A pszichológushoz érve valami rossz előérzetem volt. Most nem az a szokásos félek dolog tört rám, hanem valami olyan ami azt sugallta, hogy menekülj!
A rendelőbe érve egy harminc év körüli férfivel találtam szembe magam. Anya egyből ki is ment, így egyedül hagyott. Nem volt szándékomban elmondani a férfinak a problémámat, mivel nincs is problémám. Ha nagyon muszály, akkor azt mondom, hogy rosszakat szoktam álmodni gondoltam.
- Üdvözöllek, Ruby! Kérlek feküdj le ide!- mutatott egy kisebb ágyra.
Engedelmesen lefeküdtem és a kezemet a hasamra helyeztem
- Nos, Ruby! Anyukád mindent elmondott a problémádról! Most azt fogom kérni, hogy csukd be a szemed és mond el mit látsz!
Behunytam a szemem és vártam.
- Sötétséget látok- feleltem frappánsan és kinyitottam a szemem.
- A pszichológusom tőlem két méterre állt, egy késsel!- rémülten felültem az ágyban.
Megse tudtam moccanni. A férfi felemelte a kést és gúnyosan elmosolyodott
- Nem kell félned, Ruby! Hallod, Ruby, ne félj!
- Tessék?- kérdeztem dadogva
Először a meglepettségtől azt hittem, hogy képzelődöm.
- Nem kell félned, Ruby! Hallod, Ruby, ne félj!
Rémülten kiszálltam az ágyból és az ajtó felé rohantam. Még egyszer visszanéztem. A férfi ugyanott állt ahol az elöbb. Késsel a kezében. Már att attól féltem, hogy felém hajítja. Kiszaladtam az ajtón. Sehol senki. Anyu merre van? Erről nem volt szó, hogy itthagy!
Leszaladtam a lépcsőn. Csak az járt a fejemben, hogy minnél hamarabb kijussak innen. A szívem zakatolt, a kezem izzadt, mégis jéghideg volt, a sírás kerülgetett. Kiszaladtam az ajtón. Reggel még sütött a nap, mostmeg egy órási fekete esőfelhő terítette be az eget. Ilyet még nem láttam!
Elkezdtem szaladni! Hogy hova? Azt én sem tudtam! Csak annyit, hogy hogy innentől jó messze!
YOU ARE READING
Bezárva
ParanormalSegítség! Nem engednek ki innen! Nem tudok menekülni! Egyre durvább és durvább dolgok történnek ebben a városban! Lost city. A hely amit nagy ívben kerülj el!