I hate you! Vækkeur....

163 8 6
                                    

Jeg brummede utilfreds med den irriterende lyd der fyldt min øre gang... 'Bib bib bibli bib bib buh buh bibli uhh uhh bib bib bibli bib bibli muh muh bib bib bibli bibli nu nu bib bib bibli' jeg slog ud efter lyden og ramte plet. Jeg prøvede at finde roen igen, hvilket totalt mislykkedes! Jeg åbnede øjne og så ondt på det som havde lavet den dumme lyd. "I hate you! Vækkeur...." Jeg kan ikke huske hvordan man siger vækkeur på engelsk... Jeg gav den lige et til dræberblik før jeg valgte at rejse mig op. Da jeg gik forbi bordet 'kom jeg til' at skubbe til vækkeuret så det faldt ned på gulvet. "Tak for sidst pomfrit" mumlede jeg og gik mod mit klædeskab. Jeg fandt en sort hætte trøje med hvid skrift stod der; I am back bitchs! Og så er der en anime på der så ond ud, jeg har bare et og andet med anime! Jeg valgte et par sorte bukser og sorte sokker, okay hele mit tøj var sort den dag. Jeg åbnede min dør og gik nedenunder så mod køleskabet men valgte at droppe maden. Jeg gik mod stuen og så spejlet mit hår var chokolade brunt og mine øjne unaturlig blå. Eller det siger mange i hvert fald. I have blue eyes and what so? Have you a problem with this so go... Jeg rystede på hovedet af mig selv og fandt min computer og nørdet netflix.

"SHIT!" Udbrød jeg og sprang op, for et kvarter siden skulle jeg havde været i skole! Men jeg var fortabt i anime serier.... Jeg tog min taske kastede et sidste blik på mit hjem før jeg løb mod skolen. "EZ Jones! Du kommer for sent, din undskyldning tak" sagde vores engelsk lærer. "Jeg.... Så anime" mumlede jeg, han sukkede og pegede mod min plads. Jeg trasket der ned, og hørte de andre hviske, jeg sat mig ved siden af den nye pige. Kiara.... Hun er vel fin nok, men Stella Love skal nok få hende ødelagt... Efter engelsk havde vi self det kedeligste fag til dato. Nemlige matematik, idiotiske matematik! Jeg lukkede ørerne og så ligegyldigt på tavlen men valgte at det var for uinteressant. Jeg kiggede ud af vinduet, da jeg hørte en fjern stemme. "JONES!" Jeg sprang lidt op og så på den ondest lærer på hele denne jord. "Rosie Long davs" sagde jeg, hun pegede på mig med sin linal "der er en idiot ved den ene ende" brummede hun. En flabet replik sprang ud af min mund "hvilken en af enderne mener du?" Hendes hoved blev knald rødt, og en lille blod åre poppede frem. Den dynkede og var helt blå/lilla, hvis det her var en tegne film ville der stå røgskyer omkring hende. Og hun ville havde røde horn i sin pande, hendes grå hår var sat i en stram knold. Og hun havde en sort neddel på så man kunne så hendes ubeskrivelig grimme ben. Man kunne se hver eneste blod åre, det er bare for klamt! En skrigende orange bluse, slidt krokodille jakke, grimme blå bedstemor sko. En guld ring, og desværre kan man se hendes gule bh. Hendes taske er lilla, og klam... Hun har et par hvide briller som altid er ved hendes næsetip. Ud fra hendes kikset stil, skulle man tro hun var flink, genert og ret så nervøs. Hun er det stik modsatte! "EFTERSIDNINGEN!" jeg krumme mig en smule sammen og mumlede et av mit øre. Hun var rasende, gal, bindegal, vred, hidsig, kunne slå mig ihjel! "Hvorfor må man ikke slå børn!" Brummede hun, hendes rynker fortæller mig årerne ikke har været rare mod hende. Hun er født gammel, gud ville ikke havde hende og satan var bange for at lukke hende ind. Hun ville sikkert oģså havde taget helvedet fra ham på nul koma fem.... Klokken lød og jeg rejste mig dovnet op mod kantinen...

//Er min EZ glad i dag?😂 @EvelynDude\\

EZ og Yukine Where stories live. Discover now