Tüm gün düşünmüştüm.Hakkında düşündüğüm şey şuydu..Öpüşmek..
Gerizekalı Berkay pisliği kafama bunu sokmuştu.Ve bu kadar güzel,insanı sarhoş eden bir şey miydi cidden?Üstelik Dilara'nın o dediği..Bu kızı bu kadar değiştirmiş miydi bu ''öpüşmek'' denilen eylem.
Kararımı vermiştim.''Öpüşmek'' hakkında daha çok şeyler öğrenecektim ve sırrını açığa çıkaracaktım.Belki bu şekilde Dilara'yı o domuzun elinden kurtarabilirdim.
İnternetten belli bir sonuca ulaşamıyordum.Herkesin yazdığı şey aynıydı.
''İlk öpücük özel birisiyle olmalı.''
''Öpücük sevilen kişiyle yapılmalı.''
''Öpücükten ilerisi--bu ne amk!''
Kısaca hiçbir şey bulamıyordum.Bu yüzden kendim denemeye karar verdim.
''MAAANNNNY!'' diye seslenmemle Manny'nin odama gelmesi bir oldu.
Her zamanki gibi ponçık ve yumuş yumuştu.Evcil hayvanlar hele ki köpekler mükemmel yaratıklar.Onlara asla kötü davranamam..
''Şimdi..Bunu sana yapıcağım için üzgünüm ama....''deyip Manny'yi kucağıma aldım.
Dudaklarımı yavaşça Manny'ninkilere yaklaştırmamla Manny'nin yüzüme tükürmesi saniyeler içinde gerçekleşti.Tükürük mü dedim?Salya bu..
ÖPÜŞMEK BU MUYMUŞ YANİ?CİDDEN İĞRENÇ BİŞEY!BUNU NASIL SEVEBİLİR?
Sanırım Dilara'nın sorunu Berkay falandı.Çünkü bu kadar iğrenç bir şeyi sevmesi normal değildi.Benim bildiğim Dilara kokoreç ,midye dolma bile yemezdi ve salyalanmayı nasıl midesi kaldırabiliyordu?
...
"Z-Zeynep!"diye seslendi Dilara sınıf kapısından.Bugün okulda benimle konuşmamasına rağmen dershanede sınıfıma kadar geliyordu.
"E-Efendim?"dedim sıramdan.Açıkcası bir mal gibi görünmek istemiyordum.
"Gelebilir misin 2 dakika?"dedi ve ortadan kayboldu.Bende saniyeler içinde sınıftan çıktım ve Dilara'yla daha sessiz bir yerlere gittik.(Tuvalet sjsj)
"Özür dilerim,Zeynep!"diyip sarıldı bana bir anda.Ses tonu gerçekten özür dilemek ister gibiydi."Ah..Sen bir şey yapmadın ki.Benim suçum."dedim kollarından sıyrılıp.
"Bu kadar sert olmamalıydım.Sen de en az Berkay kadar önemlisin benim için."
Berkay kadar mı?Berkay'a zar zor yetişmiştim yani.3 senelik arkadaşındım ben senin.O ise sadece 1 aydır seninle.
Zilin çalmasıyla duygularımdan arındım.
"Gitmem gerek."dedim ve hızlı adımlarla sınıfımı buldum.İğrenç bir şeydi cidden.O pislik gelmişti ve arkadaşımla aramı bozmuştu.Ayırmıştı bizi.Dilara neden ona bu kadar bağımlı hale gelmişti?"Öpüşmek" yüzünden miydi acaba?Bunu başkalarıyla da yapamaz mıydı?
...
Dilara'yla barışır gibi olmuştuk.Son 3-4 gündür sürekli yazışıyor ve dışarıya çıkıyorduk.Bu sefer Berkay olmuyordu.Berkay hep ekiyordu onu sanırım.İşleri falan varmış.
Sonunda biraz mutlu olabilmişken hevesim cidden kursağımda kaldı.Berkay saçma bi mesajla Dilara'dan ayrılmış.Mesajı aynen aktarıyorum.
"Dilara.Liseye giriş sınavı var,derslerime odaklanmam gerek.Senden ayrılıyorum."
KAŞARLIK RESMEN!BÖYLE DUYGUSUZ BİR MESAJLA AYRILMAK.
Bunu Dilara'ya söylediğimde Berkay'ın haklı olduğunu söyledi.Benim onu sürekli kötülememden nefret ediyormuş.Ve Berkay'ın sınavdan sonra tekrar onunla çıkacağından kesinlikle emin olduğunu söylüyordu.Ama benim kadar tanımıyordu o Berkay'ı..Berkay bir kere çıktığı kızın yüzüne ASLA tekrar bakmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Sevmediğim Sensin
RomanceHikayemin erkek ana karakteri;en yakın arkadaşımın sevgilisi,çocukluk arkadaşım,nefret ettiğim yaratık. Hikayemin kız ana karakteriyse;en yakın arkadaşım,3 senelik can dostum,beni gerçekten sevdiğine inanmış olduğum kız. Ve ben mi kimim?Ben sadece o...