Taksinin durmasıyla hızlıca parayı ödeyip indim. Kalçam ağrıdığı için yavaş ama şuan için hızlı olan yürüyüşümle eve girdim. Kapıyı sertće kapatıp bağırdım.
"Nerdesin Rasim Akbaba!"
Diyerek oturma odasına girdim. Kimse yoktu. Mutfağa girip elime bıçağı aldım. Salona girdim hışımla gözüm dönmüştü.
"Nerdesin lan şerefs*z!"
Diye tekrar bağırdım. Üst kattan annem ve babamın inişini görmemle gözümü sıkıca yumdum. Kesinlikle anneme birsey söyleyememişti babam.
"Rüya ne oluyor? O ettiğin küfür de ne oluyor?"
"Hah! İşte hiçbirşeyden habersizsin anne!"
Babama tiskinirce baktım. Pis bakışları üstümdeydi.
"Bu kocan denecek aşağalık herif ne yaptı biliyor musun? Beni--"
"Laflarına dikkat et!"
Diye babamın sesiyle alayla güldüm.
"Laflarıma dikkat mi edeyim seni gidi or*spu ç*ocuğu?--"
"Defol bu evden!"
Babam denecek adam bana tokat atmıştı. Annem birşey bilmeden beni göndermeye çalışıyordu.
"Bu şahıs var ya anne! Beni bu yaşta bilmediğim bi adamın altına soktu. YANLIŞ DUYMADIN! BU YAŞTA BEN TANIMADIGIM BIRININ ALTINA YATTIM! BU IGRNEC ADAMIN KUMARI YÜZÜNDEN BEKARETIMI KAYBETTIM BEN!"
Diye bağırmamla annem şaşkınca bana bakıyordu. Babam döndü ve gözleri dolu bi şekilde ona baktı.
"Sen! Sen! Nasıl yaparsın bunu!!"
Demesiyle annemin hızla babama yürüyüp bıçağı göbeğine sapladım. Annem ne olduğunu anlamazken çıkardım bıçağı, babam acıyla inlerken yere düştü. Hızla kalbine sapladım bıçağı. Tekrar sapladım. Tekrar. Tekrar. Tekrar.
Evde çığlıklar uçuşurken bıçağı boğazıma tuttum. Birisi beni engellerken fazla sertçe kafamı yere vurdum. Gözlerim kapanırken ve başım dönerken boğazımda küçük bi acı hissettim. Sıcak kanların akışını hissederken tam anlamıyla kendimi teslim ettim. Baş ağrım ve baş dönmem yok olup sesler birbiirine karışırken nefesim kesilir gibi oldum kalp ritmim değişirken ağzımdan kanlar çıkıyordu. Ölüyordum. Ruhum acıyordu.
¤
¤
Ekşınlı bölümler geliyoooor. Asla bitti demeyin harika gidişat bizi bekliyor.
Pleass vote and comment ♡
Lütfen oy ve yorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMAR
ChickLitHerkes ilkini fevkalade bi aşkla yaşamak ister. Ama o bi kumar oyununa kurban gitti. Ilk gecesini tanımadığı bi adamla yaşayan bi kız düşünün, Saflığıyla temizlenmek isteyen bi erkek düşünün, Kumar onları bir araya getirdi. "Bir hafıza kaybı şart...