Korán keltem, hogy hamar a főtérre érjek. Adam már ott várt. Odamentem hozzá. Köszönés képpen egy adag újságot nyomott a kezembe.
- Neked is jó reggelt! -utaltam arra, hogy eléggé bunkó volt
- Eggyütt dolgozunk, nem a legjobb barátok vagyunk!- háborodott fel
- Azért nem esne nehezedre köszönni!- vágtam vissza
Ellégé furán nézhetett ki, hogy két újság osztogató fiatal veszekszik és már pár ember várakozott körülöttünk, hogy kapjon újságot, úgyhogy abbahagytuk. Húsz percel késöbb Adam megszólalt.
- Bocs, nem akartam szemétnek tűnni, csak...
- Oké értem.- sóhajtottam -felejtsük el! -tettem hozzá
- Oké.
- Amugy -kezdtem - eleve úgy jöttem ide, hogy mindenkivel szigorúan szakmai kapcsolatom lesz...
-De miért? -kérdezte
- Mert nincs értelme megbízni senkiben! Mert a szüleim is elárultak, majd a legjobb barátaim is kiléptek az életemből szó nélkül! Ha még egy valakihez is közelkerülök, akkor ugyanúgy csalódnom kell! - ordítottam. Nem direkt, csak így ez az egész nekem sok volt.
- Figyelj -húzta mosolyra a száját -én nem hagyom el azokat akiket szeretek- mondta.
Ahogy elnéztem rajta, láttam, hogy őszíntén beszél. Odarohantam hozzá és megöleltem. Könycseppek gyűltek a szemembe. Ahogy Adam észrevette, hogy összekönnyeztem a kezét, elkezdte simogatni a fejem.
-Nyugi! Tudom milyen érzés ez! -suttogta a fülembe.
Erre is csak én vagyok képes. A fejembe veszem, hogy nem barátkozok össze senkivel, erre tessék.
- Amugy -kezdtem- mondta Mr. Payn, hogy minden újságot kikell osztani. Mi van ha nap végére még marad?- kérdeztem
- Nem tudom! Mindig is kitudtam osztani a lapokat a nap végére.- mondta
- Értem.
Délután már alig jöttek az újságért. Nem lepett meg. Ellégé unatkoztam, de csak eljött a nap vége. Adammal lépkezdtem a főnökünk irodaháza felé. Mikor beléptünk az ajtón, egyböl felmentünk a főnök irodájába. Bekopogtunk majd beléptünk az ajtón. Egy szürke, üres dolgozószoba fogadott minket. Az elöttünk lévő asztalnál ült Mr. Payn.
- Ugye nem maradt újság? -kérdezte, felsem nézve a munkájából
- Nem! -mondta Adam határozottan
- Rendben! -itt a fizetésetek mondta
Odamentünk a szürke asztalhoz és elvettük a pénzt. Elköszöntem Adamtől és hazaindultam.
YOU ARE READING
Bezárva
ParanormalSegítség! Nem engednek ki innen! Nem tudok menekülni! Egyre durvább és durvább dolgok történnek ebben a városban! Lost city. A hely amit nagy ívben kerülj el!