Zase.

8.2K 316 7
                                    

Film začal v úplné pohodě. Komedie pro celou rodinu. Myslím si, že kdyby nás teď někdo viděl, tak si myslí, že jsme úplně dokonalá rodina. No neberte to. 

Holky se na zemi válely smíchy a já s Harrym jsme normálně seděli na gauči a jen se usmívali. Nějak se mi nelíbil pocit, že je vedle mě, když jsme se včera po dvanácti letech spolu zase vyspali. Prostě je to divný. Film začínal být u konce a holky tam už usínaly. 

,, Půjdu je uložit. Kde má pokoj Tay?"

,, Na konci chodby doprava."

Harry přikývl a šel odnést nejdřív Tay a pak se vrátil pro Denisu. Sedl si zase vedle mě a já zase začala být nervózní. V televizi byl nějaký film, ale já ho ignorovala. Cítila jsem jeho pohled na mě. Vstala jsem a šla do kuchyně pro vodu. Nemohla jsem to tam, vedle něho, vydržet. Vím, že jeho pohled mě pronásledoval až do kuchyně. Nalila jsem si skleničku vody, sedla si na barovou židličku a popíjela vodu.

,, Em?"

,, Ano?"

,, Co ti je?"

,, Co by mi bylo? Jsem jen unavená."

Harry ke mně přistoupil a pohladil mě po tváři. Podívala jsem se mu do očí a on mně. Přiblížil se svými rty k mým a pomalu je o mé otřel. A pak znova. A znova. Jeho ruce se objevily na mých bocích a moje prsty si hrály s jeho vlasy. Jeho nádherné hnědé vlasy mu padaly do jeho očí, když jsme se od sebe odtrhly. 

,, Tohle bychom asi neměli Harry."

,, Proč ne?"

,, Protože-"

Neměla jsem možnost odpovědět. Harry mě políbil s větší vášní a já se tomu totálně poddala. Nešlo to zastavit. Chytila jsem ho za ruku a táhla ho do mé ložnice. Hned, co za námi zaklaply dveře, tak jsme se na sebe znova vrhly. Nevím, jestli jeho polibky byly víc vášnivé a nebo dravé, ale strašně ráda jsem mu je opětovala. Sundal mi tričko a zuby mi stáhl obě ramínka a zasypal má ramena polibky. Jeho ruce našly rozepínání mé podprsenky. Ta hned spadla na zem. Jeho plné rty se přisály na moje bradavky a já se zmohla jen na vzdychání. Bylo úžasné, jak se o mě staral. Přesunul se zpátky na moje rty a jeho ruce už byly na lemu mých legín, které za chvíli skončily na zemi. Přetáhla jsem mu přes hlavu tričko a užívala si pohled na jeho úžasnou hruď. Jeho kalhoty byly za chvíli dole jako moje kalhotky a jeho boxerky na tom nebyly jinak. Položil mě na postel a nalehl na mě. Políbil mě a pomalu ho do mě vsunul. Tohle jsem nemohla vydržet. Překulila jsem nás, tím pádem jsem seděla na něm obkročmo. Líbal mě po celou dobu, co jsem na něj dosedala. Jeho ruce si určovaly rychlost a slastně jsme si vzdychali do úst. Moje prsty si hrály s konečky jeho vlasů a při každém dosedu jsem za ně slabounce zatahala.
Nemohla jsem to vydržet. Stupňovalo se to, až to přesáhlo mez.


,, Harry...!"


Zavzdychala jsem mu do úst a hned po tom cítila teplo v mém podbřišku. Ještě jsem na něm seděla a oba jsme rozdýchávali tenhle úžasný orgasmus.

,, Emily?"

,, Ano?"

,, Tohle bylo úžasné."

,, Bylo."

Lehla jsem si vedle Harryho, který nás přikryl peřinou a objal mě jednou rukou. Já se k němu přitulila a zavřela oči.

--

Ahoj! Po 10000000000000000 letech další část.

Ell.



After a Long TimeKde žijí příběhy. Začni objevovat