Po dvanácti letech

10.8K 425 19
                                    

Seděla jsem tam jak socha. Nedokázala jsem se pohnout. Byl ještě krásnější. I Emma si všimla, že jsem celá ztuhlá.

,, Co je Em? Nějak jsi zmlkla..."

podívala se stejným směrem a asi to pochopila. 

,, To je...?"

,, Jo to je Harry."

,, Kurva Emily.... Vždyť ten je úplně k sežrání!" 

,, Jo já vím.."

Obě dvě jsme ho sledovaly. Byl tam ještě se dvěma chlapi a pomalu se blížili k baru. Srdce mi začalo rychle bušit a radši jsem si objednala ještě jednu dvojitou vodku. Rychle jsem jí do sebe nalila. Harry a jeho společnost (jestli se to dá takhle nazvat) si sedli asi o dvě místa dál od nás. Snažila jsem zachytit nějakou část jejich  rozhovoru a myslím, že se mi to i povedlo. Když jsem se na ně dívala, tak jeden z nich(blonďák) se koukal na parket, druhý se koukal, kdo sedí na baru a Harry jen popíjel pití co si objednal. Letmo jsem se na ně podívala a viděla jsem, jak ten druhej drká do Harryho, aby se koukl mým směrem. Rychle jsem se otočila zpátky a dělala jakože nic. Cítila jsem na sobě jejich pohledy. Jeho kamarád vstal a Harry ho následoval. Nevím, kde skončil ten třetí, ale to mi bylo v ten moment jedno. Jediné, na co jsem dokázala myslet, byl blížící se Harry. Jeho kamarád si stoupl mezi mě a Emmu.

,, Čau kočky. Můžu vás já a můj kámoš Harry na něco pozvat?"

Emma se ujala slova. 

,, A že by ses třeba představil?"

,, Gabriel. A tvé jméno krasavice?"

,, Emma a Emily je moje kámoška."

ukázala na mě, já se znova napila a ukázala barmanovi, ať mi nalije další. Pořád jsem na sobě cítila jeho pohled. Bylo mi strašné vedro. Nalila jsem do sebe další panák a vstala. Všichni tři se na mě podívali, ale já koukala jenom na Emmu. 

,, Jdu na parket. užij si to tady s... No nic."

Došla jsem doprostřed parketu a začala se vlnit do rytmu hudby. Cítila jsem dotek na mých bocích. Věděla jsem jistě, že je to Harry. Přitáhl si mě blíž k sobě a já se začala ještě víc snažit. Chybělo mi to. Jeho doteky, které mi posílaly do celého těla jiskry elektřiny, jeho svalnaté ruce... A hlavně on. 

,, Emily. Pořád tak stejná."

Už jsem to nemohla vydržet. Otočila jsem se a podívala se do jeho nádherných očí. Najednou mě políbil. Nejdřív lehce, ale celé se to stupňovalo. Jeho ruce se objevily na mém zadku a ty moje zabloudily do jeho vlasů. Nemohla jsem to vydržet. Chtěla jsem se ho držet a nikdy nepustit. Když jsem se od sebe odlepili, tak jsme se dívali zase navzájem do očí. 

,, Nechceš jet puso ke mně?"

Musela jsem se zasmát. 

,, Jasně, že chci. Ale táta mi řekl, že musím být do desíti doma."

opět jsme se zasmáli a já se vydala hledat Em, která naštěstí seděla ještě na baru a bavila se tam s Gabrielem. 

,, Emm?"

,, Emily! Copak?"

,, Harry mě doprovodí domů. Vadí to hodně?"

,, Děláš si...? No nic. Jeď. Ale do desíti ráno o tobě chci slyšet. Víš proč."

podívala se hnusně na Harryho, ale mně to bylo jedno v ten moment. Harry mě chytil za ruku a vedl mě ven. 

A já? 

Já se jen nemohla dočkat, až zase zažiju ten úchvatný sex, který jsem už dvanáct let neměla. 

--- 

Další díl! :DD Na to, že jsem ho napsala 15. července ho vydávám o trošku později :D Ale tak nic, že? :DD Doufám, že se vám líbí. :)) A každý koment i votes potěší. :)

Vaše Ell :) 

After a Long TimeKde žijí příběhy. Začni objevovat