~5~

230 14 5
                                    

Már harmadik napja aludtam Davidéknál. Semmi kedvem nem volt hazamenni. David nagymamája adott ruhákat, használhattam a fürdőt. Nem mentünk ki az utcára. A függönyök bevoltak húzva, csak néha néztem ki.

Az egész város lassan megváltozott. Az eső zuhogott, leszakadt az ég, a szél hatalmas erővel fújt. Az utcán sétáló emberek sokszor megálltak és elkezdték bámulni a házat hosszú percekig. Mikor ilyenkor néztem ki az ablakon rémülten visszahúztam a függönyt és a falnak támaszkodva körbenéztem a szobában. David nagymamáját pillantottam meg az ajtóban.

- Ne nézz ki az ablakon- mondta nyugodt, de ellentmondást nem tűrő hangon

- Ez normális?- kérdeztem

- Nem... itt semmi sem az!-mondta és kiment a szobából

Már úgy két hete lehettem Davidéknél. Ez már nem normális! A telefonom működik, a szüleim bármikor hívhatnának.

David lépett be a szobába. Leült a mellettem lévő fotelbe.

- Te tudsz róla valamit, hogy mi folyik itt?-kérdeztem tőle

- Nem. Tudtam, hogy valami nincs rendben itt. A nagymamám is tudta. A többi ismerősöm azt mondta, hogy ez hülyeség. Most meg egyre durvábbak a dolgok...

Aznap este lementem a konyhába. Margaret éppen mosogatott.

- Ruby, miért nem alszol?- kérdezte felsem nézve a munkából

- Egy pohár vízért jöttem

- Menj be a nappaliba, főzök neked egy teát.-mondta

Leültem egy fotelbe. Észre vettem, hogy a dohányzó asztal alatt van egy kartondoboz. Kíváncsiságból belenéztem. Sok-sok levél és újság. Ahogy a dobozban turkáltam, megakadt a szemem egy régi kéziraton. Beleolvastam. A városró minden levolt írva benne. A története, furcsa dolgok... A kéziratot a zsebembe gyűrtem. Megittam a teát és felszaladtam a szobába. Bementem a mosdóba. Lehajtottam a wc ülőkét és ráültem. Elkezdtem olvasni a kéziratot.

Nem tudom, hogy ki írta azt a levelet, de sok információt osztott meg velem, vagyis a címzettel akit csak úgy hív, hogy "te" Annyit tudtam meg, hogy ez a város tele van paranormális dolgokkal. Nem tudhatjuk, hogy itt ki ember és ki démon, vagy esetleg halott lélek. Vannak itt olyanok is akik emberek, de őrültek vagy pszichopaták. A démonok, a halott lelkek és a többi paranormális lények többnyire ártalmatlanok. Csak akkor támadnak (vagy ölnek) mikor felbosszantják őket. Az őrültek és a pszichopaták csinálják a hirtelen történő ijesztegetéseket, fenyegetéseket. A "lények" nem ijesztegetnek. Max a jelenléttükkel vagy a számukra normális viselkedéssel. Az őrültek és a pszichopaták estleg az őrült pszichopaták jelenléte a paranormális dolgok miatt gyakori. Egy régi újság cikke szerint egy elmegyógyintézetet alapítottak valahol a városban. A normális emberek egyszer csak észreveszik, hogy ez a város paranormális. Elkezdenek erről beszélni mindenkinek, de senki sem hisz nekik. Egyre furább dolgokat hallanak és látnak erre, hopp bekattannak. Majd jön az intézet, de ettől még inkább megőrülnek. Amit viszont senki sem tud biztosan az az, hogy kik vannak többen. A "lények" vagy emberek?! Lehet, hogy csak pár száz ember van és a várost is a paranormális lények irányítják.

BezárvaWhere stories live. Discover now