3

130 22 19
                                    

Tenefüs zilinin çalmasıyla dışarıya fırladım.Beni görmüş müydü?Bu nasıl bi şanstı?Oldu olucak Dilara da gelseydi.Ne yapıcağımı cidden bilmiyordum.Sanırım gerizekalının tekiydim..Böyle düşünürken aklıma geldi.
3 YIL!Tam 3 yıldır birbirimizi görmemiştik.Bu o eski tanıdığımız insan olmadığımız anlamına geliyordu.Yani ben artık eski Zeynep değildim.Bu yüzden Berkay'la yüzleşebilirdim.Biraz rol yaparak tabii.

Tuvalette elimi yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa tekrar girdim.Berkay sırasında oturmuş TEST ÇÖZÜYORDU!
Tamam eskiden de ders çalışan biriydi ama ben okulun ilk saniyesinden test çözmeye başlayacağını düşünmemiştim.

Şimdi napmalıydım?Onun benim yanıma geleceğini düşünmüştüm.Neden gelmemişti?Cidden beni tanıyamadı mı?3 YIL 3!Ne kadar çabuk unuttun beni, beni öptüğünü..?

Sırama oturdum.Berkay önümdeydi ve hala beni siklemiyordu.Bu çocuğun neyi vardı böyle?NEDEN ÇİLEDEN ÇIKARIYORDU BENİ? Aman...BANANE!

O sırada"Selam!"deyip elini uzattı arka sıramdaki kız gülerek.Kızıl saçlı,septum piercingli bir kızdı.Aşırı havalı görünüyordu bana selam vermesini beklemezdim bile.Yoksa bu okuldaki ilk arkadaşım mı :O

Gülümseyip elimi uzattım.
"Sela--"
Diyemeden beni itekledi.
"Sen değil arkandaki."dedi sertçe bakarak.

Berkay dönüp kızıl saçlı selam bile vermeyen kaşar peynirinin elini sıktı.Ve bu olayların hepsini BENİM SIRAMDAN gerçekleştiriyorlardı.

"Memnun oldum,ben Berkay."diyerek gülümsedi Berkay.

Kızda cevapladı.
"O memnuniyet bana ait 😘 , ben de Aleyna."

Al işte Aleyna,Dilara..Tam kaşar isimleri.

O DEĞİLDE NEDEN HALA TAKMIYORLARDI BENİ??

Aleyna bir hışımla kendi sırasından kalktı ve benim YANIMA oturdu.Sanırım Berkay'la "konuşmak"için böyle yapmıştı.Yanımda sohbet etmeye başladılar ve acayip rahatsız oluyordum.Saçmalıktı yani.

Üstelik benim anlamadığım neden hala GÖRMEZDEN GELİNİYORDUM!?
Sinirim bozulmuştu.Ayağa kalktım.

''Zil çalmak üzere..Sıramdan kalkabilir misin?''dedim Aleyna'ya ama beni takmamıştı bile.Bir kere daha aynı soruyu tekrarladım.Ama yok..Takmıyordu ya..

En sonunda

"SIRAMDAN.......KALK ARTIK!"diye çıkışmamla sınıftaki tüm gözler bana döndü.

"Sıran mı?"dedi Aleyna gülerek."Orası sadece 45 dakikadır senin sıran canım."

AHHH ŞU CANIMLI BİTANEMLİ KONUŞAN KIZLARA DA ACAYİİP GICIK OLUYORUM.

Utanmıştım.Yerime tekrardan oturup başımı eğdim.

"R-Rahatsız oluyorum.."dedim acılı bir ses tonuyla.
Daha sonra Berkay'ın kikirdediğini duydum.SONUNDA TAKABİLMİŞTİ BEYEFENDİ!

Cidden bu nasıl bir saçmalıktı böyle?

Kız yanımdan kalkıp BERKAY'IN YANINA oturdu.İzin bile istemeden?HADİ AMA!

Gerçi bu kız tam Berkay'ın isteyeceği türden bir kızdı.Uzun,ince,alımlı ve seksi..

Diye düşünürken Berkay kıza kibarca

En Sevmediğim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin