Yukine's synspunkt
Jeg sad og spiste en sandwich imens jeg tænkte. Jeg så lidt overrasket på min fod da en slikkede på den. "Avdr Kiwi" sagde jeg og skubbede hunden væk. Den begyndte selvfølgelig med det samme at pive. Jeg sukkede lydløst og så ind i dens øjne "væk, væk" sagde jeg. Yato kom gående "kom så Kiwi, kom så" sagde han, Kiwi gøede glad og løb mod ham. Jeg smilede skævt, EZ har haft det skidt siden hun nedlagt 200 fjender, og 200 venner. Forståeligt nok..... Men noget undre mig der var tre farver, ikke to, som det burde være. Jeg har spurgt Cutiepie og hun sagde jeg måtte selv finde ud af det. Jeg tror ingen gang hun selv ved hvorfor der var tre farve. Når man taler om solen! "Cutiepie plz hvis du ved det så fortæl" tiggede jeg. Hun sukkede og så irretedet på mig. "EZ ved det selv" "men jeg ville hjælpe hende!" "Hun ville ikke havde hjælp" "og hvem siger det?" "Yukine hun er en fighter for satan! Hun tager helst ikke imod hjælp, hun finder på en måde" "men hun kan ikke klare alt selv!" "Og derfor kommer hun når lokummet brænder" hun skulle til at gå. "Hvad nu hvis det var EZ der spurgte om hjælp? Ville du så hjælpe hende?" Råbte jeg, hun stoppede op og drejede omkring. "Jeg ville være beæret og ja jeg ville hjælpe" sagde hun, "så hjælp mig med at hjælpe hende" sagde jeg. "Hun kan selv Yukine" hun begyndt at gå, "hvad har du endelige imod mig?" Snerrede jeg, Cutiepie så ind i mine øjne. "Jeg kan ikke lide dig, behøver jeg at sige mere?" Og puf hun var væk. Jeg sukkede højlydt og sat mig ned og tog mig til hovedet, da jeg hørte et højt skrig. Jeg sprang op, EZ..... Jeg løb ud i haven hvor hun burde sidde ved bænken hun var her ikke. Jeg hørte et hyl og der vidste jeg det, de havde taget EZ og Kiwi.
//Drama!\\
YOU ARE READING
EZ og Yukine
ParanormalEZ er en normal pige da en portal åbnedes en mærkelig dreng kommer ud af. Og han trækker hende ind i en verden hun troede ikke fandtes. *Denne bog er dedikeret til EvelynDude*