Po hádce s Emmou, jsem oblékla Tay a vyrazily psolečně do parku. Cestou jsem si koupila kafe a Tay sťávu. Byl nádherný jarní den a obě dvě jsme se kochaly pohledem na Central Park. Hned, co jsme došly na dětské hřiště, tak Tay utekla někam do středu. Já si sedla na moji obvyklou lavičku, položila kafe vedle mě a začala číst nějakou knihu, kterou jsem si vzala jako první doma.
Popíjela jsem kafe a četla si, takže jsem si ani nevšimla, že nade mnou někdo stojí. Až ten nádherný hlas mě probral.
,, Můžu si přisednout?"
Podívala jsem se nad sebe a tam se na mě usmíval Harry. Jen jsem přikývla a on si sedl.
Zavřela jsem knihu a podívala se na Tay, jestli je v pořádku. Hrála si s nějakou černovláskou. Když jsem se podívala na Harryho, tak se koukal stejným směrem.,, Co vlastně děláš na dětském hřišti? Hraješ si na pedofila?"
Oba jsme se zasmáli, ale Harry zavrtěl hlavou.
,, Ne. Ta černovláska, se kterou si hraje Taylor. Je to moje neteř."
,, Počkej... To je dcera Dary? Vždyť je úplně celá po Daře."
,, Je. Její táta se už teď netěší na to, až za malou Denisou budou chodit kluci, aby je zvali na rande."
Oba jsme se zasmáli a začali si povídat o dětech. Děti bylo docela universální téma, které jsme spolu vlastně ani jednou spolu neřešili. Staršně jsme se nasmáli, když mi povídal jeho první dojmy z přebalování plenek.
,, Já se to učila na Benovi, takže jsem to nějak měla nacvičeno. Stejně ale nepochopím, kolik toho takové malé děti vyprodukují. Vždyť to musí být tuny ne? Kolikrát za den jsem musela měnit plenky... No bože."
Zase jsme se zasmáli a pokračovali v rozhovoru. Z pár desítek minut se to přehouplo na dvě hodiny. Už bylo okolo páté a Tay s tou Denisou se přišly zeptat, jestli by k nám Denisa nemohla.
,, Harry? Co myslíš? Šlo by to? A nebo musíš Denisu odvést domů?"
,, Mám jí i na noc. Takže bychom si mohli udělat takový hezký večer. Koupíme pizzu!"
Holky zajásaly a mě polilo studený pot. Další večer v jeho společnosti? Už druhý za sebou?
,, A ke komu se půjde?"
,, K nám mami! Mám tam hračky a filmy!"
,, Takže pokud ti to nevadí Em, tak půjdeme k tobě. Jedeme nakupovat?"
,, Joo!"
Holky byly štěstím bez sebe, ale já z toho až tak nadšená nebyla. U parku měl Harry auto a tak zajel pro pizzu a já s holkama jsme skočily do superkarketu pro něco k pití. Když jsme vylezly z obchodu, tak už tam na nás čekal Harry.
Podle mě to bude ještě zajímavé.
---
další díl :D po dlouhé době.
Vaše Ell :)
ČTEŠ
After a Long Time
RomantiekZase se objevil. Zase mi zamotal hlavu. A zase jsem do něj totálně zamilovaná. / Pokračování života Emily ze story 'FRIENDZONE'/ / Upozornění: Tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scény/