Følger du overhovedet med?

80 7 6
                                    

Tidligere: "They call me pie, Cutiepie" sagde en pige stemme. Og støvet lagede sig med det samme da Cutiepie var blevet nævnt.

En pige med langt lyst hår og en blanding af grønne og blå øjne. Stod foran os "undskyld hvem er du?" Spurgte Yukine. "Åh for guds skyld" sagde vi alle i kor, "følger du overhovedet med? Jeg har lige sagt mit navn tåbe!" Sagde Cutiepie og slog sig selv i panden. "Ja og gå i gang med at lave væggen jeg gjorde det i går efter en Killua smadret den" brummede Leorio. "Hey det var også Gon!" Sagde Killua og pegede på Killua "det var sjovt!" Sagde Gon glad. Er alle mennesker bare totalt sindesyge?! "Hold nu kæft! Jeg er kommet efter EZ" "mig?" "Hende?" "Why?" Jeg så undrende på hende, hvad ville hun med mig. "Jeg er hendes lærer" sagde hun "nej du er ej! Vel Yato?" sagde Yukine "jooooooo" sagde Yato og så ned på sine fødder. "Men men men" sagde Yukine "jeg tror snart han eksploderer" Grinede Hiyori. "Men hvad fanden skal du lærer mig?" Spurgte jeg og så undrende på hende. "Du skal lærer dine magiske kræfter at kende" sagde Cutiepie i en duh tone. "Beklager at skuffe dig, men jeg har ikke nogen" sagde jeg. "Jo du har! Hvornår forstår du det kvinde?! Hvorfor tror du vi har taget dig her hen?! Vores fjender er ude efter dine magiske kræfter og vi ville finde ud af hvorfor" sagde Yuno. "Men jeg er et menneske, et normalt menneske!" Brokkede jeg mig "nej, dine forældre har løjet for dig, du hører til her. Udover at Cutiepie er din lærer er hun også din kusine" sagde Kurapika. Jeg stivnede det her måtte være en joke en meget syg joke, som virkelig er dårlig! "Dårlige joke Kurapika" brummede jeg og rev mig væk fra Yukine og gik mod udgangen. "Du kan ikke bare løbe fra dine problemer menneske" sagde en høj person der stod foran mig. Hvidt hår, øre, hale, vent what? Han minder mig om en ræb eller noget i den stil. "Og hvem er du så?" Brummede jeg "Tomoe" sagde han og så ned på mig, shit han er høj! "Nå men Tomeo jeg gør hvad der passer mig, når det passer mig og hvor det passer mig" sagde jeg og prikkede ham på brystkassen hver gang jeg sagde mig. "Jeg hader at give Tomeo ret men du kan ikke bare gå" sagde Yuki. Jeg brummede og gik mod Cutiepie og så på hende. "Fint lærer mig at mester mine kræfter" sagde jeg "okay" sagde hun, yukine rev mig hen til ham. "Men først imorgen du og jeg skal havde en alvorlig snak unge dame" sagde han. Han. Kaldte. Mig. Bare. Ikke. Lige. Unge. Dame! "Jeg nakker dig!" Råbte jeg og sprang på ham "arghhh hjælp" råbte Yukine, "Njaah det er ret underholdende" sagde Killua. "Jeg ville også prøve!" Jublede Gon, "ellers tak jeg er læge, må ikke slå mine partier (staves)" sagde Leorio. "Nej du slås mod en pige, og du får tæv" sagde Yuno. "Jeg skal holde øje med Yuno såååååh" sagde Yuki, "du må klare dig selv" sagde Yato. "Har ikke rigtige lyst" sagde Hiyori "jeg har ikke tid" sagde Tomeo. "Jeg kan ikke lide dig, det siger alt" sagde Cutiepie. Lige nu elsker jeg Cutiepie!

//HEY JEG ER TILBAGE MED ET NYT KAPITEL, YAY. Okayyy jeg tror jeg styrer mig nu\\

EZ og Yukine Where stories live. Discover now