Sen

2K 65 7
                                    

Posadil mě na stůl a začal mě líbat na krku.

,, Co tu děláš Harry? Já myslela, že se vracíš až zítra ráno?"

,,Měl jsem přijet. Ale natáčení skončilo dřív a tak jsem sem přijel. Vadí ti to?" v ten moment mě kousl do krku a já tiše zavzdychala.

,, Takže nevadí." a pak jsme už nemluvili. Vytáhl mi ze sukně halenku a přetáhl mi jí přes hlavu. Zahodil ji někam ke křeslu a vzal ty moje holky do ruky. Políbil mě a rukama přejel dozadu k mému rozepínání od podprsenky. Podprsenku zahodil k mé blůzce a ústy se přisál k mé pravé bradavce. Mé ruce se zapletly do jeho vlasů a užívala si jeho jazyk na mém prsu. Pomalu se ode mě odtáhl a já si stoupla. Jeho ruce mi rozepnuly sukni a ta sjela po mých nohách až dolů. Najednou jsem se objevila zase na stole. Na nic nečekal, rozepnul si kalhoty, odhrnul mi kalhotky a najednou jsem cítila příjemný tlak mezi nohami. Pomalinku zrychloval a přitiskl si mě k sobě. Pořád dokola... dovnitř a ven...

-

,, Uvidíme se zítra večer ano?" právě jsem se s Harrym loučila a pravou rukou si trochu urovnala rozcuchané vlasy.

,, Vyzvednu si tě u tebe v osm. Pa Em."

,,Pa." Zavřel za sebou dveře a já ještě celá fru fru si sedla za stůl a snažila se něco udělat. Za ten týden, kdy tady Harry nebyl, tak jsem makala jako za starých časů. Prostě od doby, co se tu zase objevil ve městě Harry, mám hlavu plnou skvělého sexu a... Harryho. Věděla jsem, že pokud dneska neudělám tuhle práci, tak zítra mohu na nějakou večeři zapomenout. Začala jsem makat. Zavolala jsem mámě, aby vyzvedla Tay, abych mohla ještě chvíli pracovat. Jen jsem si skočila pro něco k jídlu a pak se zas vrátila do práce. Okolo osmé večer jsem skončila a já hned vyrazila k rodičům, abych si vyzvedla Taylor. Když jsem dorazila k rodičům, tak mi mamka řekla, že Tay usnula a abych jela domů. Tak jsem teda jela domů, kde jsem se hned naložila do vany. Byla jsem strhaná jak borůvka. Oči se mi zavíraly a já jen silou vůle vylezla z krásně teploučké vany. Navlékla jsem si dlouhé tričko a vlezla si do měkoučké postele. Pustila jsem si telku, nastavila vypínání a podívala se rychle na mobil, jestli mi náhodou někdo nepsal.

Našla jsem zprávu od Harryho:

Harry: Dobrou noc. Máš zítra večer volnej byt a nebo s námi jde na večeři i Tay?

Já: Taylor hlídá mamka s tátou, takže máme byt jen pro nás. Copak máš vůbec v plánu? Kam jdeme na večeři?

Harry: K tobě. Ale vařím já. I přinesu všechny suroviny a tvůj jediný úkol bude ten, abys vypadala k nakousnutí (což ty takhle vypadáš furt).

Já: Tak pokud nemusím vařit, tak s tímto nápadem souhlasím.

Dala jsem mobil do nabíječky, zhasla světlo, vypnula jsem televizi a uložila se ke spánku.

Byli jsme spolu všichni tři v Central Parku. Jedli jsme zmrzlinu, Taylor byla celá upatlaná od čokoládové a Harry mě objímal okolo ramen.
,,Miluju tě." Podíval se mi do očí a já ho jen políbila.
,, Škoda, že jsme se 12 let neviděli. Mohlo to být všechno jinak."
,,Emily, kdybychom spolu byli celou tu dobu, tak bychom si to teď tak neužívali."
Najednou jsme se objevili u mě v ložnici. Jenom já a Harry. Ležel na posteli a já si na něj obkročmo sedla. Políbila jsem ho na rty a jemně mu přejela jazykem po spodním rtu. On mi vyhrnul tričko a...

6:00. Proč budík musí být vždycky takovej kazišuk? Vstala jsem a vlezla si do sprchy. Byla jsem celá mokrá z toho snu. A to se tam toho tolik nestalo! Připravila jsem se, udělala si kafe a vyrazila do práce.
V práci už na mě čekala moje asistentka s tunou nových papíru, přes které jsem se měla překousat. Jenže já měla myšlenky úplně jinde. Od té doby, co se tu objevil Harry, tak moje pracovní morálka stojí za prd. Měla bych přemýšlet nad tím, jak rozdělit majetek mých klientů a ne na to, kolik pozic bychom byli schopni s Harry vystřídat za jednu nerušenou noc.
Pro jistotu jsem si ztišila zvonění, aby mě nikdo nerušil a mohla jsem v klidu pracovat. Poslala jsem asistentku pro oběd a pořádný kafe a pustila se do práce.
Ani nevím jak, ale najednou byly 3 hodiny odpoledne. Dodělala jsem poslední strany spisu a rozběhla jsem se domů.
Cestou domů jsem jen zavolala mámě, abych se zeptala, jak se vede Taylor a doma už jsem ze sebe shazovala věci, abych mohla vlézt do sprchy. Ale hned ve sprše jsem měla dilema.
Mám si oholit nohy?
Radši Jo. Sice bych chtěla dneska dělat ofuky, ale jestli vytasí ten svůj kalhotky-strhující úsměv.
Po dvou hodinách jsem byla připravená a měla jsem ještě hodinu na úklid bytu.
Všechno bylo perfektně uklizené a já normálně uvažovala nad tím, jestli si vůbec chci nechat ničit kuchyň nějakým vařením.
V ten moment zazvonil zvonek a za dveřmi stál Harry.
,,Tak čím chceš začít? Jídlem a nebo mnou?"

After a Long TimeKde žijí příběhy. Začni objevovat