Beklager Yato....

70 9 2
                                    

Jeg skreg og bankede mod den dumme træ dør. De har fuckningen låst mig inde fordi de skal passe deres jobs. "LUK MIG UD I SINDSSYGE MENNESKER!" Råbte jeg og bankede hårde mod døren. Den knirkende og klagede af mig, "arghhhh noget pis!" Udbrød jeg og sparkede til den. Jeg så mod vinduet, jeg er i et tomt rum så jeg kan ikke smadre det med noget... Med mindre.... "Beklager Yato...." mumlede jeg og tog et tilløb og så ondskabsfuldt på vinduet før jeg sprang imod det. Glasskårene fløj til alle sider, og jeg fik et i mit ene ben. "Satans også, det gjorde nas" bande jeg og så på mit ben der allerede var smurt ind i blod. Ad.... Hvorfor tog jeg også mine bukser af i går? Nu står jeg i en skovmandsskjorte midt ude i ingenting! Jeg brummede og så ondt på glasskåret "har ikke tid" forklarede jeg mig selv og begyndte at løbe.

Jeg ved ikke hvor længe jeg har løbet, men hold kæft hvor er jeg træt nu! Især efter nogen vagter var efter mig, ikke venlige mænd nej.... Man kunne godt se der var krig men det var alligevel ikke så tydeligt. Folk går rundt og abjerder, men der er krigere i blandt dem som holder vagt. "Den her skov stopper jo aldrig" sukkede jeg og faldt ned i det bløde skovmos (staves) jeg så på mit ben og skar et par ansigter. Det gjorde meget ondt og det så ikke for godt ud.... Jeg tog fat i glasskåret men råbte forskrækket da jeg skar mig. Fedt nu er mine hænder også smurt ind i blod... Jeg havde en stor trang til at skrige over mit liv lige nu. "Jeg ville give alt for at se anime lige nu" mumlede jeg og tørre mine hændet i skjorten. Godt den er rød? Jeg rejste mig dovnet op og begyndte at slæbe mig selv afsted, hvordan kommer jeg hjem. Jeg gik ind i en mave, okay dey lød MEGET mærkeligt. "Av for pokker" vrissede jeg og så op. Hvidt hår, blå øjne, dreng. Tre personer ved siden af sig, jeg tror jeg er den der er smuttet. Jeg vendte mig om og mumlede et undskyld før jeg begyndte at gå. Men blev stoppet da en person tog fat i mit håndled. Lys hår, hvis grå øjne, personen kunne godt ligne en pige. Men jeg tror sgu det er en dreng. Eller er det en pige? "Du ikke herfra" sagde personen "nej sjovt nok ikke Sherlock Holmes og give så slip før jeg gør dig til det modsatte køn" hvæsede jeg irretedet og rev mig løs. De så alle overrasket på mig "woaw slow down girl, hej mit navn er Gon" sagde den sort håret med lidt grønt, en slags brune øjne? Han smilede stort til mig "ehhhhh" sagde jeg og prøvede at tage min hånd til mig. "Jeg er Leorio" sagde den voksen mand, med sort hår og mørke brune øjne tror jeg? "Killua" sagde ham den hvid håret "Kurapika" navnet hjælper mig ikke til at finde ud af om det er en dreng eller pige.... "Okay hvad har du lavet du er smurt ind i blod" sagde Killua og tørre det på Leorio der straks gik amok. "Ikke noget" brummede jeg og prøvede at tage min hånd til mig, men Gon ville ikke give slip. Jeg gav ham et dræberblik og han SMILEDE bare?! "Alle er sindsyg, tosser, vanvittige mennesker!" Panikke jeg og blev ved med at prøve at gå min hånd. "Hey hey, rolige vi skal bare søger for du ikke mister mere blod" sagde Leorio og gik tættere på. Jeg tog min fri hånd og så på Gon, han minder mig om en figure fra inderste inde. "Beklager glæde" sagde jeg og fyrede min næve ind i hans fjæs, han gav starks slip. Men Kurapika ned lagede mig med det samme, "fandens!" Bande jeg stille. Killua sikre sig at Gon var okay, "holy shit det er sgu et slag der ville noget" grinede Killua. "Jeg er imponeret" tilføjet han og så på mig "me too, av for den lede" hviskede Gon. Leorio tog glasskåret ud og af ren refleks sparkede jeg ham "arghhh!" Sagde han. "Ha Leorio du får tæv af en der bliver holdt nede" grinede Kurapika. "Hold kæft Kurapika" brummede Leorio, jeg begyndte at vride mig men det nytte ikke. "Det er EZ" sagde Killua "oh det bliver Yukine glad for at hører" sagde Gon og smilede. "Er i sikre?" Spurgte Leorio "jeg kan godt se det nu hvor i siger det" sagde Kurapika og lagede sit hoved på skrå. Hvor kender de mit navn fra? "Hvordan ved i hvem jeg er?" Spurgte jeg nysgerrigt, intet svar, "crap" snerrede jeg.

//Hmmm kender vi de fire personer EZ? xD\\

EZ og Yukine Where stories live. Discover now