Ik kon mijn ogen niet geloven! Was hij dit echt? Was hij echt zo !
Alles in mijn hoofd leek te draaien. Ik kon dit werkelijk niet geloven. Was niemand serieus, NIEMAND te vertrouwen?
'Yusri? ben jij dit echt?' vroeg ik radeloos.'Owh nog een bewijs dat je een hoer bent, hem ken je zeker al' zei ze op een grove manier. Ik wist me geen raad op dat moment en heb besloten mijn mond te houden. Al hoewel ik Yusri op een vrij woedende manier heb zien kijken, na dat de woorden ratelden uit mijn tante haar mond.
Voordat ik zo een grote vooroordeel heb zitten maken? Misschien was dit zijn wel plan! Maar ik had nog geen zekerheid, dus durfde ik mezelf niet blij of boos te maken.
'Wat treuzel je nou? Pak je spullen en ga met hem mee'. Ik probeerde haar zin te vatten, want ik heb namelijk GEEN spullen. 'Tante welke spullen bedoel je? Ik heb denk ik niet de kleren die je voor je ziet?'. Ik hoorde Yusri grinniken. Vervolgens gaf hij mij een knip oog op een heel intieme manier. Even wist ik niet of dit nou op een goede of wrede manier bedoelt was. Maar het liet mij koud, ik was nog nieuwsgieriger naar wat er zou gebeuren.
Ik keek mijn tante aan en ze wees naar haar kamer. Ik liep haar achterna en ze gaf me een zak met lingerie.
Ik schrok en keek haar aan. Ze genoot zo erg, ik kon mij dit gewoon niet voorstellen! Hoe in vredesnaam kan je je nichtje zo in de zeik laten nemen en ervan genieten!
Ik pakte het zakje rustig aan, en liep rustig naar de deur. ~maak haar kapot~ waren haar laatste woorden. Ik probeerde Yusris gezicht af te lezen. Maar het stond emotieloos.
We stapten beide zijn auto in. Ik durfde het hele rit mijn mond niet te openen. Bang TE bang dat ik weer teleurgesteld zou worden. Ik keek hem om de 3 min aan kijken of hij wat los liet. Vervolgens stopte hij voor een groot huis. Hij deed de ramen omhoog en keek mij aan. Ik was zo nieuwsgierig en keek hem gebroken aan met het zakje in mijn hand. Ik voelde mijn beide handen veranderen in zweet handen.
Vervolgens brak zijn mannelijke lach onze kruisig oog contact. Na 5 minuten was hij nog niet uit gelachen. Ik begreep het niet en keek hem nog onbegrijpelijk aan.
'Niraya? Even serieus heb je geen vertrouwen in mij? Denk je serieus dat ik je ooit op die manier onwillig zou willen aanraken?'
Mijn hart maakte overuren, ik was opgelucht. Ik was zo blij dat ik de controle over mezelf kwijt raakte. En gaf hem een hartstochtelijk knuffel. 'Ow Yusri !! Je hebt mij geredt, ow wat ben ik blij!'
De frustratie overwon en elke traan als bloed gleden over mijn wangen. Ik wist niet waar ik kijken moest en keek Yusri aan. Ik zag aan zijn ogen dat hij hoogst waarschijnlijk mede lijden had.
Uit eindelijk voelde ik dat iets mijn hand vergezelden. En vanzelfsprekend was het yassirs hand. Ik voelde mezelf warm worden. Mijn wangen waren vuurrood vertelde de spiegel mij.
Hij bewoog zijn hand lichtelijk naar mijn wang en wreef er zacht overheen. Ik voelde mezelf gelukkig worden. Ik durfde hem niet aankijken.
Mannelijk startte hij weer zijn auto op en reed verder.
Hoe kan dit vriendschap zo in liefde zijn veranderd? Vroeger vond ik hem wel aantrekkelijk, maar heb nooit in mijn hoofd gehad dat dit meer zou worden dan vriendschap.
We durfde vroeger over allerlei dingen te praten. Toen bedacht ik mij iets! Ik had vroeger het gevoel dat ik alles kon vertellen aan hem. Dat kon ook! Alleen ik dacht dus echt ALLES. Voor het eerst in mijn leven was ik verliefd op iemand in mijn kindertijden. 15 was ik en ik was stapel op Adil achabaari, dit vertelde ik mijn beste vriend Yusri. Altijd als ik wat vertelde aan hem , was hij altijd heel oplettend en deed hij alsof het hem boeide. Maar toen ik dat vertelde deed hij heel nonchalant. Dus beloofde ik mezelf dat ik hem dat nooit meer zou vertellen. Ik was als de dood dat we ooit ruzie zouden hebben. Maar destijds dacht ik dat hij ruzie met hem had. En nu denk ik dat hij destijds mij leuk vond.
Ach dat zal vast onzin zijn , want ik vond en vind mezelf niet een plaatje om te zien. Zal hij een vriendin hebben gehad nadat ik Nederland heb verlaten. Vast wel, hij zal vast een andere meisje in het oog hebben. Hij is geen lelijke jongen, jaloerse gevoelens bekropen mij.
Yusri vertelde later pas dat we bij elkaar in de klas zaten en zo kwamen al de herinnerringen omhoog. Dit wist hij al een hele tijd. Maar hij heeft me alleen verteld dat hij mij had gezien bij mijn moeder thuis. Integendeel! Wij waren hele goede vrienden. Alleen nadat ik van Nederland naar Marokko ben verhuisd was ik alles daar een beetje vergeten.
NIRAYA waar denk je aan! Dit soort gevoelens moeten verboden zijn voor mij. Het is Yusri jou Beste vriend en niet je vriend. Ik moet het denk ik hierbij laten.
Maar dat terzijde, het prikkelde. Ik wilde zo graag weten of hij toen ook een ander meisje heeft ontmoet. Maar het glipte mijn mond uit, keer op keer.
'Uhm Yusri, heb je je verliefd laten maken door een meisje, in de tijden dat ik dat niet heb bij kunnen wonen?' NIRAYAAAAA wat heb je gedaan! Ik heb zo een spijt van mijn woorden. Waarom in vredesnaam heb ik dit gezegd! Hoe durf ik!
Lieve lieve mensen! Sorry voor de belofte die ik heb gemaakt en niet heb na gekomen! Laat dit deel een vergeef middel zijn geweest voor jullie! Blijf STEMMEN en REAGEN dit is voor mij een motivatie om door te schrijven! DANKJEWEL VOOR JULLIE LOVE EN IK ZOU HET LEUK VINDEN ALS JULLIE MIJN VERHAAL ZOUDEN DELEN.
JE LEEST
Moroccan aversion
Storie d'amoreOpgekropte gevoelens die steeds maar werden versterkt. Zonder dat ik het door had veranderde dat abrupt. Mensen komen en gaan in je leven. Er blijven enkele hangen. Vaak ga je ervan uit dat dat de mensen zijn die om je geven. Zoals familie of je eig...