Kom og læg dig

81 8 2
                                    

Jeg så på Tomeo der havde stillet en talkeren morgenmad foran mig. "Spise menneske barn" sagde han og så på mig, hans øre vippede en smule frem og tilbage. "Jeg er ikke sulten" sagde jeg og så på maden, det så godt ud. Men jeg har kvalme.... "Du er ikke sulten?" Spurgte han undrende og så vurderer på mig, "men du er jo ikke andet end skind og ben!" Udbrød Tomeo. "Og? Jeg er ikke sulten" brummede jeg og så det fine LYSERØDE blomster forklæde han havde rundt om livet. Jeg fnisede "virkelig mandligt" grinede jeg, Tomeo så fornærmet på mig. "Har du et problem med Yato's forklæde?" Spurgte han "jeps alt" grinede jeg og slog i bordet. Han brummede utilfreds og vendte sig om. Jeg så rundt, hvor kan jeg gør af maden? Hvorfor har de ikke en hund? Jeg sukkede lydløst og som om at der var en der hørte mit ønske kom en hun løbende og sat sig. "Her" hviskede jeg den og rakte den tallerken, den spiste flittigt og hurtigt. Jeg tog hurtigt tallerken op og så på Tomeo. "Og du var ikke sulten, vær nådige" grinede han men fik øje på hunden. "Dig" hvæsede han "vov" gøede den, jeg så på dem. "Kender i hinanden?" Spurgte jeg og så undrende fra den ene til den anden. Tomeo stak den bedårende hund dræberblikke imens hunden så uskyldig ud. "Kiwi! Kiwi kom her dreng" hørte jeg en stemme og en fløjten lød. Hunden som jeg går ud fra hedder Kiwi lagede sit hoved på mit skød. Yato og Yukine kom løbende "pyha der var du Kiwi" sagde Yukine og gik i hug for at aede ham. "EZ møde Kiwi din beskytter" sagde Yato og klappede Kiwi. Jeg så ned på Kiwi "hejsa Kiwi er du ikke bare flot og fin med de mange farver" sagde jeg og kløede ham om bag øret. Imens jeg så på malingen der var på hans pels. Kiwi gøede glad og lorede med halen. Jeg tog hans hoved i mine hænder "er du en god dreng? Er du en god dreng?" Spurgte jeg Kiwi gøede igen glad og så legesyget på mig.

Jeg lå i min/Yukine's seng med Kiwi som lagede ved siden af mig. "Jeg er klar til at sove! Kiwi smut fra min side...." Sagde Yukine og tog fat i hans halsbånd. Kiwi gøede og så på Yukine med hundeøjne, klart han kan jo ilke se ham med menneskeøjne. "Ikke give mig det fjæs du" sagde Yukine og kløede ham om bag øret. "Ndårhhh ja EZ Cutiepie kom er i morgen" sagde Yukine "okai" sagde jeg og lagede mig til rette. "Plz Kiwi ikke give mig de øjne" tiggede Yukine, jeg girnede og trak ham ned til mig. "Hold kæft og lad mig sove" hviskede jeg i hans øre. Jeg mærkede noget ved mine fødder der var tungt og pelset.... Hmmm hvad mon det er? Kan i hører min saksmen? "Godnat Yukine, sov godt Kiwi" sagde jeg. "Vov" "nat EZ"

//Vi ses efter skole//

EZ og Yukine Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon