Konečně znova

10.5K 397 19
                                    

Přijeli jsme k němu. Vyjeli jsme výtahem nahoru a hned, co za námi bouchl dveřmi, jsme se na sebe vrhli. Hladově jsme se líbali, jako kdybychom chtěli dohnat těch dvanáct let, co jsme se neviděli. Pomalu mě někam vedl, ale naše rty neodlepil. Objevili jsme se v ložnici. V ten moment mi bylo úplně u prdele, jak ta ložnice vypadá. Chtěla jsem, aby už byl ve mě a já zažila ten skvělý pocit orgasmu, který jsem s Richardem (a taky s nikým jiným) nezažila. Rychle jsme ze sebe strhali oblečení a Harry mě strčil na postel. Začal mi obsypávat krk polibky a já se pod kroutila jak had. Přes ramena k prsům, pak pomalu dolů po bříšku , až se dostal mezi moje nohy. Začal mi sát poštěváček a já se toho nádherného pocitu nemohla nabažit.

Najednou se objevil nade mnou, udělal rychlý pohyb a oba jsme vzdychli. Rychle se pohyboval, já mu zatínala nehty do zad a snažila se tlumit vzdechy, které vycházely z mých úst.

---

Probudila jsem se se skvělým pocitem.

Bože, jak mi tohle chybělo...

Harry ještě spal a já se rozhodla, že si udělám kafe. Vstala jsem, navlékla na sebe jeho košili a šla to tu prozkoumat. Kuchyň jsem po krátkém hledání našla a udělala dost kafe i na potom. Nalila jsem si do hrníčku, trošku dolila mlékem a šla se podívat, co je v ledničce. Na to, že je chlap a bydlí sám, tak tu má dost jídla. Vytáhla jsem šest vajíček a začala připravovat dvě menší omelety se slaninou.

Už jsem podávala omelety na stůl, tak se ve dveřích objevil rozespalý Harry.

,, Dobré ráno."

,, Dobré ráno Em."

Sedli jsme si ke stolu a já mu podala cukr.

,, Ne díky. Naučil jsem se nesladit."

,, To se dá?"

,, Ty si taky nedáváš cukr, ale jen mléko."

,, Ale to je něco jiného."

,, Em. Není. A co nového ve světě té populární Emily?"

,, Za těch dvanáct let nic moc. Ty?"

,, Jako fakt? Co práce? Co chlapi? Co rodina? Chceš nebo nechceš?"

,, Pracuju u táty ve firmě. Na chlapi ses ani nemusel ptát, když jsem se s tebou v klidu vyspala. A rodinu mám, takže jsem ti na vše odpověděla."

Harry se na mě tázavě podíval a já se pustila do vysvětlování.

,, Ve dvaceti-čtyřech letech jsem si vzala mého spolužáka, o rok později jsem porodila malou Taylor, a o rok později jsem se s ním rozvedla, protože mě podváděl."

Harry na mě koukal jeho nádhernýma očima a já upila kafe.

,, Takže mi chceš říct, že máš malou dceru? Kde je teď?"

,, Je u mamky s dědou. Zeptala jsem se, jestli by mi jí nepohlídali."

,, Takže z tebe je mamina, jo?"

Harry se zazubil a já ho fákla do ramene. Uklidila jsem věci ze stolu a šla se obléct do mého oblečení. V předsíni jsem nazula boty a chtěla vypadnout, ale Harry mě chytil za ruku a otočil si mě směrem k sobě.

,, Ty se ani nerozloučíš?"

,, Ahoj Harry."

,, To mi nestačí. Uvidíme se ještě?"

,, Možná."

S tímhle jsem se otočila a odešla z bytu.

---

Další díl je tady <3 Já jsem ale šikovná :DDDD Tak snad se líbí <3

Vaše Ell :3


After a Long TimeKde žijí příběhy. Začni objevovat