Toen kwam het in haar op in welke situatie wij ookal weer zaten.
We liepen samen naar het huis en ik opende de deur. Ik liet haar, haar kamer zien en ze zweeg nog steeds. Nooit heeft ze het zo lang kunnen volhouden. Ze was 100 procent jaloers. Dit deed me goed. Ik wist niet waarom maar ik voelde me goed. Dit had niet zo mogen zijn maar ik kon er niet omheen draaien.
Mijn telefoon ging af en de nummer stond opgeslagen als'VROUWTJE'. Ik keek gelijk of Niraya dit ook gezien heeft. Ja dit heeft ze gezien, onze ogen ontmoette elkaar. Maar snel genoeg zag ik de haat in Niaraya's ogen.
JE LEEST
Moroccan aversion
RomansaOpgekropte gevoelens die steeds maar werden versterkt. Zonder dat ik het door had veranderde dat abrupt. Mensen komen en gaan in je leven. Er blijven enkele hangen. Vaak ga je ervan uit dat dat de mensen zijn die om je geven. Zoals familie of je eig...