Hezké probuzení

7.3K 303 9
                                    

Ráno mě probudilo slunce, které zářilo do místnosti přes žaluzie.

,, Dobré ráno Em."

Otočila jsem se směrem k Harrymu.

,, Dobré ráno."

Dal mi krátkou pusu a oba jsme se na sebe usmáli.

,, Takovéhle rána se mi líbí. takhle by to mohlo být furt."

Musela jsem se zasmát, ale musela jsem se ztišit, protože jsem si uvědomila, že vedle spí holky.

,, No to určitě. Klidni Harry."

Harry se překulil na mě a začal mě na líbat na krk. 

,, Ale no tak Em... Neviděli jsme se 12 let. A 12 let bez tebe je trošku těžký, víš?"

Musela jsem se zase zasmát.

,, Je vtipné, jak si věříš. Neříkej mi, že náš režisér filmů za celých dvanáct let neměl sex ani s jednou filmovou hvězdou."

,, No neříkám, že jsem měl dvanáct let celibát... Ale taky nepopírám, že ty jsi ta nejlepší v posteli."

Jeho ruka zabloudila do mého klína. Oba jsme se na sebe usmáli, ale jak to vypadalo, tak Harry měl jiné plány.

,, Co kdybychom se spolu vysprchovali?"

Jen jsem přikývla. Vstal ze mě a podal mi ruku, kterou jsem přijala. Šel se mnou do koupelny. Strčil mě lehce do sprchového koutu a zavřel za námi dveře.

....

Vešla jsem v mém saténovém župánku do kuchyně, kde už všichni seděli a snídali.

,, Dobré ráno."

,, Dobré."

Všichni mi sborově odpověděli. Podívala jsem se na stůl, kde byly palačinky a vedle toho misky s ovocem a balení nutelly.

,, Mňam. Kdo to ukuchtil?L

Harrry zvedl ruku do vzduchu s úsměvem na tváři.

,, Zasloužím se za to pusu?"

Sedla jsem si na volnou židli, která byla 'náhodou' vedle něj. Naklonila jsem se k němu a dala mu pusu na tvář. Usmáli jsme se na sebe a já se pustila do těch výborných palačinek.

,, Bože ty jsou dobrý."

V ten moment, kdy jsem tohle řekla, tak Harrymu zazvonil telefon.

,, To bude Dara."

Vstal od stolu a šel do obýváku pro telefon. Slyšela jsem, jak to zvedl, ale pak jsem šla nandat špinavé nádobí do myčky.

Za chvíli přišel do kuchyně Harry a usmál se na Denisu.

,, Jdi se obléct. Jedeme domů. Mamka mi volala, že už jsou doma."

,, Ale no tak strejdo..."

,, Žádné psí očka! Uvidíte se s Tay ještě, o to se postarám. Já bych tu taky nejradši zůstal, ale dostal jsem příkazy zezhora."

Tay i Denisa se zasmály a já se jen usmála na Harryho.

...

,, A kdy se uvidíme my dva?"

Už jsme všichni stáli v předsíni.

,, Nevím."

Harry si vzal bundu a podíval se zas na mě.

,, Zítra si tě  vyzvednu v kanclu a půjdeme na oběd."

---

Ahoj! Další část je tu <3

El :))

After a Long TimeKde žijí příběhy. Začni objevovat